וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אין Anny לי: מותג הלקים הגרמני מגיע לארץ

מותג הלקים הגרמני Anny שמגיע לארץ לראשונה, מציע 114 גוונים שונים ומבטיח לספק את כל הטרנדים הלוהטים מעולם האופנה על גבי הציפורניים. מאיה אשר בודקת האם הוא גם מקיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם אין Anny לי מי לי. הלקים שעשו את דרכם מגרמניה לישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים אלה עושה את דרכו לארץ מותג הלקים Anny, שמסתמן כשחקן חדש ומסקרן במגרש בקבוקוני הלק. זהו אינו סוד שבשלוש השנים האחרונות עולם הלקים תפס תאוצה מטאורית, והלקים הפכו לאביזר אופנה לכל דבר. כראיה, מכוני הפדיקור-מניקור נפתחים כמו פטריות אחרי הגשם, ונדמה כי כולם מחפשים כל הזמן את הלהיט הבא באפשר לייבא לארץ.

לדברי יעל אבישר, מנהלת מותג Anny בישראל, הלקים של המותג הגרמני שנוסד לפני שלוש שנים בסך הכל וכבר משווקים בכ-40 מדינות ברחבי העולם - הם הדבר הגדול הבא, וככאלה הם הולכים לתת פייט למותגים דוגמת ESSIE ו-OPI, הנחשבים למובילים בתחום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג חרט על דגלו להיות מעודכן ולעקוב אחרי כל הטרנדים האופנתיים, ועל כן הוא מסתייע בצוות של סקאוטרים (חוזי טרנדים) שתפקידם לאתר את כל מה שחם בעולם האופנה ולתרגם אותו לנוזל לק חדשני ומעודכן. כך, בנוסף ל- 114 הגוונים המוצעים באופן שוטף, מדי שמונה שבועות מתכננים במותג להשיק שישה גוונים חדשים בהתאם למגמות העולמיות החמות כמו כן, מדי עונה יושקו גם שלוש מיני-מהדורות של שמונה גוונים חדשים.

חידוש נוסף הוא בחוויית הקנייה: סטנד הלקים ידידותי מאוד למשתמשת, והוא מסודר כך שהקולקציה החדשה מוצגת ראשונה, לבל מישהו יפספס חלילה ולא ישאר מעודכן. בנוסף, בדומה לשוק מוצרי איפור הפנים, גם Anny מציעים טסטרים להתנסות במקום, מה שמונע ניחושים מושכלים שעלולים להסתיים לאחר מכן באכזבה בבית.

כמו בכל מותג לק נחשב, מוצעים אף מוצרים משלימים כמו לק למילוי סדקי הציפור, בסיס, מייבש, טופ קואט ועוד.

דבר הנסיינית: המברשת רחבה במידה מספקת (לא רחבה מידי), כך שמאפשרת מריחה נוחה. במריחת הגוונים הכהים מספיקה שכבת לק אחת, היות והיא אטומה ומרוכזת מספיק. לעומתם, הגוונים הבהירים והחלביים מצריכים שתי שכבות של מריחה. הלק מתייבש תוך 20 דקות ללא מייבש, וכ-10 דקות בעזרתו - זמן סביר בהחלט.

האם מדובר במותג שיפרוץ דרך וישתווה למתחרים האיכותיים בתחום? ימים יגידו.

45 שקלים ל- 15 מ"ל. להשיג החל מראשון הקרוב, 30 במרץ, ברשת המשביר לצרכן, רשת מכוני היופי ADI ואתר מכירות האופנה adikastyle.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully