וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריאן פיית'פול הפנים החדשות של סן לורן

22.5.2014 / 16:02

אף פעם לא מאוחר מדי: אחרי שגייס לשורותיו את קורטני לאב, פיט דוהרטי, בק, מרילין מנסון ודאפט פאנק, מצליח הדי סלימן להפתיע ולרגש ובוחר במוזיקאית בת ה-67 להיות הפרזנטורית של בית האופנה הפריזאי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שחשב שלהדי סלימן נגמרו כל השפנים שבכובע מוזמן להתבדות. המנהל האמנותי של סן לורן הכתיר את מריאן פיית'פול כפנים החדשות של בית האופנה הפריזאי. אחרי שגייס לשורותיו את קורטני לאב, פיט דוהרטי, בק, מרילין מנסון ודאפט פאנק, מצליח סלימן להפתיע ואף לרגש לנוכח הבחירה במוזיקאית בת ה-67 שהפכה לאייקון תרבות ואופנה כאחד.

זמרת הרוק שהלחינה את אחד מהפסקולים הגדולים של שנות השישים, מצטרפת לפרוייקט המוזיקאים המפורסם של סלימן, חובב הרוק המושבע. פיית'פול צולמה כמיטב המסורת בצילום פורטרט ישיר ומלא אופי בשחור-לבן על ידי לא אוחר מסלימן עצמו. ברוח צילומי העבר בפרויקט, גם פיית'פול סגננה את עצמה ללא סיוע מקצועי.

פרויקט המוזיקאים של סלימן נחשף לראשונה לפני שנה בדיוק, כהצהרה חדה וברורה על מערכת היחסים ששואף סלימן לשזור עם עולם המוזיקה ממנו הוא מושפע כל כך. אותו מהלך, שנצפה על מסלול בשבוע האופנה בפריז בתצוגת הבכורה של סלימן זכה לביקורות מעורבות. תקשורת האופנה ברובה ראתה באקט הגלאם-רוק של סלימן, כרמיסה גסה של מורשתו של סן לורן המנוח. מאידך, מובילי דעת קהל רבים ומגוונים ראו את הטוויסט של סלימן כמעורר השראה. על אף הניחוחות הפופוליסטיים העולים מכך, אי אפשר להתעלם מעוצמת השילוב בין אופנה, מוזיקה והסקס-אפיל שהם חולקים ביניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully