וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניות ברשת: פריטים בצבעי פסטל ב-5 רמות מחיר

הילית וולברג

11.5.2014 / 8:37

בשורת צבעי הפסטל שהשתלטה העונה נראית כמו טרנד שמח במיוחד, אך כמו בכל טרנד - יש בו קוץ: לא כל אחת יכולה לשאת את הגוונים הללו ביתר חן. להלן כללי שימוש מנחים ולקט פריטים שווים במיוחד

צבעי הפסטל היו הבשורה לאביב-קיץ 2014 על פי מיטב המעצבים בשבועות האופנה שחלפו; ג'ייסון וו עשה את זה בירוקים אפרפרים, פראבל גורנג' בוורוד ובתכלת, אצל רבקה טיילור הצטיינו באפרסק ועל המסלול של ברברי זהרו הסגולים הבהירים. על פניו מדובר בטרנד משמח, אבל כמו בכל טרנד, יש בו קוץ - לא כל אחת יכולה לשאת פסטלים ביתר חן.

צבעי הפסטל עושים חסד עם כהי העור או עם בהירי השיער. אדמוניים ובעיקר אדמוניות, יכולים להנות ממנו יותר מכולם ולמעשה מי שנותר בחוץ כאן הם בעלי השיער הכהה והעור הבהיר שבדרך כלל נראים טוב יותר בצבעים כהים או מחשמלים. אך אל חשש: גם הקבוצה האחרונה יכולה להנות מהאביב הפסטלי בזכות כללים בסיסיים ומחשבה תחילה.

הכלל הראשון המנחה הוא שפסטל לא חייב לבוא בצורת בגד. אביזרים הם הפיתרון המושלם בעניין הזה. אופציה נוספת היא לשלב בין צבע סתווי כהה בחלק העליון של הגוף עם חצאית פסטל. ורוד בהיר ייראה נהדר עם חום כהה למראה רך, או עם שחור ואפור כשילוב כולל. אפרסק הוא מנוס שמתאים לרוב גווני העור, גם לבהירים,והוא תחליף ראוי לוורוד השחוק. כך הם גם הירוקים למיניהם ובל נזניח את הצהבהב המשמח.

שילוב של פסטלים ושחור (בחגורה או בז'קט) יכול להתאים גם לשעות הלילה ולהעניק מראה דרמטי לתלבושת וכמובן שלבן הוא בסיס שתמיד מחמיא לגווני העור הבהירים בכך שהוא מייצר אשליה של שיזוף. לבסוף, וזהו כלל חשוב למדי - חשוב לשים לב לאיפור. מראה עור אחיד וסומק בולט או אודם חזק יכול לייצר את הניגוד המושלם לצבע הבהיר ולהבליט את מי שנוטה להישטף תחת הפסטלים.

ועכשיו כל מה שנותר זה להקליק על הפריט האהוב. הנה הצעות הגשה מרחבי הרשת בשלל טווחי מחיר.

עד 50: תיק איפור פסטלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים בהם הפודרה מתאדה והמסקרה נוזלת, תיק איפור הוא אביזר לכל דבר וגם אם הוא רק בשבילך, הוא יכול לעשות לך שמח. לפוראבר 21 הפיתרון המושלם בגווני פסטל תינוקיים והדגשה שחורה שלוקחת את המתיקות למקום קצת פחות מתוק.

תיק איפור פסטלי, פוראבר 21, 31 שקלים.

עד 150: סנדל ורדרד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בואו נודה בזה: הניוד הוא צבע שחלף מן העולם בכל הנוגע לנעליים. הוא מיושן וכבר לא באמת מחמיא. ורדרד פסטלי על כפות הרגליים מייצר את אותו האפקט ומרענן את הטרנד הנושן. הסנדלים הנוכחיים מבית מוד קלות' משלבים גם את מראה הסנדלים התנ"כיות עם מעט יותר סטייל ונוחות מאווררת.

סנדלים ורדרדים, מוד קלות', 105 שקלים.

עד 200: תיק צד סגלגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק השם של התיק עושה חשק לדלג על הדשא עם כפפות תחרה לבנות. שמלה לבנה קצרצרה תעשה את הטריק במקרה הנוכחי והתיק החמוד והטהור הזה יעשה לה כבוד. זה עלול להיות התיק הכי שימושי העונה והלילך הוא גוון מקורי ומרענן בין שלל הפסטלים.

תיק סברינה סגלגל, נאסטי גאל, 158 שקלים

עד 250: שמלה קטנה צהובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פפלום, כיסים, בד נעים נושם - דברים שהופכים שמלה קטנה לשמלה קטנה גדולה ועוד כל הטוב הזה בצבע לימוני מרענן ובמשלוח חינם? מציאה.

שמלת לימון, אסוס, 231 שקלים

ללא גבולות: ביקיני תכלכל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגדי הים של צ'רלי ביי מת'יו זינק הם חלק ממותג צעיר יחסית שמתכתב עם אופנות ה-70 וה-80 ומעדכן אותן לפי צו האופנה הנוכחי. הביקיני התכול של צ'רלי מתעתע ומשנה את גווניו בהתאם לזווית שממנה מסתכלים ובכך מספק עניין תוך כדי שמירה על קלאס ועידון בגוונים היפים יותר של הכחול הפסטלי.

ביקיני בגווני תכלת, דה קורנר, 815 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully