וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישבנים ונהנים: מכנסונים ב-5 רמות מחיר

הילית וולברג

18.5.2014 / 11:40

זה הזמן להתכונן לחום יולי-אוגוסט ולהצטייד אונליין בשורטס מאווררים. הרשת מאכלסת מגוון רחב של מכנסונים, מהדגמים הספורטיביים ועד המחויטים, כך שכל בחורה תוכל למצוא את הזוג המתאים לה

השורטס הוא פריט כמעט הכרחי למדינה שבה תשעה חודשים בשנה נע מזג האוויר בין חמים עד חם מאוד. ההיצע של המכנסונים הקצרצרים והמאווררים ברשת רחב ומגוון, וניתן לדלג בהקלקה מהג'ינס הקצרצר - נחלתן העיקרית של נערות צעירות וחטובות ישבן - אל הצ'ינו, דגם אלגנטי יותר מכותנה עם כיסים בצדדים. בין לבין ניתן למצוא גם מכנסונים מחויטים, מכנסונים בגזרת הברמודה המתקמבקת והצנועה יותר ודגמים המשלבים בין המכנסונים הספורטיביים לבין האלגנטיים.

כל השפע הזה זמין ברחבי הרשת לחובבות הקניות שמגיעות עד הבית. חשוב להצטייד במד סנטימטר - במקרה של שורטס לא רק ההיקף חשוב, אלא גם האורך שבין התפר התחתון לבין המפשעה. דוגמניות דקיקות עלולות להעניק אשליה מוטעית באשר לאורך המכנסונים על הגוף ולכן צריך למדוד את האורך הרצוי ולהמירו לאינצ'ים (בהתאם לאתר שבו נרכשים המכנסיים), כדי לקבל מושג טוב יותר לגבי מידת ההתאמה של המכנסונים לגזרתך. הנה חמש הצעות הגשה במחירים שונים.

עד 50: ישבן בחוץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לגבי פלחי הישבן המציצים - הדעות חלוקות. אם את בכל זאת משתייכת לאסכולת השחרור הנשי הדוגלת בישבנים נושמים, הקפידי ללבוש תחתונים שיכסו את המקומות הנכונים ודאגי לבצע את כיווצי הישבן היומיים שלך לפני השינה. השורט-שורטס הן לא לכל אחת ומודעות עצמית אי אפשר לרכוש אונליין, אבל את הדגם החמוד והספורטיבי הזה תוכלי לרכוש אונליין בפוראבר 21 והוא מגיע במגוון צבעים חמודים.

שורטס ספורטיביים, פוראבר 21, 35 שקלים

עד 100: ישבן זוהר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את המכנסונים הזהובים של מוד קלות' אפשר לפקשש אם מגזימים בכל מה שמעבר. אבל אם מעדנים באבזור נכון וקלאסי מדובר ביציאה מגניבה וזוהרת בעיקר לשעות הלילה אבל גם לשעות היום.

מכנסי קברט, מוד קלות', 97 שקלים

עד 200: ישבן נוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בל וסו, יבואן צ'יפ מאנדיי בישראל, מציע את מכנסי Ali שיבטיחו נוחות של טריינינג לצד מראה שיקי. הלוגו על רצועת הגומי יכול לקבל הבלטה מודעת עם חולצה בפנים או להיעלם כלא קיים עם חולצה ארוכה מעל. כך או כך - בד הג'רזי הכיפי בא טוב תמיד.

מכנסי Ali, בל וסו, 179 שקלים

עד 300: ישבן מודפס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דגם צ'ינו הקלאסי הוא גם מחמיא וגם אלגנטי, ובג'יי קרו מייטיבים לייצר שורטס מובחרים באורכים שונים כך שניתן לבחור בין 3 אינץ' עד תפר המפשעה למראה קצרצר או 5 אינץ' למראה צנוע יותר. באתר אפשר לדלג בין שלל צבעים ואורכים אבל הדגיגונים הנפלאים האלו שובים את העין והלב.

שורטס דגיגונים, ג'יי קרו, 302 שקלים

ללא גבולות: ישבן אתלטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכנסי הכדורסל סוגרים כמה פינות עבור מי שמבקשת נוחות, הסוואה אסטרטגית ושיק. הטרנד האתלטי לא מוגבל רק למגרש הכדורסל או לחדר השינה, השורטס הארוכים האלו ייראו נהדר גם עם זוג סנדלים על עקב או ממש כפי שאסוס מציעים באתר.

מכנסי כדורסל, אסוס, 590 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully