וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה וקים מעוררים סערה בעקבות שער ווג

23.3.2014 / 12:44

סערה בעולם האופנה בעקבות הבחירה של אנה וינטור בקנייה ווסט וקים קרדשיאן לשער של ווג. קוראי המגזין מאשימים את עורכת-העל בכניעה לתחנוניו של ווסט להגשים לארוסתו חלום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנה וינטור לא משחקת משחקים: לאחר שנחשפו כל שערי האופנה, למעט זה של ווג האמריקאי, אתמול (שבת) התגלה כי המגזין החזק ביותר בעולם האופנה לא נותר מאחור, הוא פשוט עשה בית ספר לכל האחרים כשעל השער ניצב הזוג המלכותי - קניה ווסט וקים קרדשיאן.

השערים הבולטים של אפריל 2014

ברוח החתונה המדוברת שמתוכננת למאי הקרוב, ווסט וקרדשיאן הצטלמו בנוסח צילומים לבוק חתונה, כאשר ווסט רוכן על כתפיה החשופות של קרדשיאן הלבושה בשמלת קוטור כלתית של לנוון. אצבעותיה של קרדשיאן לעומת זאת לא נותרו חשופות, כפי שאפשר להבחין ממרחקים בטבעת האירוסין של יהלום 15 קראט.

תעשיית האופנה לא נשארה אדישה לקלף הפופולארי ששלפה העורכת וינטור משרוולי הפראדה שלה, אחרי הכל ווסט הוא אולי אייקון אופנה אך הוא הספיק להסתכסך עם הרבה קולגות וקרדשיאן ארוסתו רחוקה שנות אור מכל מה שקשור לשיק.

גורם ההפתעה הגדול ביותר עם זאת, נעוץ בעובדה כי לפני כשנתיים החליטה וינטור להסיר את שמה של קרדשיאן כוכבת הריאליטי-טראש המשפחתי מרשימת המוזמנים היוקרתית של האירוע השנתי החשוב ביותר - גאלת מכון התלבושות של מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, אליו מוזמנים כל אנשי האליטה האופנתית והתרבותית בעולם.

בשנה שעברה, פיצתה וינטור כביכול על אותה מכה מתחת לחגורה והכניסה את קרדשיאן לרשימת המוזמנים, אך זו ספגה השפלה נוספת כאשר באתר של ווג האמריקאי החליטו לערוך החוצה את תמונתה ההריונית מהשטיח האדום.

קרדשיאן שמפנטזת על שער בווג עוד מהימים בהם אחותה הצעירה קנדל השתרעה על השער של המקבילה האוסטרלית, ככל הנראה זכתה בשער הנכסף בזכות ארוסה התובעני שהביע לא פעם את רצונו להגשים את חלומה.

קניה ווסט ועורכת הווג האמריקאי, אנה וינטור בינואר האחרון. Foc Kan, GettyImages
אנה וקנייה בינואר האחרון/GettyImages, Foc Kan

לפי הטלגרף הבריטי, ווסט שהצליח להשיג הזמנה לארוחת ערב חגיגית בביתה של וינטור במנהטן, ניצל את המומנטום ובחר להעביר לה מסר דרך התקשורת שאינו משתמע לשתי פנים, בנוסח: "אין סיבה שקים קרדשיאן לא תוכל להיות על השער של ווג. היא האישה הכי מסקרנת כרגע".

בהזדמנות אחרת ווסט טען כי מעמדה של ארוסתו בעל השפעה גדולה יותר אפילו משל הגברת הראשונה מישל אובמה, מה שהוסיף שמן למדורה וגרם לעדה שלמה של קוראי המגזין למחות על האופן בו השפיע ווסט לכאורה על שיקול דעתה של וינטור.

ככל הנראה במטרה להרגיע את הרוחות ואת קוראי המגזין הזועמים שאיימו לבטל את המנויים שלהם, וינטור התייחסה בטור העורכת החודשי שלה לספקולציות: "יתכן וקראתם כי קנייה התחנן בפני שאשים את ארוסתו על השער, אך הוא לא עשה דבר כזה. למרות כוחה של הרכילות, העובדה הפשוטה היא כי דבר מכך אינו נכון... קנייה הוא פרפומר ופרובקטור מדהים, וקים בזכות אופייה החזק הצליחה ליצור מקום משל עצמה באור הזרקורים, מה שמצריך הרבה אומץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully