וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים כשמועה: Roomeur כובשות את ניו יורק ומילאנו

15.5.2014 / 14:38

מותג האופנה המקומי-בינלאומי Roomeur שהבעיר את ניו יורק לפני כשנה וחצי, ממשיך לעשות חיל ונוחת גם במילאנו. כעת הוא מתארח בביקור מולדת ביריד הדרס קוד שמתקיים בתל אביב בסופ"ש הקרוב, עם קולקציה קייצית מעוטרת הדפסים גראפיים בסימן חופש

קולקציית אביב-קיץ 2014 של ROOMEUR. דודי חסון,
קולקציית אביב-קיץ 2014 של ROOMEUR/דודי חסון

כל בוגר ובוגרת לימודי אופנה בארץ ובעולם יודעים כמה רחוקה התעשייה מהאשליה הזוהרת שעוטפת אותה, אך מדי פעם מבליח לו סיפור הצלחה שמוכיח כי יש אור בקצה המנהרה. מותג האופנה המקומי-בינלאומי Roomeur שהבעיר את ניו יורק לפני כשנה וחצי, מתארח ביריד הדרס קוד שמתקיים בתל אביב בסופ"ש הקרוב בשביל לפזר קצת גלאם נוסח התפוח הגדול.

בפברואר האחרון החליטו השותפים המייסדים של המותג, חגית כסיף ועומר פוזנר, להפריד כוחות. השניים שהתחברו אחד לשנייה במהלך הלימודים בשנקר, דהרו את כל הדרך לניו יורק סיטי, ובתום ההתמחות של כל אחד מהם בנפרד (פוזנר אצל אלי טהרי, כסיף אצל דיאן וון פרסטנברג), החליטו להקים בייבי משותף. לאחר שהשניים ביססו את המותג בניו יורק, החליט פוזנר להמשיך בעיסוקיו הפרטיים ולפרוש מהעסק המשותף.

את מקומו של פוזנר תפסה נעמה פלח, בוגרת המחזור שלו ושל כסיף, אשר ליוותה את חבריה לאורך הדרך ואף סייעה בבחירת שם המותג המורכב ממאש-אפ של המילים Roomie (שותף) ו-Rumour (שמועה), ופחות או יותר מאותה התקופה בסיס הייצור של המותג פועל מתל אביב.

קולקציית אביב-קיץ 2014 של ROOMEUR. דודי חסון,
קולקציית אביב-קיץ 2014 של ROOMEUR/דודי חסון

הקשר בין כסיף (29) ופלח (30) מאופיין בסינרגיה עזה הן בפן המקצועי והן באישי. השתיים שכרו דירה משותפת בניו יורק בתקופת הסטאז', התמחו באותה המחלקה וגילו שהן חולקות אסתטיקה משותפת. מלבד זאת, מלבד הבייבי האופנתי, כל אחת מהן מטפחת חיי אמהות טריים, וכשהן מצליחות להסתנכרן על בייביסיטר הן בדרך כלל נוהרות להסתגר בסטודיו שבדרום העיר, ואין פלא. החיים על קו ניו-יורק - תל אביב מאלצים את השתיים לעצב לשני קהלי יעד שונים, כך שבזמן שבארץ הן משחררות את הקולקציה השלישית שלהן, הן עובדות במקביל על קולקציית הקרוז שיציגו בקרוב בניו יורק.

את הקולקציה הבאה ואת אלו שאחריה אמורים תושבי ניו יורק לקבל במנות מחויטות ומסוקסות יותר, ובשאיפה גם להתחיל להיתקל בהן בבתי כלבו יוקרתיים נוסח בארני'ז, סאקס, ניימן מרקוס וברגדורף גודמן. חוץ מזה, בשביל האתגר החלו לאחרונה כסיף ופלח לעצב לאחרונה שמלות לכלות קוליות במיוחד.

אם כל זה לא מספיק, אחרי שכבש את ניו יורק, והצליח להשתלב במגזינים ואתרי אופנה נחשבים דוגמת style.com, מארי קלייר, הארפר'ס בזאר, קרים, ניו יורק טיימס ונוספים - Roomeur נוחת גם במילאנו, בשאיפה לכבוש את הכרך האיטלקי באותו האופן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קולקציית אביב-קיץ 2014 של ROOMEUR. דודי חסון,
קולקציית אביב-קיץ 2014 של ROOMEUR/דודי חסון

הקולקציה השלישית והקיצית של Roomeur ממשיכה את הקו הגראפי החזק של קודמותיה ומשכללת אותו. הקולקציה נוצרה בסימן "החופשה שלא הייתה ושלא תהיה", כפי שכסיף ופלח מספרות בהתלוצצות על הקונספט שנברא במהלך שיטוט משותף עם עגלות התינוקות.

וכך, את החופשה הווירטואלית אליה היו אמורות לנסוע המעצבות, הן המירו להדפסים גראפיים של דקלים מפוקסלים, פסים מעולם המסכים הממוחשבים, הדפסים צבעוניים המזכירים חוברות צביעה לילדים, ופראפרזות על שמלות חוף וחצאיות פראו. כל ההדפסים מאויירים ומיוצרים על ידי כסיף ופלח בעצמן, ובשילוב המשי הנעים, הגזרות הנונשלנטיות, הקווים הגיאומטריים והגימורים המוקפים מתקבלת תוצאה מרעננת בנוף המקומי.

טווח מחירים: 220-990 שקלים. המחירים מיוחדים ליריד הדרס קוד שיתקיים בסופ"ש הקרוב בתאריכים 15-17 במאי, בגלריה מאירהוף, דובנוב 8 תל אביב. הכניסה ליריד כרוכה בעלות של 15 שקלים.

קולקציית אביב-קיץ 2014 של ROOMEUR. דודי חסון,
קולקציית אביב-קיץ 2014 של ROOMEUR/דודי חסון
קולקציית אביב-קיץ 2014 של ROOMEUR. דודי חסון,
קולקציית אביב-קיץ 2014 של ROOMEUR/דודי חסון
  • עוד באותו נושא:
  • roomeur

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully