וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקטיבי: הבחירות של יוליה פלוטקין

18.2.2014 / 10:00

שמלת ג'אז עם ריח של ילדות, מייקל ג'קסון ומעצב בינלאומי שנתן לה השראה לשמלת הכלה שלה. מה עושה את זה ליוליה פלוטקין ואיפה היא מרגישה שהיא יכולה להתחפש למה שבא לה?

יוליה פלוטקין לאייס קיוב חורף 2013-14. עידו לביא,
יוליה פלוטקין מתוך קטלוג "אייס קיוב" סתיו-חורף 2013-14/עידו לביא

עם הרבה סטייל וקסם אישי וכמובן ערימת תלתלים מפוארת, השחקנית והדוגמנית יוליה פלוטקין (25) סללה את דרכה לפסגת המתלבשות המצטיינות בארץ.

הבחורה עם השיער הכי מגניב (ומתולתל) שנראה במחוזותינו, מחוברת לאופנה מתוקף היותה פרזנטורית בעבר של מותגי אופנה מקומיים נוסח רשת ההלבשה התחתונה פיקס ורשת נעלי גלי, ובהווה - רשת אופנת אייס קיוב עבורה היא מדגמנת כיום - אך לא רק. פלוטקין מרשה לעצמה להתלבש, להתאבזר, להתחפש ולהתפרע, וניכר כי אופנה בשבילה זה לונה פארק של ביטוי עצמי. אלו הבחירות שלה -

מעצב: אלי סאאב

תצוגת אביב/קיץ 2013 קוטור של אלי סאאב בפריז. רויטרס
"שמלת הכלה שלי הייתה בהשראתו". אלי סאאב, הוט קוטור קיץ 2013/רויטרס

"מעצב העל אלי סאאב מעצב שמלות ערב בשילובי בדים מהממים. שמלת הכלה שלי שעיצבה ליהי הוד הייתה בהשראתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

פריט: שמלת ג'אז נוסטלגית

שמלת הג'אז של יוליה פלוטקין. יוליה פלוטקין, באדיבות המצולמים
"תהיה אצלי בארון לנצח"/באדיבות המצולמים, יוליה פלוטקין

"גדלתי בעכו, ומגיל חמש רקדתי בקריות בלהקת ג?אז מקצועית בשם ?צעד וחצי?, ועד היום אני שומרת את השמלה הזאת, איתה הופעתי לא מעט. הלהקה הזאת בנתה אותי, העניקה לי ביטחון עצמי וביטחון לעמוד על במה, חיברה אותי לגוף שלי והעניקה לי בית חם וסוג של משפחה שניה שלא הייתי מוצאת בשום מקום אחר. גם אם לעולם לא אלבש אותה יותר, היא תהיה אצלי בארון לנצח".

אתר: asos

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"על הדרך שוטפת את העיניים בטרנדים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני קצת אולד פאשן בקטע של האינטרנט. מודה שאני לא רואה יותר מדי בלוגים ואתרי אופנה מחו"ל. אני מעדיפה את אלה שמדברים בשפה שלי, ומחוברת מאוד למגזינים והאתרים הישראליים בתחום האופנה. בטח יפתיע לדעת שגם קדחת הקניות באינטרנט לא תפסה אותי. אני עדיין מעדיפה את חוויית הקניה בחנות, ואוהבת למדוד ולמשש לפני שאני קונה. כשאני כן קונה באינטרנט, אני עושה את זה בדרך כלל
ב-asos, שהוא אתר מגניב עם בגדים מצוינים, ועל הדרך אני שוטפת את העיניים בעוד כמה טרנדים שבטח פספסתי".

קליפ: Michael Jackson - Thriller

"קודם כל, אני מעריצה שלו מגיל 3 בערך. הוא גאון בעיני, והיה מהראשונים ליצור וידאו-קליפים עלילתיים שהיו סרטים קצרים של ממש. גם היום, אחרי מאות (ואולי אלפי) צפיות, אם במקרה הקליפ משודר בטלוויזיה, אני עוצרת הכל ויושבת לראות את כל 14 הדקות של הקליפ".

יצירה: "תעביר את זה הלאה" של מימי לדר

"סרט מרגש ומעורר השראה עם הילד ההורס היילי ג'ואל אוסמונט, ועם קווין ספייסי והלן האנט. מומלץ במיוחד למי שעצוב וחייב לשחרר קצת דמעות. לי זה עובד כמו קסם".

מקום: ברקפסט

ברקפסט קלאב. באדיבות הברקפסט קלאב,
"האווירה נותנת תירוץ להתחפש למה שבא לי"/באדיבות הברקפסט קלאב

"קודם כל, זה המקום של שחר, בעלי. זה אומר שכשאני יוצאת לשם, אני מתלבשת גם בשבילו. האווירה שם נורא היפסטרית-קולית בעיני, וזה תירוץ מעולה להתחפש למה שבא לי. כמה שיותר צבעוני, צעיר, מגניב, אחר ומי שבא לי להיות באותו ערב".

שדרות רוטשילד 6 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully