וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדול מסך חלקיו: בגדי ים שלמים

הילית וולברג

15.6.2014 / 6:30

בגד הים השלם הוא בגד הים הנכון לקיץ 2014, אך חשוב לזכור שבכל הנוגע ללבוש חוף - גזרה קודמת לטרנד. הרשת מציעה מגוון גדול של דגמים, כך שכל אחת תוכל למצוא את מה שהכי נכון עבורה. קבלו הצעות הגשה בטווחי מחיר שונים

כתוצאה ישירה של הרטרו לשנות ה-90 ועקב שלל סלבס שהחליטו להניח לקוביות בבטן לכמה רגעים - בגד הים השלם הוא בגד הים הנכון לקיץ 2014. אלא שבמקרה של בגדי ים, אולי הפריט שמעורר הכי הרבה מודעות עצמית בקרב נשים, המצב לא תמיד פשוט. כמו בפריטים אחרים ובמיוחד כשזה נוגע ללבוש חוף, גזרה קודמת לטרנד. כשהלבוש הוא כל כך מינימלי ולא תמיד מחמיא, החוכמה היא לדעת להשתמש במה שיש לך ולטשטש את מה שפחות בא לך עליו.

נשים גדולות יכולות לחגוג על שלל גזרות מחמיאות ומדגישות חמוקיים; נשים עם חזה קטן יכולות ליצור אשליה בעזרת ראפלס או פרנזים; בעלות הבטן יכולות ללכת על קולור בלוק או הדפס גרפי מטשטש; נעדרות המותניים ובעלות הגזרה הקופסתית יכולות להשתמש בהדפסים לטובתן או בבגדי ים מובנים. לכל אחת יש את בגד הים שלה.

קניית בגד ים לא חייבת להיות מפרכת ובלתי אפשרית. הרכישה ברשת במקרה הזה היא מעין יתרון - אם אתן מוכנות להקדיש את הזמן להחלפות ולמשלוחים. כך תוכלו להתנסות בחלל ביתכן הממוזג במקום להילחם במוכרת עם דעה בוטה או ידיים חופשיות מדי.

וכמו תמיד לעזרתכן, עם הצעות הגשה שונות בטווחי מחיר שונים, הנה מבחר קטן להתחיל איתו.

עד 100: כחול עמוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחשוף המרלין מונרו הקלאסי הזה והצבע הכחול הכהה הופכים את בגד הים של אסוס לאלגנטי ממש. הניגוד הספורטיבי שלו מאחור מחמיא לגב ואינו חותך אותו בגסות. מתאים במיוחד לבעלות חזה קטן וזקור.

בגד ים עם מחשוף עמוק, אסוס, 85 שקלים

עד 150: אתלטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההדפסים הגרפיים מככבים על שלל פריטים ועלולים לעתים לבלוע את מי שלובשת אותם, לכן הלוחות הכחלחלים באזור המותניים חשובים להדגשת הקימורים ויתאימו במיוחד לבעלות מבנה גוף קופסתי ונטול מתניים וכתפיים חטובות וצרות.

בגד ים ספורטיבי, נקסט, 131 שקלים

עד 200: שחור לבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יותר ויותר אתרים מתייחסים גם לאוכלוסיית הפלאס סייז, המידות הגדולות ובעלות הקימורים, ומציגים אופציות מחמיאות ומגוונות. קולור בלוק, עם מיקום נכון וחשיבה, הוא פיתרון מושלם להדגשה ולהסתרה ובמקרה המדובר יוצר הגדרה של קו מותן ומעניק אשליה של גוף צר יותר בזכות תשומת הלב של העין שהולכת אל החלק הכהה של הבגד. מתאים במיוחד לבעלות קימורים וחזה גדול.

בגד ים קולור בלוק, מוד קלות', 178 שקלים

עד 300: גרפי שובב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציפורים, תמנונים, צמחייה והמבורגר הם בין הפריטים שיוצרים את ההדפס החמוד והצבעוני הזה. במקרה כזה, מבחינת הגזרה, פשטות היא מילת המפתח ואכן בגד הים של יס מאסטר לאורבן אאוטפיטרס הוא בעל מפתח גב נמוך, גזרה גבוהה ואמרה שחורה לתחימת ההדפס באופן נקי ופשוט. מתאים במיוחד למי שרוצה לטשטש את הבטן.

בגד ים מודפס, אורבן אאוטפיטרס, 242 שקלים

עד 500: קרושה וראפלס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפעמים קשה לצאת מדפוס בגד הים השחור ולכן אם כבר הגוון הנצחי, אז למה לא בגזרה ובחומרים קצת שונים. השילוב של הקרושה בפאנלים בצדדים ובאזור החזה מעניק רוך ונשיות לפריט שבדרך כלל חונט אותך בתוכו. קיימת אופציה לסגירה למעלה בצוואר, ומאחורה קו השיזוף הביקיני נשמר עם סגירה בגב. מתאים במיוחד לבעלות חזה שטוח.

בגד ים קרושה של אלה מוס, שופבופ, 419 שקלים

ללא גבולות: וואן שולדר צחור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוואן שולדר היא גזרה פופולרית למדי בתחום בגדי הים השנה, ומספקת גיוון נוסף בתחום בגדי הים השלמים. צבע השנהב מושלם לכל גווני העור במיוחד לאור השמש למרות שזה בלי לקחת בחשבון את השקיפות המציצנית שלו. הוואן שולדר מתאים במיוחד למי שעושה את תרגילי הכתפיים שלה על בסיס קבוע ומעוניינת להציג לראווה את התוצאות.

בגד ים וואן שולדר, פאר פטצ'ד, 1345 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully