וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים רחוק רואים שקוף

הילית וולברג

1.6.2014 / 12:53

משחקי שקיפות זהו צמד המילים של הרגע. שכבות, חורי הצצה חצופים, ערבוב בדים ומרקמים - כל אלו יהפכו את השקוף לשקוף פחות ומפתה הרבה יותר. קבלו 5 הצעות ב-5 טווחי מחיר שניתן למצוא ברשת

שקיפות היא אולי שם המשחק כבר כמה עונות ברציפות, אבל משחקי שקיפות זהו צמד המילים של הרגע. בעוד שחולצה שקופה כולם יודעים לעשות (מה גם שאין מאחורי הקונספט השקוף כולו יותר מדי סטייל או תחכום), חולצה שמשחקת עם שקיפות זה כבר סיפור אחר. במיוחד אם בשקיפות שלה יש קריצה הומוריסטית כמו זו של חולצת ה-Parental Advisory האייקונית של אלכסנדר וונג שזכתה לשלל חיקויים שכבר הוזכרו כאן.

המשחק הזה נכון גם לכל פריט אחר, והמפתח ללוק שקוף מתוחכם הוא באותו משחק אופנתי כיפי של שכבות, חורי הצצה חצופים, ערבוב בדים ומרקמים - כל אלו יהפכו את השקוף לשקוף פחות ומפתה הרבה יותר, ומה שלא בא עם הבגד בהחלט יכול לבוא עם הסטיילינג.
הנה כמה הצעות שקופות וכיפיות לפריטי לבוש בטווחי מחיר שונים.

עד 100: חצאית חצופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חצאית המנטה המרעננת הזאת מנתבת את הלוק שבתי אופנה כמו קלווין קליין או ג'ספר קונרן התוו על המסלול. קווים נקיים ומחוייטים עם נגיעת מש רכה שמתאימה את עצמה למבנה הנוקשה של הבגד. מנטה פסטלי הוא בכלל הצבע הנכון לקיץ הנוכחי ומשחק השקיפות במחשוף הירכיים הוא מפתה ושמרני בו זמנית. המשלוח בשי אינסייד אגב, הוא חינם.
חצאית מנטה עם מחשוף יריכיים, שי אינסייד, 73 שקלים

עד 150: שקיפות אוברסייז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האוברסייז טי של אסוס היא חולצה של כיף. הגזרה הפוטבולית שלה עם הכתף השמוטה וקו הצווארון ההדוק הופכת אותה לנוחה ונושמת,והשקיפות המלוכלכת שלה בפסים הזולגים מטשטשת מספיק אבל מדגישה את הגזרה ממתחת, במיוחד עם ליווי של טופ צמוד וספורטיבי.
חולצת פסים שקופים, אסוס, 122 שקלים

עד 200: נעליים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטרנד השקוף לא עוצר ברגליים ולפעמים מחשוף אצבעות קטנטן שחושף גם פדיקור מוקפד יכול להיות סקסי לא פחות ממחשופים קלאסיים אחרים. תגידו מה שתרצו על קריירת השירה של ג'סיקה סימפסון, אבל קולקציית הנעליים שלה היא מהעקביות והמוצלחות בכל עונה מחדש עם נגישות לשלל נשים ועיצובים מרשימים בעלי אפיל מסחרי.
נעלי שילוב מש ועור, 6 פי.אם, 196 שקלים

עד 500: חולצה מכופתרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא הרבה צריך בשביל חולצה מכופתרת שקופה וטובה ובכל זאת, בהלמוט לאנג עושים את זה פשוט טוב יותר עם גימורי סאטן ובתפרים וכיסי סאטן שמונחים אסטרטגית באזור החזה. אפשר להעז וללכת בלי כלום מתחת ואפשר גם לשלב עם גופייה עם הדפס כדי לשחק עם המרקמים והצבעים.
חולצת שיפון וסאטן של הלמוט לאנג, אאוטנט, 500 שקלים.

ללא גבולות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השמלה של מייסון ביי מישל מייסון היא הגרסה הלבישה והמסחרית לשמלות מהסוג שבאלברטה פרטי הציגו על המסלול, שילוב של משי, ניילון ותחרה לכדי פריט אוורירי ומציצני שמצליח לעבור גם כצנוע באופן יחסי. המחשוף בבטן הופך לגב אטום לגמרי - מה שמציל את השמלה מאפקט זול והופך אותה לשמלה שחורה קטנה ומושלמת.
שמלת תחרה ומשי של מייסון ביי מישל מייסון, שופבופ, 2212 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully