וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: בקיץ הזה תסבלי פחות

שירלי אכסלרוד

12.6.2014 / 7:30

המדור מתכונן מבעוד מועד לחודשי יולי-אוגוסט המאתגרים, ובודק מוצרים שנשבעים להפוך את הקיץ שלנו לפחות לח, פחות מגרד, פחות מסריח ופחות דביק. פתרונות מתחום הקוסמטיקה לשמירה על צלם אנוש

מייק אפ של לנקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המוצר הכי מרשים שתפגשו הקיץ בקטגוריית לוחמה בפרצוף חביתה מיוזע ומשומן/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה ציפור? זה מטוס? מייק אפ? אולי פריימר? או פרפקטור? משהו אחר שמתחיל ב-פ? כנראה שהכל גם יחד. המייק אפ מהסדרה המשובחת של לנקום חבר ל"טכנולוגיית טשטוש", שבנסיבות מסוימות היתה יכולה להיות מפותחת במעבדות של נאס"א, ויחד נוצר מעין נוזל אלים, שהשם "סרום מערפל" כנראה יתאים לו ביותר. ארוז בבקבוק אלגנטי למשעי, עם טפטפת במקום משאבה, ה-AIR DE TEINT, הוא באמת המוצר הכי מרשים שתפגשו הקיץ בקטגוריית לוחמה בפרצוף חביתה מיוזע ומשומן. הוא דקיק ונטול משקל בצורה משגעת, מחליק על העור, ומייצר גימור מאט טבעי ולא אבקתי, שהצליח להעביר יום ארוך ללא ברק, ואפילו שרד באופן מכובד סיבוב מיוזע על ההליכון.
מה שכן, האווריריות הזאת באה על חשבון כיסוי דל – הוא יותר מטשטש ומאחד מאשר מכסה, ולא נותן פתרון לשקיות כהות, כתמים וכולירות אחרות. מומלץ בעיקר למי שלא באמת חייבת מייק אפ, אבל לא יכולה בלי, או למי שלא אוהבת מייק אפ, אבל לא תרשה לעצמה לאוורר את הפנים.

MIRACLE AIR DE TEINT, מחיר: 255 שקלים ל- 30 מ"ל. תאריך תפוגה: אין

מים טרמליים של Avene

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מים בתוך מיכל ספריי מהודר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנות אנוש שנוהגות לצאת מהבית עם איפור וטיוח כאלה או אחרים - יוצא שהן לא רוחצות פנים במהלך היום. הן עומדות ליד הברז ומדמיינות. הן יודעות שאם ייכנעו ליצר ויתיזו מים, המסקרה תנזל והמייק אפ יקבל מרקם בצקי. אז אם הפעם האחרונה שרחצת פנים בציבור היתה בברזיה, בכיתה ט', המים הטרמליים של אוון ישמחו אם תסתובבי איתם בתיק, והם מבטיחים לקבע איפור, להרגיע גירויים, להקל על כוויות שמש ולרכך את העור.
כיוון שמים טרמליים נוטים לעורר תחושה של שקר כלשהו, את המוצר קיבלה דווקא פ', מקרה קיצוני של אווזה פותה בכל מה שקשור להבטחות, והיא התיזה אותו בכל הזדמנות שנקרתה לה: אחרי אימון ריצה, בבוקר אחרי המייק אפ, לרענון באמצע היום ואחרי פעילות שפם-גבות נמרצת. פ' מסכמת: מדובר במים בתוך מיכל ספריי מהודר. לא פחות, לא יותר. במקרה הטוב, השפריץ הקריר עושה נעים לעור, לזמן קצר, במיוחד אחרי ביקור אצל המורטת. במקרה הפחות טוב הוא משאיר את העור מיובש קמעה ומורח את הצלליות. רוב הזמן הוא פשוט עושה את הדבר הזה שמים עושים. נו, מרטיב את הפנים, אבל בקלאס. בכל זאת, מים. את הממון עדיף להשקיע במוצרים בעלי מצב צבירה מוצק.

מים טרמליים, 50 מ"ל ב- 35 שקלים, 150 מ"ל ב- 70 שקלים, בקבוק משפחתי של 300 מ"ל ב-100 שקלים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

פצירה חשמלית של Scholl

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרעישה כמו מכסחת דשא ועושה עבודה עדינה מדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכעת, לענייני איכסיזם. שלום לכן, טלפיים מיובשות וסדוקות מבצבצות מכפכפים, המעניקות לנשים אצילות מראה של דובות גריזלי ומבשרות את בוא הקיץ. אימפריית כפות הרגליים Schollמשיקה את האקספרס פדי - פצירה חשמלית שנועדה לביצוע שיוף ביתי בסתר. א', נסיכה עם פרסות, ציפתה לגדולות מההבטחה לכפות רגליים רכות ויפות, והתיישבה לגלף. "כמעט נתקעתי בפתיחה, מארז פלסטיק מהסוג שמצריך מסור חשמלי ופלייר. הפצירה עצמה דווקא קלה לתפעול - ראש אבן מאסיבי מסתובב על סוללות, שצריך להעביר בעדינות על האזור הרצוי. השתמשתי בה לפי ההוראות, על עור יבש בלבד, ושטפתי בסיום. יחסית לרעש המאוד מאיים של מכסחת דשא שהיא מפיקה, הפצירה עושה עבודה עדינה מדי: גם אחרי גילוף יסודי ואינטנסיבי, הלוך ושוב, העקבים נשארו סדוקים והייתי צריכה להטביע אותם בקרם לחות בשביל לראות תוצאות. נחמד, עוזר לצמצם את נזקי החורף בסתר, אבל לא מתחרה בפדיקור מקצועי רציני".

אקספרס פדי, מחיר: 200 שקלים. מחיר שני ראשים למילוי: 50 שקלים. להשיג בסופר פארם.

בושם של קרולינה הררה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניחוח בוקר חביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חמוד, פרשי, אבל מריח כמו 20 מהדורות בשמי קיץ אחרים" – הנסיינית ב' השתעממה מה-212 החדש של קרולינה הררה, שמכיל ערבוביית ניחוחות ים ופירות. ניחוח בוקר חביב שכזה, שנעלם באותה מהירות שבה הושפרץ ומומלץ לימי קיץ מהבילים. הבקבוק עליז במיוחד וארוז קומפקטית באופן שנחמד לדחוף אגבית לתיק ים.

SURF 212, מחיר: 199 שקלים ל-60 מ"ל (מחיר השקה). להשיג בסופר פארם .

דיאודורנט של רקסונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומר על פרופיל נמוך ברגעים קשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שישה בתי שחי מבוהלים פגשו 3 דיאודורנטים חדשים.
לספריי Linen Dry של רקסונה יש ניחוח נקי ויבש ששומר על פרופיל נמוך גם ברגעים קשים - בדיוק הריח הנכון כשמדובר בדיאודורנט. הוא נמצא יעיל מכולם בשמירה על רעננות וצלם אנוש, גם אחרי אימון מיוזע בחדר כושר דביק – אך ראו הוזהרתן: ההתזה מותירה, מדי פעם, פתיתים לבנים. אין מדובר באבקת פיות, ואם לבשתן במקרה גופיה או חולצה שחורה, זה עלול להיגמר לא נעים.

רקסונה, Linen Dry, מחיר: 10.90 שקלים. תאריך תפוגה: יש.

דיאודורנט של גרנייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעבוד מצוין לתושבי פינלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדיאודורנט החדש של גרנייה, שמגיע בשפופרת ובמרקם קרם שעושה נעימי במיוחד לבית השחי, הוא רעיון מצוין בין החודשים ינואר-מרץ, או לחילופין אם אתם תושבי פינלנד: באקלים מבוקר הוא בהחלט מקיים את ההבטחה להשאיר עור רך ויבש, ולא שורף גם אחרי המפגש עם סכין הגילוח. רק שכל העדינות הזאת קורסת עם החמסין המיוזע הראשון, והתרכובת שמתקבלת, איך לומר, אינה חיננית במיוחד.

גרנייה, NEO מחיר: 30 שקלים. תאריך תפוגה: יש.

ליידי ספיד סטיק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להעביר את הקיץ עם ניחוח של קומפוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם מתחשק לך להעביר את הקיץ עם ניחוח של קומפוט, זה הדיאודורנט בשבילך. חוץ מריח פירותי עז, מתוק ומוגזם, הוא עושה עבודה יפה, בסך הכל - נטול אלכוהול, לא משאיר מזכרת על הבגדים או על הגוף, ושומר על מורל גבוה.

ליידי ספיד סטיק, FRESH AND ESSENCE דובדבן, מחיר: 25 שקלים. תאריך תפוגה: יש.

מסנן קרינה של קליניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפעמים חלומות מתגשמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעולם דביק, שמנוני, מבריק ועתיר ריח קוקוס, עושה רושם שנמצא מסנן הקרינה המושלם, והוא מגיע מקליניק. קליל ולא שומני – צ'קד, שקוף – צ'קד, נספג מהר ומתפקד יופי בתור בסיס למייק אפ – צ'קד, כי לפעמים חלומות מתגשמים! ההבטחה למנוע כתמי שמש כהים בעתיד היא רק בונוס, נעדכן עליה בעשור הבא. המינוס היחיד הוא גודל מזערי של 30 מ"ל, על גבול הדוגמית המוגדלת.

Even Better Dark Spot Defense SPF 45, מחיר: 220 שקלים ל- 30 מ"ל, 165 שקלים במבצע במהלך יוני. תאריך תפוגה: אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully