וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקרוא את מפת היופי: איפור לקיץ 2014

שישה מאפרים מובילים חושפים את מראה האיפור שלהם לקיץ 2014 ומגלים באילו מרקמים רצוי להשתמש באקלים הישראלי ואיך נותנים פרשנות מקומית לטרנדים עולמיים. פרויקט מיוחד

בעידן בו אתרי האופנה והעיתונות מסקרים את התצוגות הגדולות בעולם ואת המתרחש בעולם האופנה הבינלאומי באופן שוטף, זה רק טבעי שמגמות הטיפוח ואיפור בארץ יתכתבו באופן ישיר עם הטרנדים העולמיים.

העונה למשל, שולטים בסדר היום האופנתי צבעי פסטל בהירים כמו תכלת, לילך וורוד, וגם מראה עיניים מעושן ומוצרים במרקם עדין וקליל. עם זאת, לא כל מה שעובד בניו יורק ופריז או על המסלולים מתאים לישראל, ולפעמים דווקא פרשנויות מקומיות על טרנד כזה או אחר משיגות תוצאות סוחפות פי כמה. שישה ממיטב המאפרים בארץ חושפים את החזון שלהם לקיץ 2014, ולא שוכחים לציין את טכניקות האיפור החדשות והטיפים שכדאי לאמץ. פרויקט מיוחד לוואלה! אופנה -

מיקי בוגנים

איך הלוק שניסחת לקיץ 2014 מתכתב עם המגמות העולמיות? האיפור לאביב- קיץ 2014 מתבטא בכל העולם וגם כאן בצבעי אדמה, ניוד וסקין ועיניים מודגשות בהשראת הגלאם של שנות השבעים.

מהי הפרשנות המקומית שהענקת למגמות העולמיות? הישראלים מושפעים מאוד מהמגמות העולמיות, אבל היות והאקלים בארץ חמים יתאים כאן במיוחד איפור בצבעי אדמה. בנוסף, על מנת לקבל מראה מונוכרומטי יצרתי הדגשות עם צבעי מייק אפ.

הצבעים מרכזיים לאביב- קיץ 2014: צבעי אדמה, צבעים בגוון עור טבעי וניוד.

טכניקות איפור חדשות: עולם האיפור חוזר לעבודת ידיים, ומריחת מייק אפ עם כריות האצבע מתגלה כדבר הטוב ביותר. בנוסף, שימוש במברשות זוויתיות שבונות את העין בקלות. אגב, מי שמעוניין בהדבקת ריסים בקלות, רצוי לקחת שורה של ריסים ולחלק לשלוש, כך הריס לא זז והוא לפי הצורה המדויקת של העין (שהיא בסופו של דבר מעוגלת).

טיפ לשנת 2014: להתאים את מרקם האיפור לעור ולתווי הפנים. להסתכל היטב במראה ולהבין מה הכי נכון לצורת הפנים ובאיזה איפור מרגישים הכי בנוח.

מראה איפור לאביב קיץ 2014 של מיקי בוגנים. אייל נבו,
מראה האיפור של מיקי בוגנים/אייל נבו

נטאשה דנונה

איך הלוק שניסחת לקיץ 2014 מתכתב עם המגמות העולמיות? המראות הבינלאומיים הם קונטרוברסליים, ממראה בובתי מרענן ונקי, דרך מראה במרקם מאט ובצבעי פסטל בצלליות ובשפתיים ועד למראה פאנק המתבטא בשימוש באיילינר שחור ומראה מעושן עם נצנוץ שחור. המראה שיצרתי משלב אלמנטים כמו: טקסטורת מאט, וצבעי פסטל במראה שזוף.

מה הפרשנות המקומית שהענקת למגמות העולמיות? צבעי פסטל כמו צללית בצבע תכלת ושפתון בניוד אפרסק, אבל בשילוב עם המראה השזוף. שילוב כזה יכול לצאת לא מוצלח, כי הגוונים הבהירים והחיוורים של צבעי הפסטל נבלעים בתוך הברונזרים, לכן יש לבחור בטקסטורה מאט, שנותנת למעשה מקום לשני האלמנטים יחד- שזוף יחד עם פסטל.

הצבעים מרכזיים לאביב- קיץ 2014: צלליות בצבעי תכלת, סגול לילך, שחור וזהב, שפתונים בגוון ורוד ואפרסק-פסטל, כתמתם-ג'וסי, אדום-כתום, טבעי.

טכניקות איפור חדשות: ספוגית ארגונומית עגולה ללא זוויות הגורמת למייק אפ להיות בלתי נראה וזרוע מסקרה להנחה פשוטה של מסקרה על גבי הריסים.

טיפ לשנת 2014: הקיץ הזה פתוח לסגנונות לא סטנדרטיים ולכן רצוי לא לפחד להתאפר עם איפור שחור ומרוח, וכדאי להתנסות בצלליות פסטל גם אם את בעלת עור הפנים שזוף או כהה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מראה איפור לאביב קיץ 2014 של נטאשה דנונה. נטאשה דנונה,
מראה האיפור של נטאשה דנונה/נטאשה דנונה

ירין שחף

איך הלוק שניסחת לקיץ 2014 מתכתב עם המגמות העולמיות? השנה ניכרת תעוזה רבה בבחירת גווני האייליינר ובצורתו הגיאומטרית. המראות הבינלאומיים שנראו על מסלולי שבועות האופנה בבירות העולם (כדוגמת המראה הגאומטרי של שאנל שכולל איילינר שחור על העפעף העליון ואייליינר שלג נוצץ על קו הריסים התחתון) מחבקים את הסגנון הקוביסטי וקווים הישרים.

מה הפרשנות המקומית שהענקת למגמות העולמיות? איילינר בשני פאזות המשלב שני גוונים מנוגדים: טורקיז קר ובורדו חם על מנת ליצור מראה לוהט ויחד עם זאת לביש. פרשנות פתוחה וצבעונית יותר כיאה למדינה ים תיכונית שטופת שמש.

הצבעים מרכזיים לאביב- קיץ 2014: התחזית הצבעונית כוללת הרבה ורודים, סגולים, סחלבים, צהובים, ירוקים, תכלת וגווני טורקיז וים לצד גוונים חמים של כתום, ג'ינג'ר ודובדבן. גם גווני הלבן והחלבי יככבו בעונה הקרובה, אך הדגש הוא על גיוון במרקמים. הצבע משתנה על פי המרקם. ירוק מטלי ונוצץ שונה מירוק מאט לדוגמא.

טכניקות איפור חדשות: האיילינר הדו פאזי הוא אחת הטכניקות החדשות והחמות. מאפרים חצי עין באיילינר דק בגוון קר ואילו את החצי החיצוני מדגישים באיילינר חם יותר ובעובי קו מודגש. לצד טכניקה זאת בולטת טכניקה של איפור מעושן וגראפי שאינו רך כמו בעבר אלא מסתיים בקו חד וניצב.

טיפ לשנת 2014: לשים לב גם למרקמים ולא לפחד להתנסות בטקסטורות ובטכניקות חדשות.

מראה איפור לאביב קיץ 2014 של ירין שחף. הילה אלקיים,
מראה האיפור של ירין שחף/הילה אלקיים

עדה לזורגן

איך הלוק שניסחת לקיץ 2014 מתכתב עם המגמות העולמיות? מוצרי הטיפוח והאיפור לאביב קיץ 2014 מביאים איתם טכנולוגיה המשלבת בין עולם ה-HD לטקסטורות תלת מימדיות, מרקמים שמעניקים תאורה לאור הפנים, טקסטורות שקופות, מימיות, יוקרתיות המעניקות מראה נשי, מודרני, קולי ובוהק.

מה הפרשנות המקומית שהענקת למגמות העולמיות? הקהל הישראלי מאוד מסונכרן עם הטרנדים העולמיים ומה שחשוב במזג האוויר שלנו הוא לא להעמיס מייקאפ וקונסילר נטולי שומן, פודרה דחוסה, אבקות נוצצות מידי וגלוסים דביקים. חשוב שבתוצאה הסופית האיפור יהיה חלק מהפנים כאילו הן עברו פוטושופ.

הצבעים מרכזיים לאביב- קיץ 2014: בקצה האחד של הקשת גוונים כהים, עמוקים ומטאליים כגון בורדו, חציל, אפור וירוק שנותנים תחושה של טקסטורה בוהקת, חיות וזוהר, ובקצה השני גוונים בהירים, צבעי פסטל שקופים כגון פיסטוק, אפרסק ורוד, צהוב בננה ולילך.

טכניקות איפור חדשות: אייליינר ג'ל במרקם קרם נטול שומן שמגיע בשלל צבעים. ניתן לטשטשו בשעת עבודה במברשת פלאפ למראה מעושן, אפשר להניחו בתוך העין במקום עיפרון ובנוסף ניתן לערבב אייליינר ג'ל וצללית משי.

טיפ לשנת 2014: לשתות המון מים, להשתמש במקדם הגנה לפנים ולגוף ולא להגזים בכמויות האיפור.

מראה איפור לאביב קיץ 2014 של עדה לזורגן. אלעד שושן,
מראה האיפור של עדה לזורגן/אלעד שושן

ורד ספיבק

איך הלוק שניסחת לקיץ 2014 מתכתב עם המגמות העולמיות? כמעט בכל התצוגות בשבועות האופנה האחרונים צבעי הפסטל האפרסקיים כיכבו על הלחיים והשפתיים. הלוק האביבי שלי מתבסס על צבעי הנקטר והאפרסק שצפויים להיות מאוד פופולריים באביב ובקיץ הקרובים.

מה הפרשנות המקומית שהענקת למגמות העולמיות? הישראלים מאוד מתחברים למראה טבעי ולכן צבעי האפרסק נכונים לכל לכל גיל ולכל גוון עור.

הצבעים מרכזיים לאביב- קיץ 2014: פסטלים, כתומים, אפרסק ורודים, צבעי ניוד ,תכלת וצהוב.

טכניקות איפור חדשות: העונה יש בעיקר מרקמים חדשים דקים יותר, אווריריים יותר וקרמיים.

טיפ לשנת 2014: להשתמש בפריימר מתאים לפני כל איפור, למצוא את קרם ה- BB המתאים לגוון העור ורצוי שיהיה עם מקדם הגנה. בנוסף, לא להעמיס את העור במייק אפ.

מראה איפור לאביב קיץ 2014 של ורד ספיבק. עידו לביא,
מראה האיפור של ורד ספיבק/עידו לביא

בועז שטיין

איך הלוק שניסחת לקיץ 2014 מתכתב עם המגמות העולמיות? המגמה הבולטת על בימות האופנה היא עוצמת הפרחים, כשהצבעים המוצגים מגוונים, חלקם בעוצמתיות דומיננטית ואילו חלקם בגוונים רכים ופסטליים.

מה הפרשנות המקומית שהענקת למגמות העולמיות? הבחירה העיקרית שלי הייתה להביא לידי ביטוי את המגמה העולמית עבור המתאפר הישראלי. תת הגוון הצהבהב של עור הפנים השולט בארצנו הוא זה שחיבר אותי לצבעים כמו סגול וורוד אשר יוצרים ניגודיות ומעצימים את גוון העור.

הצבעים מרכזיים לאביב- קיץ 2014: צבעי הפסטל על גווניהם ירכיבו את הפלטה לקיץ 2014. הסגולים מתכתבים עם ההכרזה הרשמית של חברת פנטון בבחירת גוון הסחלב ומוצעים בדרגות כהות שונות.

טכניקות איפור חדשות: העונה תידרש מיומנות בהנחת צלליות על העפעפיים. לכאורה זה נראה תהליך פשוט של הנחת צבע במינונים נכונים אך לטכניקה הייחודית נדרשת יכולת הנעת הפיגמנט באופן מדוד כך שייווצר מראה אחיד.

טיפ לשנת 2014: היות וצפויים נוכחות גוונים של סגולים וורודים לקראת העונה החמה יש לאמץ בחום את המושג "פחות זה יותר". צבעים אלה בעלי עוצמת נוכחות טבעית אשר עלולים ליצור מראה צורם.

מראה האיפור לקיץ 2014 של בועז שטיין. צילום: שי גבריאלי,
מראה האיפור של בועז שטיין/צילום: שי גבריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully