וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצגה של רשת סבון

רשת סבון פותחת סניף קונספט בעיצוב חדש ברחוב שינקין בתל אביב הכולל מעבדת בשמים ברקיחה אישית, שהיא הראשונה בעולם. האם מדובר במהפך ריחני או באחיזת עיניים?

חנות הקונספט של sabon ברחוב שינקין תל אביב ינואר 2014. דן לב,
מבט מחלון הראווה על מעבדת הסבונים/דן לב

מבט בחלון הראוה של חנות הקונספט החדשה של רשת סבון, שנפתחה החודש ברחוב שינקין, מזמין להיכנס פנימה במיוחד בזכות הוויטרינה השקופה המציגה לכל עובר אורח את מעבדת הסבונים הנעשים במקום. אלו מוצגים בכניסה כאילו היו עוגות חמות שיצאו כרגע מהמאפיה.

רשת חנויות סבון אינה רשת חדשה. היא הוקמה לפני 17 שנה על ידי סיגל קוטלר-לוי ואבי פיאטוק ברחוב שינקין התל אביבי תחת השם "סבון של פעם" ומאז הספיקה לנדוד על גבי הרחוב מספר פעמים עד שהגיעה למעונה החדש בשינקין 21. בנוסף ל- 35 סניפים שפזורים ברחבי הארץ, לרשת יש עוד כ-100 סניפים ברחבי העולם, בין היתר ביפן, פריז, אמסטרדם וברצלונה.

חנות הקונספט של sabon ברחוב שינקין תל אביב ינואר 2014. דן לב,
עיצוב החנות מבפנים/דן לב

בשונה משאר החנויות של סבון בארץ ובעולם, החנות החדשה ברחוב שינקין היא חנות בקונספט חדש. היא משלבת, לצד המוצרים המוכרים של סבון, גם את בית המלאכה לייצור סבונים בעבודת יד על פי הזמנה אישית, מעבדת בשמים, וקומה תחתונה נוספת המעוצבת כדירה עם סלון, אמבטיה חדר ילדים וכדומה. עיצוב הקומה ללא ספק מרשים ועל פי שמרית יואלי, מנהלת השיווק של סבון, ישנם בחנות אזורים המתכתבים עם העיצוב הביתי של קוטלר-לוי. הכוונה העומדת מאחורי הרעיון היא שהלקוח יוכל לראות איך משתלבים המוצרים בבית ובנוסף לשאוב רעיונות עיצוביים.

לשאלה מדוע להישאר דווקא ברחוב שינקין, שכיום דווקא אינו נחשב למצליח מבחינה מסחרית בהשוואה לימי הזוהר שלו בשנות התשעים, מסבירה יואלי שאמנם המסחר ירד באזור, אך הרשת זוכרת מאיפה היא התחילה ולכן נשארת ברחוב ומאמינה בו ובהצלחה שלו.

מלבד חנות הקונספט החדשה, והפריסה בעולם, גם המוצרים של סבון עבור עם הזמן שינויים. כיום מעבר לסבונים ניתן לרכוש בחנויות מוצרי טיפוח נוספים, כולם ללא sls ופרבן, סדרת נערות, ולאחרונה גדל פס הייצור לטיפוח הגברים ונוספה סדרת טיפוח לפנים העשויה מחומרים מן הטבע.

גולת הכותרת של החנות החדשה היא מעבדת הבשמים, שלדברי יואלי היא הראשונה מסוגה בעולם. ישנם שישה ניחוחות ייחודיים שנרקחו על ידי בשם החברה בבלעדיות לסניף שינקין, הכוללים, מלבד הבשמים, גם נרות בגביעי זכוכית מהודרים ומפיצי ריח לבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חנות הקונספט של sabon ברחוב שינקין תל אביב ינואר 2014. דן לב,
הקומה התחתונה מעוצבת כמו דירה/דן לב
חנות הקונספט של sabon ברחוב שינקין תל אביב ינואר 2014. דן לב,
הסלון בקומה התחתונה בחנות/דן לב

בתהליך הכנת הבושם הלקוח בוחר אחד מששת הניחוחות המוצגים ושותף לתהליך הרקיחה ולמזיגת הבושם לבקבוק, סגירתו ואריזתו, כשעל האריזה מצורף הסיפור שמאחורי הניחוח. עם זאת, ובניגוד לרושם הראשוני שצמד המילים 'מעבדת בשמים' מעורר, אין מדובר ביצירת בשמים אישיים על פי הזמנה, בדומה לאחת המגמות המתפתחות בעולם הטיפוח, או כל תהליך אינדיווידואלי אחר המביא לשינוי בפורמולה. למעשה, הערך המוסף היחיד הוא התהליך החוויתי וההצגה הקטנה סביב בקבוק הבושם. באותה המידה היה אפשר היה לבחור בושם מוכן מהמדף היות והבושם שמתקבל בסוף תהליך הרקיחה והמזיגה זהה לבושם הנמצא בבקבוקים שעומדים על המדף.

נכון לעכשיו, מעבדת הבשמים נמצאת אך ורק בחנות בשינקין ולא מתוכננות מעבדות נוספות לשאר חנויות הרשת בארץ או בעולם. למרות שיואלי אינה מציינת זאת, סביר שמדובר בזריקת חכה ושהרשת רוצה לבדוק איך הקונספט המושקע, שכולל גם הדרכה של המוכרים, עובד לפני שמוציאה אותו אל שאר חנויות הרשת, אם בכלל.

לסיכום, עיצוב חנות הקונספט החדשה בכלל והקומה התחתונה בפרט, המדמה דירה, מרשים ונעים; אך עושה רושם שהתפאורה והאריזות הפומפוזיות מאפילים על התוצר הסופי, ולא נותנים לו לדבר בעד עצמו.

סבון של פעם, שינקין 21, תל אביב. בושם: 88 שקלים

חנות הקונספט של sabon ברחוב שינקין תל אביב ינואר 2014. דן לב,
מעבדת הבשמים/דן לב
בושם בהתאמה אישית מבית sabon שינקין תל אביב. דן לב,
הבושם שנרקח במעבדה בחנות/דן לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully