וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: לנה דנהאם על שער ווג

16.1.2014 / 11:48

כוכבת "גירלז" מככבת על שער גיליון פברואר של ווג האמריקאי לראשונה בהיסטוריה של המגזין, הודות לחזון 'שובר המוסכמות' של אנה וינטור. אז מדוע לא רואים את גופה של דנהאם?

לנה דנהאם מקבלת את חותמת הו-It הרשמית: יוצרת וכוכבת הסדרה האמריקאית "גירלז" נוחתת על שער גיליון פברואר על מגזין ווג האמריקאי, סביב עליית העונה השלישית של הסדרה לאוויר.

בצילום הראש שצילמה אנני ליבוביץ', שקרוב לוודאי יגרור על כך ביקורות בהמשך - כמעט ולא ניתן להבחין בגזרתה של דנהאם בת ה-27, כפי שהיה בשער הקודם והיחיד אליו הצטלמה בגיליון אוקטובר של הארפר'ס בזאר. עם חשיפת אותו שער ביכורים, החלו לצוף במקביל שמועות על כוונותיה של עורכת ווג אנה וינטור להציע לדנהאם לככב על השער ולטלטל את הקרקע שמתחת לשלטון הרזון.

אך כוונות לחוד ותוצאות לחוד - אם בשער גליון אוקטובר של הארפר'ס בזאר עוד התאפשרה הצצה נדיבה יותר לפלג גופה העליון של דנהאם, בשער הבועט לכאורה של ווג האמריקאי (השמרני ביחס למקבילות בצרפת ואיטליה) מדובר בפריים סגור בהרבה - כך שלמעשה פניה של דנהאם הן אלו שמעטרות אותו בעיקר, כאשר רק צווארון חולצתה המנוקדת באדום ולבן מבצבץ קלות.

בגיליון עצמו מופיעה דנהאם בסדרת צילומים לצד בן זוגה לסדרה אדם דרייבר, בה היא נראית שיקית מתמיד אך גם מרוטשת מתמיד. אחד הפריימים הבולטים מציג את דנהאם לבושה בחצאית טוטו של רושאס כאשר היא נישאת על כתפיו של דרייבר - טייק-אוף על קרי בראדשו וחצאית הטוטו המפורסמת מהפתיח של "סקס והעיר הגדולה".

כך או כך, עדיין מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית במעמדה של דנהאם כסטייל אייקון, שכידוע אינה מתאפיינת בגזרה השדופה ובפאסון התואם שתעשיית האופנה מאדירה כל כך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully