וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספויילר: ציפורניים בגווני פסטל

מה צפוי לעטר את הציפורניים שלנו באביב הקרוב? המון גווני פסטל לצד צבעים אביביים וגימורים מבריקים. המומחים חושפים את הטרנדים הגדולים לעונה הבאה. פרויקט מיוחד

אמנם עבור רובנו עונת החורף רק החלה, אבל כידוע, בעולם האופנה כבר מתכוננים לעונת אביב-קיץ 2014. וכמו תמיד, כשעוברים מעונת החורף לאביב, באופן טבעי צבעי הלק הקודרים והכהים של החורף מפנים את מקומם לגוונים עם טונים בהירים וצבעוניים יותר. ניכר כי העונה הקרובה היא בסימן צבעי הפסטל - מוורוד בהיר, ירוק מנטה ועד צהוב חלמוני כשלצידם גוונים אביביים בטונים חזקים יותר. בנוסף, הגימורים המבריקים ממשיכים אף הם אל עונת האביב.

בחשיפה מיוחדת לוואלה! אופנה, שישה מותגים מובילים פורסים את תחזיות הטרנדים שלהם לעונה הבאה, ונותנים הצצה ראשונה לצבעים ולטכניקות שישלטו באביב-קיץ 2014.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה דיור לאביב-קיץ 2014/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיור

המגמות המרכזיות לעונה: ההשראה לצבעוניות מגיעה מצבעי הפריחה האביביים ומהגנים של ארמונות המלוכה בצרפת, בדגש מיוחד על סגנונה של מארי אנטואנט כאשר הגוונים המודרניים מקבלים טאץ' מרענן של גווני פורצלן ופסטל.

צבעי המפתח: לעומת החורף האחרון, הצבעוניות השתנתה והפכה לבהירה יותר עם דגש על צבעי פסטל, אך מנגד עדיין קיימים גימורים מטאליים וגימורי ג'ל שמזוהים עם החורף. שלושת הגוונים העיקריים הם מבריקים: תכלת פורצלן בהיר, וורוד עדין של פריחה, וקורל אביבי.

טכניקות חדשות: לק בגוון פנינה מועצם בחלקיקים נוצצים היוצר אפקט כפור לציפורן.

הלוק: מראה הציפורן ממשיך להיות קצר ומעט מרובע.

מאת שרון צרפתי, מנהל ההדרכה בישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית אביב- קיץ 2014 של דיור/מערכת וואלה!, צילום מסך

OPI

המגמות המרכזיות לעונה: אביב-קיץ 2014 היא עונה של ערבוב צבעים ממש כמו בטבע, וכך בהתאמה קולקציית ברזיל, כשמה מושפעת מהאופי הברזילאי הידוע כחופשי וצבעוני.
קולקציית ברזיל הצבעונית משלבת למעשה צבעי פסטל רכים עם צבעים זוהרים מלאי חיים. יחד עם זאת, הפרנץ' מניקור המסורתי עדיין לא פג תוקף גם בעונה הזו.

צבעי מפתח: בין הצבעים הבולטים - צהוב רך, אינדיגו עמוק, ענבר וכחול, ומנגד וורוד עדין וצבעי פסטל.

הלוק: צר, ארוך ומחודד אך לא שפיצי.

מאת חנה עטיה, מדריכה ראשית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית אביב- קיץ 2014 של OPI/מערכת וואלה!, צילום מסך

CHIC

המגמות המרכזיות לעונה: קולקציית "Giverny" נוצרה בהשראת גנו של הצייר המפורסם קלוד מונה, השופע אגמים קטנים, עצי ערבה וערוגות פרחים המוכתמות בצבעים רכים. כך בהתאמה הגוונים מעניקים רכות פסטלית בדרגות כהות שונות.

צבעי המפתח: מנטה רענן, תכלת קפוא, צהוב לימוני, וורוד דהוי וסגלגל. הצבע הלבן בתת-גוון ורדרד הוא שיוביל את הקולקציה האביבית כמסמל התחדשות, טוהר וניקיון צח.

הלוק: אורך קצר עד בינוני, כאשר קצה הציפורן מעוגל בקשת המזכירה סמיילי.

מאת סימה מלכה, מנהלת מותג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית אביב- קיץ 2014 של CHIC/מערכת וואלה!, צילום מסך

צ'יינה גלייז

המגמות המרכזיות לעונה: קולקציית "On The Horizon" מונה שישה גוונים, כולם במרקם פתיתים המסייע בהשגת מראה מטושטש ובלתי אחיד. ההשראה לקולקציה נוצרה ממבט על קו האופק העובר בין השמים לארץ או לים, תוך שימוש בטכניקה של רישום מהיר ומשיחות צבע עתירות פיגמנט וגוונים משלימים. הקולקציה מנסה למעשה לבטא את מראה האובייקט כמשתנה של האור או מזג האוויר.

צבעי מפתח: ירוק, סגול בהיר וכתום.

הלוק: אורך בינוני, מרובע ונטול זוויות חדות.

מאת סימון שוויקי, מדריכה ראשית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית אביב- קיץ 2014 של צ'יינה גלייז/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורלי

המגמות המרכזיות לעונה: קולקציית "Surreal" מונה שישה גווני לק, שניים מתוכם במרקם גליטר, אחד במרקם סאטן בוהק, גוון אחד סאטן נוצץ ושני לקים הומוגניים. במראה ראשוני אין כל קשר ושפה אחידה בין צבעי הפלטה אך בחירה זאת מודעת ומחושבת מראש וזאת מתוך רצון לשוות לסדרה רב-גוניות ומראה סוריאליסטי כשמה.

צבעי מפתח: סגול, המהווה פרשנות רכה יותר לצבע הסגול הרשמי של חברת פנטון לשנת 2014, תכלת בוהק כצבע השמים המתבהרים לקראת הקיץ, וורוד מתוק המסמל את הפריחה המתחדשת לאחר חודשי החורף.

טכניקות חדשות: העונה היא עונת הגליטרים כשהשוני הגדול הוא בטכנולוגיית הגריסה ובחומרים מהם הם עשויים. חלקם מהווים רפלקטורים (משיבי קרני אור) וחלקם גרוסים באופן א-סימטרי המשווה לטקסטורת הלק מראה מפוסקל ואומנותי יותר.

הלוק: המראה המחודד נפוץ יותר במזרח אירופה, אך הקשר הסגנוני שלו לעולם המערבי נובע מכוכבות הוליוודיות שבחרו אותו, אך למעשה עדיין נשמר המראה הקצר עד בינוני ויותר מעוגל.

מאת קטיה שו, מדריכה ראשית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית אביב- קיץ 2014 של ORLY/מערכת וואלה!, צילום מסך

פופה מילאנו

המגמות המרכזיות לעונה: ההשראה למראה האביב הנקרא "NAVY CHIC " לקוחה מסגנון המלחים, הים והאור שמביא עמו האביב. בקולקציה שלושה גימורים מבריקים בגווני כחול, ושלושה גוונים: קורל, ורדרד וצהוב בגימור מאט.

צבעי המפתח: גווני הפסטל בהירים דוגמת אפרסק וורדרד, ולעומת זאת גוונים נועזים יותר כמו ירוק וכחול שהיו פופולאריים בחורף האחרון וכעת מקבלים גוון בהיר יותר.

טכניקות חדשות: ערכה להשגת מראה קטיפה תלת ממדי.

הלוק: קלאסי, לא ארוך או קצר מדי ומעוגל.

מאת רונן שטיינר מדריך ראשי ומאפר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית אביב- קיץ 2014 של פופה מילאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully