וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך לקדם מעצבים ישראלים נוספים"

9.3.2014 / 14:05

שעות ספורות לפני פתיחת שבוע האופנה תל אביב התפנו אורחי הכבוד, משפחת מיסוני ועורכת האופנה פרנקה סוזאני, כדי לדבר על אופנה ישראלית. "יש לכם אנשים טובים ומוכשרים"

משפחת מיסוני ועורכת ווג איטליה פרנקה סוזאני בשבוע האופנה גינדי תל אביב. אביב חופי
בנות משפחת מיסוני עם פרנקה סוזאני וזאב שטיין/אביב חופי

רגע לפני שאוהל התצוגות במתחם השוק הסיטונאי בתל אביב מתמלא בעקבי סטילטו, נערכה הבוקר (ראשון) מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת שבוע האופנה גינדי תל אביב 2014. בנות משפחת מיסוני, בית האופנה האיטלקי שיפתח את האירוע בתצוגה מיוחדת הערב, הצטרפו לעורכת ווג איטליה פרנקה סוזאני שהגיעה אף היא לארץ, לטובת במסיבת עיתונאים מיוחדת. על הפרק - הציפיות מהמעצבים המקומיים.

"יש לכם אנשים מאוד טובים ומוכשרים. אלבר אלבז הוא דוגמא טובה לכך, וצריך להשתמש בכל הכלים האפשריים בשביל לקדם מעצבים ישראלים נוספים", אמרה הבוקר סוזאני והוסיפה על הסקרנות הטבעית שמעורר בה האירוע. "היה לי חשוב להגיע ולהכיר את מעצבי האופנה של ישראל מכיוון שאני חשה מחויבות כלפי הדור החדש של מעצבי האופנה בכל העולם במובן הגלובלי. לכן אני תמיד שמחה לפגוש מעצבים שאינני מכירה. הציפיות שלי במונחים של אופנה הן להיחשף לדם חדש – בכל מקום בעולם אפשר למצוא אנשים צעירים ומוכשרים, ואני תמיד מחפשת אחר משהו חדש ואחר אנשים שלוקחים סיכון".

באוקטובר 2012 ביקרה בישראל אחותה של עורכת האופנה הבכירה, הגלריסטית קרלה סוזאני, כאורחת הכבוד של שבוע האופנה בחולון, וזכתה להתחכך במעצבים מקומיים. הפעם, פרנקה סוזאני תוכל לעשות זאת בעצמה. בנוסף, סוזאני תגיע גם לבית הספר להנדסה ועיצוב שנקר, על מנת להרצות בפני הסטודנטים לאופנה.

רוזיטה מיסוני, אם המשפחה ומייסדת בית האופנה מיסוני, הביעה את סקרנותה מישראל בכלל וסצנת האופנה שלה בפרט. אנג'לה מיסוני, המעצבת הראשית חיזקה את דבריה ואף התייחסה לשנה שעברה בה ביטלו באופן פתאומי את בואם לישראל. "אני שמחה שיכולנו סופסוף להגיע לישראל אחרי שבשנה שעברה הדבר לא התאפשר מבחינת העיתוי. יש לנו כאן פרויקטים עתידיים בתכנון עם בוטיק אמור המייצג אותנו כאן, ולכן מצאנו לנכון להגיע דווקא עכשיו".

כאשר נשאלו אורחות הכבוד מאיטליה אודות יחסיהן עם המדיה הדיגיטלית החדשה, לקח מוטי רייף מפיק שבוע האופנה גינדי תל אביב את המושכות, שלף את הסמארטפון וכתשובה צילם תמונת סלפי עם האורחות בעוד מחווה לסלפי הקבוצתי מטקס האוסקר האחרון.

שבוע האופנה גינדי תל אביב שמתקיים זו השנה השנייה יפתח הערב בשעה 20:00 עם תצוגת בית האופנה מיסוני. בשלושת הימים הבאים יציגו מיטב המעצבים המקומיים קולקציות לעונות הקיץ והחורף הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully