וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכת עם ולהרגיש בלי – כך תתאפרי בקיץ הקרוב

מערכת וואלה! בשיתוף עם MAC

11.6.2014 / 14:31

איפור טבעי, עמיד וקליל לעונה הרותחת

איפור שנראה נפלא בבית הממוזג והקר, הופך בחום יולי אוגוסט למבריק ולעתים גם למרוח. על מסלולי התצוגות התאימו את האיפור לרוח הקייצית ויצרו מראות עמוסי שיק המשלבים בין עיניים מוארות למראה טבעי ושזוף. תמיד חלמת להיראות נפלא, טבעית, זוהרת ועם זאת מאופרת בקלילות ולשדר מראה של כוכבת הוליווד? תכירי את הסוד של הסלבס בארץ ובעולם.

איפור הפנים
על פנים נקיות, הניחי קרם לחות על בסיס מים, קונסילר על פגעי עור מקומיים באיזורים הבעיתיים, ומעל מייק אפ. רצוי מייק אפ נוזלי קל או מייק אפ פודרה, אשר יצרו מראה מאט טבעי ולא מיוזע. מעל המייק אפ פזרי בעזרת מברשת רחבה פודרה שתקבע את המייק אפ ותקנה לעור מראה טבעי.

איפור העיניים
לפני איפור העיניים הניחי קונסילר על העפעף ומעליה פודרה. אלו יעזרו בשמירה על האיפור לאורך זמן. הניחי צללית בגוון טבעי ביחס לגוון עורך, בהירות עור יכולות לבחור בלבן או וורדרד. ככול שגוון עורך כהה יותר או שזוף בחרי בגוון פחות בהיר ויותר בייז' או צהבהב ובכהות בינונית במקום בהירה. זכרי כי צבעים ניטראליים מתאימים לכל צבע העיניים וגוון העור ויוצרים מראה טבעי ומטופל לעפעפיים. ניתן לבחור בצללית מכל סוג – קרם, אבקה דחוסה או בתפזורת, וכן לגוון עם טקסטורות הנעות בין מאט, טבעי, סאטן או עם ברק מתון לנועזות. כמו כן, שימוש במסקרה הינו מאסט. לשמירה על מראה טבעי בחרי במסקרה בגוון חום כהה או שחור במקום מסקרה צבעונית. וכמובן שבימי הקיץ מומלץ יותר מתמיד להשתמש במסקרה עמידה במים –water proof אשר תשרוד איתך את כל היום, גם בפעילות בריכה או ים.

שלב נוסף וחשוב – סומק וברוזנר
כתמתמים, ורודים וגם בגוון זהב - בקיץ הקרוב הבשורה היא טבעי ושזוף. בחרי פודרה אותה תפזרי על ידי מברשת בעדינות מעל קרם הבסיס. התמקדי באזור מרכז הפנים במידה והוא נוטה לשומניות ייתר.
הניחי את הברונזר הלחיים כסומק או מתחת לעצמות הלחי כהצללה והמשיכי מעט אל מסגרת הפנים על מנת ליצור רצף ואחידות בגוון. הקפידי על תנועה קלילה והשתמשי בכמות חומר מעטה בטכניקת הוספה עד שתגיעי לגוון הרצוי לך.
להדגשת הלחיים
סומק אינו מהווה תחליף לברוזנר שמעצב ומשזף את תווי הפנים, אולם הוא מאסט! כיצד תעשי את זה נכון? התאימי סומק בגוון הרצוי לך. ככל שגוון עורך כהה יותר כך תוכלי לבחור בגוון עז יותר. נסי לעשות שימוש בסומק השזור במעט זהב למראה נשוק שמש. זכרי – סומק כדאי להניח באמצעות מברשת רחבה ומטשטשת בתנועה אלכסונית על עצם הלחי.

ולסיום - אודם
לפני מריחת האודם רצוי להניח פריימר לשפתיים על מנת להחליק את טקסטורות השפתיים לקבלת תוצאה אחידה ומקצועית. כמו כן, עפרון שפתיים יעזור ליצירת מראה מושלם. וכן, הבחירה בגוון השפתיים היא בגוונים טבעיים כמו ניוד, ורדרדים ובגוון אפרסק למראה רך יותר ויומיומי, או גוונים עזים, תוססים ונועזים למראה קייצי המחמיא מאוד לעור שזוף.

לקולקציית הליפסטיק המלאה של MAC

אזעקת טרנד – המראה השזוף טבעי
מזה מספר עונות על מסלולי תצוגות האופנה והשטיח אדום ניכר כי הדרך החדשה לשיזוף איננה לשזף את גוון העור אלא לעשות שימוש במוצרי איפור בעלי גוונים המתכתבים עם גווני שיזוף ולאפר בהם עיניים, לחיים ושפתיים בעוד העור נותר בהיר ומוגן משמש. איך תגיעי למראה שכזה? לדברי מומחי רשת האיפור והטיפוח MAC: "ישנן כמה דרכים ליצור מראה שזוף. להשתמש בגוון מייקאפ המתאים בדיוק לגוון עורך וליצור מראה שזוף באמצעות שימוש נקודתי בסומק או ברונזר בגוון מתאים, באבקה או בנוזל. כמו כן, שימוש בפודרה מוזהבת ומבריקה בתפזורת היא מוצר חובה לחובבות המראה השזוף היות והיא רב שימושית במיוחד. תוכלי להשתמש בה כצללית אשר תיצור שטיפת גוון זהובה לעיניים, כשימר מעל עצמות הלחיים, להדגשת גוון הסומק, לערבוב במייקאפ לפנים או בקרם לחות למריחה או פיזור באזור המחשוף, כתפיים, זרועות או רגליים חשופות, לערבוב בלק שקוף או גלוס. לא לשכוח להשתמש ברונזר, אותו תפזרי מעל המייקאפ בעזרת מברשת רחבה ותפוחה כדי להבטיח פיזור אחיד וקליל על העור.

להשגת המראה השזוף הקליקי כאן

איך תשמרי על המראה במשך היום, במיוחד אם את נעדרת מהבית למשך שעות?
נטע סקלי, סניור ארטיסט MAC, עושה לכן סדר! ומציעה לקחת איתנו נרתיק טאץ' אפ אשר כשמו כן הוא – תיק לתיקונים ועדכונים. "על תיק ה-'טאצ' אפ' שלנו להכיל מוצרים אשר יסייעו לנו לשמור על מראה האיפור שלנו לאורך היום, אך גם להכיל מוצרים אשר יכולים לשנות ולשדרג את האיפור שלנו מיום ללילה!
קונסילר– לתיקונים נקודתיים או כמייק אפ.
פודרה –לייצוב האיפור ולהעניק גימור ספציפי לעור. בקיץ העדיפות היא לפודרה שקופה ודחוסה בקומפקט, הסופחת עודפי שומן מן העור, לפידור בעיקר באזור ה –T של הפנים (אף ומרכז הפנים).
ספריי לחות מרענן –אינו פוגם בשלמות האיפור, מחדיר לחות מיידית לעור ומרענן את האיפור.
שפתון – האודם יכול לשמש אותך גם לחידוש האיפור וגם כסומק לשעת חירום. ליפסטיק אדום או בצבע נועז אחר יכול להיות כל השדרוג הנחוץ לך מיום ללילה.
מסקרה – ניתן להוסיף שכבה נוספת של מסקרה לקראת יציאת ערב או לעגל שוב את הריסים על מנת לפתוח את העין.

בואי להכיר את הקולקציה השלמה של MAC

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully