וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב הגיע, סטיילינג בא: הבגדים שאתם חייבים בארון

2.4.2014 / 17:23

מתוך מהדורת וואלה! חדשות: חולצות בייסבול, צבעי פסטל רכים, גלביות וחולצות בטן - רוני ודנאי עושה סדר בארון לקראת האביב ומציגה את הטרנדים החמים של העונה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פרשת מין חמורה: שבעה גברים מאזור המרכז חשודים בסרסור בקטינות תמורת ממתקים וכסף כיס. הפרשה נחשפה בעקבות עדות של נערה שנחקרה בפרשת אייל גולן. על פי החשד הגברים שידלו 25 נערות לבצע מעשים מיניים ומזוכיסטים בתמורה לתשלום של 50 עד 100 שקלים וסוכריות. המשטרה פשטה היום על בתיהם של החשודים והיא תבקש להאריך את מעצרם.

חרמות, טרור ופירוק הקואליציה - המשא ומתן על סף פיצוץ: מאמציו של שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, לגבש עסקה להארכת המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים בתמורה לשחרור מחבלים, שחרור המרגל הישראלי, ג'ונתן פולארד, והקפאת הבנייה בהתנחלויות הגיעו למבוי סתום. מה יהיו השלכות של נתק והפסקת המשא ומתן המדיני ומדוע נתניהו חושש יותר מתמיד לשבור את הכלים?

האם סטארט אפ ישראלי מנע אסון כבד בצ'ילה? רעידת אדמה בעוצמה של שמונה נקודות בסולם ריכטר הרעידה אמש את צפון צ'ילה וגרמה לגלי צונאמי בחופי המדינה. הפעם, בניגוד לרעש שהיה בשנת ,2010 היו מעט אבידות בנפש. מפתח מערכת התרעה הישראלית מספר על הסטארט אפ מציל החיים.

הטרנדים החמים של האביב: מחולצות הבטן מהניינטיז שעושות קאמבק מפוקפק, דרך צבעי הפסטל ועד הגלאביות. רוני ודנאי כתבת וואלה! אופנה עושה לנו סדר בארון לקראת החמסינים של האביב.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully