וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: מקום ראשון למדוזה בתחרות של מגזין Instyle בניו יורק

22.6.2014 / 9:44

מותג התיקים המקומי מדוזה קטף את המקום הראשון בתחרות מעצבים עצמאיים שהתקיימה בניו יורק בשיתוף מגזין האופנה הנחשב Instyle. המותג גבר על אלפי מתמודדים וניצח בקטגוריית תיקי היד

התיק הזוכה של המותג הישראלי מדוזה בתחרות של מגזין INSTYLE בניו יורק. עומר מסינגר,
התיק המנצח של מדוזה/עומר מסינגר

סצנת האופנה המקומית ממשיכה לעשות חיל מעבר לים: מותג האקססוריז מדוזה קטף את המקום הראשון בתחרות אקססוריז יוקרתית למעצבים עצמאיים שהתקיימה בשיתוף עם מגזין האופנה Instyle בניו יורק ביום חמישי האחרון. המותג זכה בקטגוריית "תיק היד הטוב ביותר" עבור תיקים בעבודת יד, וגבר על אלפי מתמודדים מרחבי העולם.

התיק המנצח הוא תיק קלאץ' מסדרת הפרימיום של המותג, המיוצר במהדורה מוגבלת ומשלב בין פלסטיק, טקסטיל, אלמנטים מתכתיים ואלמנטים מתוכשטים.

את צוות השופטים בתחרות הרכיבו ליה קרפ, מנהלת תחום האקססוריז במגזין Instyle; דברה לורד, מנהלת התוכן השיווקי במותג המעצבת הניו-יורקית קייט ספייד; ודמויות מפתח נוספות בתעשיית האופנה מעבר לים. התחרות מתקיימת מזה שמונה שנים, כאשר המשמעות העיקרית של הזכייה בה היא ההכרה והחשיפה הבינלאומית הרחבה.

המותג הוקם לפני ארבע שנים על ידי המעצבות גילי רוזין-טמם ועדי גל, שהכירו במהלך לימודיהן המשותפים במחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר.

בשנתיים האחרונות החל המותג לצבור תאוצה בזירה הבינלאומית, לאחר חשיפה משמעותית בתערוכת Bread And Butter היוקרתית, שחשפה את מדוזה אל שווקים בחו"ל נוסח איטליה, אוסטרליה, יפן, ארצות הברית ורוסיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המדוזות. רוזין-טמם ועדי גל/מערכת וואלה!, צילום מסך
התיק הזוכה של המותג הישראלי מדוזה בתחרות של מגזין INSTYLE בניו יורק. עומר מסינגר,
התיק הזוכה של המותג הישראלי מדוזה בתחרות של מגזין INSTYLE בניו יורק/עומר מסינגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully