וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאתגרת את כוח הכבידה: קייט אפטון מזגזגת

19.2.2014 / 13:43

הדוגמנית קייט אפטון לא עוצרת וממשיכה לזגזג בין הגבוה לנמוך. עכשיו היא מככבת גם על השער החדש של מגזין ספורט אילוסטרייטד וגם על שערים של מגזיני אופנה אמיתיים

הדוגמנית קייט אפטון, בוודאי הבלונדינית האהובה על המין הגברי, ממשיכה לזגזג בין אופנה גבוהה לבין אופנה שהיא יותר כמו תירוץ לפורנו רך. בין היתר, היא מתמקמת כעת בפעם השלישית ברציפות על השער של מגזין ספורטס אילוסטרייטד. אגב, זהו גם גיליון חגיגי לציון 50 שנים של חול, ביקיני והרבה עור שזוף וחשוף.

אגב, בנוסף לשער עצמו, אפטון הצטלמה להפקת אופנה מיוחדת למגזין, בה היא נאבקת בכוח הכבידה ומרחפת בביקיני זהוב וזעיר בתוך מטוס בואינג 727 בתנאי גרביטציה הדומים לאלה הקיימים על הירח.

במקביל, בעולם שמחוץ לסט המשומן שעל חוף הים, נראה כי אפטון משחקת בעצמה עם כוחות הגרביטציה. למעשה, היא מגלה ורסטיליות יוצאת דופן. רק בחודש שעבר פורסם, איתה על השער כמובן, גיליון אביב 2014 של מגזין האופנה V, שנחשב לאלטרנטיבי, איכותי ואדג'י ביחס למגזיני האופנה הפופולאריים. במילים אחרות - ההפך המוחלט מקהל הקוראים של ספורט אילוסטרייטד.

במגזין האופנה המדובר, אפטון הצטלמה לסדרת צילומי אופנה בשחור-לבן בהם היא מזכירה יותר מתמיד את סמל הסקס הנצחי - הצרפתייה הלוהטת בריז'יט בארדו. על שער המגזין אפטון לבושה בג'ינס וחולצת טי צמודה בעלת מחשוף עמוק כמיטב המסורת. הסופרמודל אף הצטלמה לגרסת נגטיב, בה היא עומדת בדיוק באותה הפוזיציה, רק כשהפעם רק סט הלבשה תחתונה לגופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער מגזין V/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור ניכר כי הדוגמנית האמריקאית בת ה-21 מנסה לאחוז בשני העולמות. אפטון שהחלה לטפח קריירת משחק לאחרונה, התחילה לדגמן כבר בשנת 2008. המינוף הגיע כשהצטלמה לקמפיין הלנז'רי של Guess לסתיו-חורף 2010. תפקיד, שהוביל ללא מעט עבודות של טיפוף בבגדי ים מינימאליים בתצוגות אופנה שונות.

הפריצה הגדולה הגיעה בעקבות הצילומים הסקסיים לספורטס אילוסטרייטד בשנת 2012. בעוד שהתגלית החדשה וזהובת השיער הפכה ל-It גירל של מיליוני גברים מריירים, תעשיית האופנה סירבה להכיר באפטון כדוגמנית אמיתית. לראיה, אפילו מלהקת התצוגות של אימפריית ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט, שדוגלת בסקס-אפיל כאג'נדה, הכריזה בפני הניו יורק טיימס כי לעולם לא תשכור את שירותיה של אפטון, ואף השוותה אותה לנערת צהובונים זולה.

קייט אפטון בתצוגת בגדי הים "ביץ' באני" במיאמי, פלורידה, 15 יולי 2011. GettyImages
בתצוגת בגדי הים של באני ביץ בשבוע האופנה מיאמי, יולי 2011/GettyImages
קייט אפטון, נערת השער של גיליון בגדי הים של מגזין "ספורטס אילוסטרייטד" 2012, בתצוגת "ביץ' באני" בשבוע האופנה של מיאמי, פלורידה, 15 יולי 2011. Frazer Harrison, GettyImages
ושוב באותה התצוגה/GettyImages, Frazer Harrison

אבל הצהרות לחוד, ומציאות לחוד. לתעשיית האופנה אולי לקח זמן לעכל את אפטון וגזרתה הנשית, אבל בסוף גם היא קיבלה אותה בזרועות פתוחות. את החותמת הרשמית של האופנה הגבוהה קיבלה אפטון כאשר נבחרה על ידי עורכת האופנה האגדית קארין רויטפלד לעטר את גיליון הבכורה של המגזין החדש שלה CR בספטמבר 2012.

ההצלחה לא איחרה לבוא. חודשיים לאחר מכן כבר נחתה אפטון על שער גיליון נובמבר 2012 של מגזין ווג האיטלקי, הנחשב לאיכותי ביותר מכל מגזיני ווג העולמיים, ובכך סימנה עליית מדרגה כבירה במערכת היחסים האמביוולנטית של עולם האופנה ושלה.

ביוני האחרון זכתה אפטון לקבלת הפנים המשמעותית ביותר, כאשר נבחרה על ידי עורכת האופנה אנה וינטור לככב לראשונה בחייה על שער גיליון יוני 2013 של מגזין ווג האמריקאי. מנגד, בספטמבר האחרון נבחרה אפטון להוביל את גיליון ספטמבר, הנחשב לגיליון היוקרתי והחשוב ביותר בשנה, מטעם מגזין Elle.

עתה, ממרום הרזומה המפואר והאור הירוק שקיבלה סופסוף אפטון מתעשיית האופנה העולמית, הדוגמנית העולצת יכולה לשכשך במימי ספורטס אילוסטרייטד כאוות נפשה מבלי להניד עפעף. עובדה.

קייט אפטון לובשת לנווין על שער מגזין אל, ספטמבר 2013. Carter Smith, סריקה
על שער אל/סריקה, Carter Smith
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער ווג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער המגזין של קרין רויטפלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully