וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניות ברשת: הבהלה לזהב

הילית וולברג

22.6.2014 / 8:44

זו לא הפעם הראשונה שהטרנד הזהוב מככב על מסלולי האופנה בעשור האחרון, אבל כמו תמיד - הוא זוכה לטוויסט העכשווי שלו ואפילו מתורגם לתקופות שונות. הנה הכללים לשילוב זהב והצעות הגשה לוהטות בטווחי מחיר שונים

הבהלה לזהב הוא השם הרשמי שהוענק במגזיני האופנה לטרנד הזהוב לקיץ 2014, טרנד שימשיך גם אל החורף הבא בצורת ז'קטים ופריטים גיאומטריים בזהב. זו לא הפעם הראשונה שהטרנד הזה מככב על מסלולי האופנה בעשור האחרון, אבל כמו תמיד הוא זוכה לטוויסט העכשווי שלו. השנה מדובר בקפיצה בזמן לכמה תקופות שונות, הראשונה אל הסבנטיז, עם שמלות הריקודים הקצרצרות באווירת "Dancing Queen" של להקת Abba או הכפלים על חצאית הפליסה הארוכה שמעלים את פארה פוסט באוב. השניה אל תקופת הבארוק שמלווה אותנו עוד מהחורף הקודם עם הזהב העשיר יותר של הברוקד, הרקמות והתכשיטים הגדולים. השלישית, זו שנצפתה על מסלולי האופנה של בתים כמו קלואה ואיב סאן לורן דווקא עבור החורף הקרוב והיא הקריצה העתידנית יותר, עם שימוש בחומרים זהובים נקיים, מראה מתכתי נוקשה, צורות גרפיות ואלמנטים זהובים תפורים ומודבקים על הבגד בצורה שלעתים משנה את הצללית שלו.

לכל תקופה שתבחרו לקפוץ חשוב לזכור כמה כללים בסיסיים להצלחה במראה הזהוב. הראשון מתייחס לאפשרות להיראות סקסית מדי. בגד זהוב יכול להוזיל את המראה שלך ברגע אם הוא אינו תפור נכון, מונח טוב ומשוחרר מספיק מהגוף כדי לאזן את הגוון בעזרת הגזרה. זה לא אומר ששמלות חובקות ישבן וחמוקיים הן מחוץ לתחום, זה פשוט אומר שיש לשמור על מידה מסוימת של טעם ולהעלות את מד הליידי מעט יותר מהרגיל.

כלל נוסף שיעזור לך ללבוש זהב מתייחס לשעה ביום. נהוג להתייחס לפריטים זהובים ככאלה השמורים לשעות הלילה בלבד - ואכן פריטים כאלה מייצרים אפקט זוהר יותר בחושך - אבל אפשר ורצוי לשלב אותם גם במהלך היום עם בדים נוספים ומרקמים קלילים ובהנחה שכל שאר האקססוריז זוכים לשנמוך של זוהר. סנדלים שטוחים, פחות תכשיטים ותיק פשוט ובהיר יעשו את הטריק. אביזרים זהובים יתאימו אף הם ויראו נהדר עם לבן או עם הפסטלים של הקיץ. אפשר גם ללכת על זהובים בגוון מאט כדי למנוע הגזמה פרועה.

הדבר האחרון שחשוב לבדוק ברכישה של פריטים זהובים ברשת הוא סוג החומר. בדים זולים עלולים להתקלף או להתפורר ולהיראות רע, לכן חשוב לקחת בחשבון את הכסף שרצוי להוציא ואת מידת הזמן שהפריט יחזיק בארון כדי למקסם את הרכישה עד תום. הנה כמה הצעות הגשה בטווחי מחיר שונים.

עד 50: טייץ עם הדפס זהוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם את מפחדת ללכת על המראה הזהוב השלם, לכי על דוגמא או הדפס שיעשו את העבודה כמו בטייץ השחור הפשוט של פוראבר 21 שמעניק עניין נוסף קטן ואת האופציה לגלוש ממראה יום למראה לילה עם עזרה של נעלי עקב וחולצה שונה.

טייץ עם דוגמא זהובה, פוראבר 21, 42 שקלים

עד 100: שמלת ריקודים מנצנצת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז כן, ראוי רצוי וכדאי להיזהר עם הלוק החושפני הזה שגם מנצנץ וגם חושף מכל כיוון אפשרי. אבל עם האבזור הנכון (כלומר כמעט ללא אביזרים) השמלה הזאת לבדה יכולה לעשות את שלה, לפחות לפעם אחת. לא מדובר באיכות עילאית, אך במחיר הזה - ואם ניחנת בנתונים פיזיים מרשימים ובאומץ - למה לא?

שמלת ריקודים זהובה, אלי אקספרס, 63 שקלים

עד 200: קלאץ' זהוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קטן ומנצנץ, הקלאץ' של לה ריגלה קורץ לשנות ה-20 של המאה הקודמת עם חריזה עדינה בצורת צדפה ואלגנטיות שובבה. זמין גם בשחור וכסף.

קלאץ' חרוזים, מייסיז, 165 שקלים

עד 500: חצאית ג'קארד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצד אחד מיני על גבול המיקרו מיני, מצד שני בד ג'קארד עשיר שאינו מודפס כמו רוב הבדים דמויי הג'קארד, אלא עשוי בטכניקה המקורית. שלבו את זה עם כיסים ותקבלו את החצאית המושלמת מהחומר הנכון. לבעלות קימורים באזור היריכיים רצוי לקחת מידה אחת למעלה ולהצר במותניים בהתאם.

חצאית ג'קארד, אאוטנט, 448 שקלים

ללא גבולות: חולצת קרופ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באשר לסכום הנקוב של החולצה המדוברת, הדבר נתון לשיפוט (או היעדר השיפוט) של מי שתבחר לרכוש, אבל בכל מחיר שלא יהיה מדובר בחולצה יוצאת מהכלל. הבחירה בכחול הכהה במקום השחור הצפוי, המיקום של עיגולי המתכת הזהובים בקדמת החולצה וכלל לא בחלקה האחורי, למעט מקום אסטרטגי בשרוולים - כל אלה לצד הגזרה הפשוטה שלה החתוכה בדיוק, הופכים אותה לפיסת בגד נהדרת.

חולצת עיגולי זהב, דה קורנר, 4968 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully