וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ב-5 נקודות: התיק שיוכיח שאתם שווים משהו

לירוי שופן , עורך וואלה! אופנה

2.1.2014 / 8:30

לפעמים פשוט צריך לדעת איך להתמודד עם אתגרים, בין אם עם תיק שמגיע בצבע עז, קינוח שהוא לאו דווקא מתוק או סרט שאינו מתמסר בקלות. 5 סוגיות מורכבות להעצמה סגנונית

1. גברים חייבים ללמוד להתמודד עם צבע. לא רק משום שתחזית המגמות לקיץ הקרוב כוללת מינונים גבוהים של ורוד פוקסיה ושלל פסטלים, אלא בעיקר שההופעה אומרת על האדם יותר מכפי שנדמה בתחילה. לפעמים תיק בצבע כחול עז מעיד על מחשבה חופשית, על טעם יצירתי או על סגנון משובח יותר מכל דבר אחר. אלגנטיות היא לעולם לא להיטמע בקהל. תיק נשיאה של בוטגה ונטה, 980 אירו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק של בוטגה ונטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. יש הנאה מיוחדת במציאת קינוח שאינו מתמסר בקלות ושאינו מתבסס על ספקטרום הטעם המוכר. אלו גם תמיד הקינוחים הנדירים ביותר (ונדיר תמיד מעורר משיכה בלתי נשלטת). במובן הזה יש מעט מאוד מתחרים לקרם הברולה הכהה של המסעדה התל אביבית פיצרוי, שמערבל בין טעמי קרם, טעמי אדמה וטעמים מרירים ועשירים של פטריות פורצ'יני. גם המראה מוקפד במיוחד ומספק תאווה. 40 שקלים, רחוב הירקון פינת גורדון, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוח ברולה פורצ'יני של פיצרוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. מפתה להאשים את מזג האוויר המקומי – שכביכול אינו קר מספיק – בעובדה שמרבית הגברים לא מתחזקים גרדרובת בית ראויה בימי החורף (או בכלל). לכל היותר מכנסי פוטר שאבד עליהם הכלח וחולצה שנותרה אחרונה במייבש הכביסה, כשעל חלוק ראוי אפשר לחלום. אם אי אפשר לנצח בחזית הזו, לפחות אפשר לנסות להתחיל את השינוי בקטן. למשל נעלי בית מפרוות כבשים, מהוגנות וראויות (מה גם מפתיע שמותג שנודע במכוערות שבנעליים כמו UGG הצליח לנפק יצירה חביבה כל כך). 599 שקלים בחנויות אוריג'ינלס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי בית של UGG/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. סניקרס-מעצבים הן אחת הקטגוריות המתפתחות ביותר באופנת הגברים בשנים האחרונות. גם כי הן נוחות, וגם כי יש עכשיו מומנטום שממחזר את הטריק ההוא משנות התשעים, שחיבר בין נעלי אולסטארס לחליפות כדי לגרום להן לא להיראות כל כך רשמיות. זו הסיבה שיש הצפה מסיבית שלהן בכל קולקציה עכשווית. אחרי הכל, אתם פשוט קונים אותן. אבל בתוך כל השטף הבלתי נגמר יש כאלו ששוות תשומת לב נוספת, כמו אלו של הבלגי-צרפתי כריס ואן אש, שחרט על דגלו את החיבור בין ספורט לג'נטלמניות. 612 אירו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סניקרס של כריס ואן אש/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. עבר הרבה זמן מאז שיצא לקולנוע הסרט המורה לפסנתר של הבמאי מיכאל הנקה. דווקא בגלל זה, ודווקא בגלל שאף אחד כבר לא זוכר אותו, החורף הנוכחי הוא הזמן המושלם לצפות בו מחדש. אחרי הכל, מה טוב יותר מאישה מופרעת, סיפור אהבה ביזארי ואיזבל הופר היפה בתפקיד הראשי? לימים שמצליחים להתנתק בהם מבליל תוכניות הריאלטי הרדודות.

  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully