וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: פצצות לגבות

שירלי אכסלרוד

3.4.2014 / 13:50

השבוע במדור יצאנו לבדוק שלל סוגי מוצרים שבעזרתם תוכלו להתחיל לנהל מערכת יחסים פאסיב-אגרסיב עם פס השיער הבעייתי מכולם. הבו לי גבה

קשה באימונים - סיכמה פ' את יחסיה עם מסקרת הגבות של מייבלין. המסקרה בעלת המברשת הכדורית מבטיחה לייצר גבות עבות ומעוצבות במהירות ובקלות. בפועל, נדרשה ל-פ' תקופת הסתגלות, שבה הצבע נמרח לא רק על הגבות אלא גם על כל המסביב; גם כשפ' שיפרה אחיזה והצליחה לנווט את המברשת למקומות הנכונים, היא הרגישה שהפורמולה, במרקם ג'ל, מחזיקה את הגבות מעוצבות ובמקום, אבל לא מצליחה למלא את החלקים הדלילים. בקיצור - מומלץ לבעלות גבות עשירות שזקוקות למישהו שיעמיד אותן במקום, או לצד העיפרון הישן והטוב.

מסקרה של מייבלין, מחיר: 60 שקלים, תאריך תפוגה: אין. להשיג ב-3 גוונים.

מסקרה לגבות מייבלין ניו יורק. מוטי פיישביין,
מסקרה של מייבלין. מומלצת לבעלות גבות עשירות/מוטי פיישביין

עיפרון הגבות של לנקום, שמגיע בשני גוונים, מציע בשם היעילות גם מברשת קטנה בצדו השני של השפיץ. א', בלונדינית אמיתית שהגבות הטבעיות שלה הן בגדר שמועה, וכבר ניסתה את מרבית העפרונות הידועים למין האנושי, טוענת שזה הטוב ביותר שנתקלה בו, ובדיוק במרקם הנכון: "מוצק מספיק בשביל שרטוט עדין ומדוייק, ורך במידה הנכונה למראה טבעי שמחזיק מעמד יום ארוך ללא נשורת צבע. המברשת בצד השני נוחה וחוסכת מקום של מברשת גבות נפרדת בתיק, אם כי יש מוצלחות ממנה והיא קשה יחסית לניקוי. יקר תופת, אך נדרשת רק כמות קטנטנה בכל שימוש, ועושה רושם שהעפרון יספיק לנצח. משובח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לנקום, Le Crayon Sourcils, מחיר: 142 שקלים, תאריך תפוגה: אין.

לנקום עיפרון לגבות. מוטי פיישביין,
עיפרון של לנקום. בדיוק במרקם הנכון/מוטי פיישביין

במקום שבו צומחות שערות רצויות, יצוץ גם חומר שמבטיח לעודד אותן לגדול. נאמנים לחוק הטבע הזה, מציעים באליזבת ארדן סרום לריסים ולגבות שמבטיח לטפל בנשירה ובהיחלשות, ולהראות תוצאות מהירות כבר אחרי שבועיים של שימוש. מ', ששנים של מריטה אכזרית הותירו לה חצי גבה – בכל צד - הניחה את הסרום יומיום לפי ההוראות, ומדווחת שאחרי שבוע וחצי העניינים נשארו דלילים כשהיו. מ' מבטיחה להתמיד ולעדכן, ואם יהיה שינוי לטובה, למרוח גם על הקרקפת.

עד שהנס הזה יקרה, מ' נדרשה למוצר גבות נוסף מבית ארדן, כזה שמחבק את המציאות האכזרית ומנסה להכיל אותה – צללית לעיצוב הגבות שמשמשת גם כאייליינר לעת מצוא. "חיי כבעלת חצי גבה מתחלקים ללפני ואחרי! חשה עצב גדול על כל השנים שבזבזתי עם עפרונות. הצללית מצליחה לייצר מראה מאוד טבעי ולא עשוי ומלאכותי, משימה כמעט בלתי אפשרית כשמדובר במוצרי גבות. המברשת המצורפת אמנם קטנטנה בצורה לא הגיונית, אבל השיפוע הערמומי עושה את ההבדל. בתנאי מזג אוויר סבירים, כשהקיץ עוד לא ממש כאן - הצבע מחזיק לנצח, ונראה שהמארז המוזהב לא ייגמר לעולם, כך שגם המחיר יכול להיחשב הגיוני. מושלם".

אליזבת ארדן, סרום PREVAGE לגבות ולריסים, מחיר: 590 שקלים, צללית לעיצוב גבות EYELINER & BEAUTIFUL COLOR BROW SHAPER, מחיר: 187 שקלים. תאריך תפוגה: אין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרום של אליזבת ארדן. בשיתוף עם הצללית ייצור נס גדול לבעלות חצי גבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחמישית המחיר, ובמקרה הזה גם באיכות, אפשר להסתפק בצללית הגבות של המותג פלורמר. מ' מהפסקה הקודמת מסבירה שבגדול היא בסדר, אבל נופלת מזו של ארדן כמעט בכל סעיף: נמרחת פחות בנעימים, מתיישבת פחות טוב על העור, נראית פחות טבעית ובעלת שרידות נמוכה יחסית שמצריכה תיקונים שוטפים - לפחות עד שחמש-שישיות גבה יהיה סידור לגיטימי.

פלורמר, צללית גבות, מחיר: 35 שקלים. תאריך תפוגה: אין. להשיג בחנות המותג בקניון עזריאלי

צללית לעיניים פלורמאר. פיירס דלאל,
צללית לגבות של פלורמר. מצריכה תיקונים שוטפים/פיירס דלאל

לחובבות מלאכת היד וצבעי גואש בפרט, מציעים ב-OFRA ג'ל לגבות סמי פרמננט (נסו להגיד בקול סמי פרמננט, זה משחרר מעכבות), שמבטיח לעמוד בזיעה, מאמץ ותמרות עשן.
ל' ציירה לעצמה שתי גבות בעזרת הג'ל הסמיך והקרמי, לא לפני שהפנימה את כלל האצבע – פחות זה יותר, ויותר זה רטוב, נמרח ומתייבש לאט - והסתובבה איתן יממה שלמה: "אחרי מחצית היום, הצבע דהה מעט בקצוות, אבל נשאר מדויק. החלטתי ללכת לישון עם הגבות החדשות שלי, כדי לראות מה יקרה בבוקר. קמתי – והן עדיין היו שם! קצת פחות מעוצבות, קצת יותר מטושטשות, אבל עדיין ראויות לשמן. מוצלח ביותר".

Cosmetics OFRA, ג'ל גבות, מחיר: 128 שקלים. תאריך תפוגה: אין. להשיג ב-5 גוונים, אצל קוסמטיקאיות, מאפרים ומכוני ספא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ל לגבות של OPRA. לחובבות צבעי גואש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully