וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר עירום בתצוגה של פראבל גורונג בניו יורק

אדר ריכטר

9.2.2014 / 14:07

תצוגת האופנה של המעצב פראבל גורונג בשבוע האופנה בניו יורק הופרעה על ידי גבר בחוטיני וכתר, שלא נימק אידיאולוגית את מעשיו. מסתבר שמדובר בפרובוקטור ידוע בעולם הזוהר

מתפרץ בחוטיני בתצוגת פרבאל גורונג, שבוע האופנה בניו יורק פברואר 2014. Richard Drew, AP
תצוגת פראבל גורונג בשבוע האופנה בניו יורק/AP, Richard Drew
מתפרץ בחוטיני בתצוגת פרבאל גורונג, שבוע האופנה בניו יורק פברואר 2014. Richard Drew, AP
ויטאלי סדיוק מוכר לעולם הזוהר/AP, Richard Drew

למרות הקולקציות המופלאות המוצגות בשבוע האופנה בניו יורק המתקיים בימים אלה, היה זה דווקא פריט קטנטן שהפך לשיחת היום.

במהלך התצוגה שהעלה פראבל גורונג, המעצב הסינגפורי-אמריקאי המוכשר, פרץ אתמול (שבת) בהתרסה אל המסלול גבר חטוב עטוי במוקסינים, גרביים אדומים, חוטיני מנומר, ז'קט טרנץ' וכתר מלכותי על הראש. הגבר לא הסתפק בהפרעה למהלכה התקין של התצוגה, אלא גם פשט את הז'קט וצעד נגד כיוון הדוגמניות, שהמשיכו לשדר עסקים כרגיל, מבלי לזוז או להשפיל את עיניהן. המחזה נעצר כשאיש ביטחון זינק אליו ופינה אותו מהמסלול.

לפי דיווח של מגזין WWD, המתערטל הוא ויטאלי סדיוק (Vitaly Sediuk), פרובוקטור המוכר היטב לתעשיית הזוהר. שמו של סדיוק נעשה למוכר אחרי שבשנה שעברה פרץ מעורטל לטקס הגראמי, רגע לפני שאדל עמדה לעלות על הבמה. בנוסף, הוא גם תפס במפשעה את בראדלי קופר בטקס ה-SAG שהתקיים בחודש שעבר וחיבק במפתיע את ליאונרדו דה קפריו על השטיח האדום בפסטיבל הסרטים הבינאלומי בסנטה ברברה.

ככל הנראה סדיוק הסתנן לתצוגת האופנה של גורונג בעזרת תעודת עיתונאי אוקראינית. למרות שתצוגות אופנה רגילות במתערטלים המוחים נגד שימוש בפרוות או נגד עידוד אנורקסיה, עד כה לא נראה שיש אידיאולוגיה מנומקת שעומדת מאחורי המעשה.

חלק מהצופים המוזמנים הגיב בגיחוך נוכח הארוע, אבל רובו של הקהל היה רחוק מלהיות משועשע ויצא בקריאות בוז לעברו ובדרישות קולניות להתפנות מן המסלול. אנשי תעשיית האופנה יודעים כמה מאמץ, זמן, כסף ומתח נפשי כרוכים בהפקה של תצוגת אופנה, גם בלי הצורך להתמודד עם ארועים חריגים שכאלה.

בתום התצוגה אמר גורונג לכתבים מאחורי הקלעים כי הוא מקווה שהמתערטל מרוצה מ-15 שניות התהילה להן זכה, ושהוא באמת מקווה שהוא נהנה מהן.

כתב הטלגרף לוק לייץ' מדווח באופן לא מפתיע שסדיוק הסתובב באזור התצוגה כל הבוקר, כשלרגליו הגרביים והמעיל בלבד, מבלי לעורר את חשדו של אף אדם, מה שבהחלט מוכיח שבעולם האופנה הכל הולך, גם אם לכאורה הגעת לשבת בשורה הראשונה ללא חלק תחתון. בדרך החוצה מן האולם שיחרר סדיוק הבטחה להתפרץ לתצוגות נוספות בעיר. בקיצור, נותר רק להמתין ולראות.

עוד על שבוע האופנה בניו יורק לחורף 2014-15:
פרוות כובשות את המסלולים

מתפרץ בחוטיני בתצוגת פרבאל גורונג, שבוע האופנה בניו יורק פברואר 2014. Richard Drew, AP
מבטיח להתפרץ לתצוגות נוספות. סדיוק/AP, Richard Drew

התצוגה המלאה של פראבל גורונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully