וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוטיני אאוט, תחתוני סבתא אין: קולקציית אביב 2014 של ג'ק קובה

קולקציות ההלבשה התחתונה מיישרות קו עם הטרנדים העונתיים וגם הן נצבעות בצבעי פסטל ובאווירה ספורטיבית. ובכל הקשור לגזרות - הנוח מחליף את הסקסי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית קיץ 2014 של פסיונטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת חנויות הבוטיק ג'ק קובה, שמייבאת את מותגים בינלאומיים כדוגמת פסיונטה, שנטל, דונה קארן ולה-ג'בי, מציגה את קולקציית ההלבשה התחתונה לאביב 2014 שסנוניות ראשונות מתוכה נחתו השבוע בחנויות.

ג'ני קובה, מנכ"ל משותף ובעלים, מספרת שההתייחסות להלבשה תחתונה צריכה להיות כמו לאופנה הנמכרת בבוטיקים יוקרתיים. "הלבשה תחתונה היא הבסיס לבגד ולכן חשוב להתאים את גזרת החזיה הנכונה. חזיות אי אפשר לקנות לבד מהמדף", היא מסבירה מדוע עדיף להתייעץ עם מוכרת בעת הקנייה.

מאותה סיבה של רצון להשיג התאמה טובה, ניכר שטווח מידות ההיקף והקאפים ברשת העונה רחב במיוחד - החל מקאפ איי ועד לקאפ אל ובהיקפים של עד 110 סנטימטרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית אביב- קיץ של שנטל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיוק כמו בעולם האופנה, מתנהלת הרשת על פי חיזוי טרנדים עונתיים. לדברי קובה, עונת הקיץ לשנת 2014 מביאה צבעוניות תוססת וגוונים זוהרים וקיציים כמו ירוק, כתום, כחול על כל גווניו, והדפסים כמו נקודות ופסים, לצד גווני פסטל עדינים, שהם כידוע הלהיט הגדול של העונה. בנוסף, מציינת קובה, הצבע הלבן מסתמן כצבע הבולט הקיץ בהלבשה התחתונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הרשימה.
פסיונטה

בהיצע העונתי, שכולל כאמור שורה של מותגים, ניתן למצוא חזיות עשויות מתחרה הפוכה, כזאת שלא תבלוט מתחת לבגד, תחרות המשלבות שני גוונים, גזרות טי שירט למידות גדולות, חזיות בלקון ופוש אפ, חזיות עם או בלי ריפוד, וטכנולוגיות חדשות כמו חזייה המתאימה את עצמה לצורת הגוף.

בנוסף, מדגישה קובה, הקיץ הוא עונת המחטבים ביניהם מחטבי חצאית או טייץ ומחטבי בגד. ומה לגבי תחתונים? מסתבר שהמגמה שהחלה לפני כמה עונות ממשיכה בעוז - החוטיני מפנה את מקומו לתחתוני שורט קצרצרים או לתחתוני סבתא. בקיצור, בסיבוב הזה הנוח מנצח את הסקסי.

טווח מחירים: תחתונים: החל משני זוגות ב- 99 ועד 199 שקלים; חזיות: החל מ- 249 ועד 980 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית קיץ של שנטל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית קיץ של שנטל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית קיץ של פסיונטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully