וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס העתידנים: תצוגות הגברים במילאנו לקיץ 2015

אבינת גוטסמן

26.6.2014 / 11:15

המותגים המובחרים הציגו השבוע את החזון שלהם לאופנת הגברים של קיץ 2015. בתפריט ארבעה זרמים מרכזיים: צורות גיאומטריות צבעוניות, אווירה קשוחה של מדבר סהרה, רוח הברוק והמראה המהודק והנקי

אחרי תצוגות הגברים של לונדון מהשבוע שעבר, באה התשובה האיטלקית ממילאנו, שם הציגו המותגים המובחרים את החזון האופנתי שלהם לאופנת הגברים של 2015. באופן מסורתי קיימת יריבות בין החייטות האיטלקית ללונדונית. המומחיות האנגלית מזוהה עם סגנון יותר סיסי, צמוד-גוף ומרובה בפרטים לעומת החייטות האיטלקית שהיא יותר גברית ומודרנית. עם השנים הגלובליזציה עשתה את שלה והגבולות היטשטשו, אבל עדיין - ולמרות שחלק ניכר מהמותגים המציגים כבר לא מקומיים ולמרות שמותגים מקומיים כמו דיזל וגוצ'י יצרו קולקציות שהן הומאז' לאופנה הבריטית - ניתן להבחין מבעד להדפסים ובדי הפשתן בסממנים האופייניים לאסכולה הישנה. במילאנו השנה סימנו ארבעה זרמים מרכזיים ונתנו עוד שתי קולקציות מעניינות במיוחד למרות (ואולי בגלל) שלא השתלבו בצורה מובהקת באף טרנד.

פוטורה

העתיד כבר כאן, את זאת הבינו האיטלקים כבר בשנות העשרה של המאה שעברה, בתקופה שבה אנשים לבשו את הבגדים של סבתא וסבא לא בגלל הרטרו אלא כי האופנה פשוט לא התחלפה. כבר אז קמו באיטליה הפוטוריסטים שטענו שהמהירות והחשמל מצדיקים בגדים צבעוניים ומעוטרי צורות גאומטריות. במילאנו של 2015 העתיד מוגש לנו בצבעים בהירים עם כבוד למלבנים ולעיגולים ועם הדפסים בצבעי יסוד. בית האופנה N021 מפגין ריבוע כחול בהדפס פלוק ענקי על החזה עם תבליט שם המותג. ICEBERG בטרנינג עם ג'אקארד בסגנון מונדריאן פוגש את רותקו לריצה בפארק ו-DAKS מציגה סריג של משולשים וריבועים בצבעים מעושנים עם מכנסיים קצרים מעור בצבע חרדל.

שבוע האופנה לגברים במילאנו. GettyImages
עושים כבוד למלבנים./GettyImages

סהרה

סהרה היא ארצו של אף אחד. זהו כוכב אחר שבו השמש הקופחת ומזג האוויר הקשוח פוגשים בגברים קשוחים עוד יותר. למשל ארמנו סרבינו, שמגיש לנו מדבר אמיתי עם מעיל סופה צהוב-בטנה ומכנסי ג'ינס בצבע חול. הגבר מבית האופנה של DAKS בסריג חום משווני ומכנסיי סיגריה תואמים, ודוגמן המותג D Gank עם פונצ'ו מסריג אוורירי עם דוגמת פסים בסגנון מדבר יהודה 1000 לפנה"ס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שבוע האופנה לגברים במילאנו. GettyImages
ומזג האוויר הקשוח פוגש בגברים קשוחים עוד יותר/GettyImages

מקסימליזם

איטליה זו לא איטליה ללא דוגמאות עשירות ברוח הברוק עם קריצה למזרח הרחוק ולתרבות שוליים. הובילה את הזרם דווקא המעצבת האנגליי ויויאן וסטווד שמציגה חליפת משי שלמה עם הדפס זברות ופרפרים. הגבר של ורסצ'ה יורד לים עם בגד ים וסדין בהדפס הברוק האופייני למותג. הבחור של CHRISTIAN PELLIZZARI בזקט משי באריגה כרומטית של פרחי ענק ירוקים על רקע שחור ומכנסיים לבנים עם הדפס תואם בשחור.

: שבוע האופנה לגברים במילאנו. ספק: אימג'בנק, GettyImages
איטליה זו לא איטליה ללא דוגמאות עשירות ברוח הברוק/GettyImages, ספק: אימג'בנק

מינימליזם

בצד הנזירי של העתידנים נמצאים המינימליסטים. הם מגישים לנו מראה מהודק בצבע יחיד עם מיעוט בפרטים לפי מיטב המסורת של שנות ה-90. הוביל את הזרם אחד ממייסדיו, המותג קלווין קליין, שהצעיד על המסלול בגדים פשוטים בצבעי בז' כמו למשל גופייה מבריקה עם מכנסיים בצבע זהה עם גימור אבקה. המותג PORTS 1961 בחליפה חומה מעל סריג חום עם צווארון סירה לבן ו-CORNELIANI עם קרדיגן אפרפר מכנסיים רחבים וחלצת טי עם אפורה עם צווארון עגול.

: שבוע האופנה לגברים במילאנו. ספק: אימג'בנק, GettyImages
הצד הנזירי של העתידנים/GettyImages, ספק: אימג'בנק

שתי מותגים שעשו עבודה נפלאה וזכאים לקטגוריה משל עצמם:
Ermenegildo Zegna הציג קולקציה מאוזנת להפליא של מחויטים מדויקים עם עבודת עומק על פרופורציות ועל הצללית הגברית (סילואט) עם מכנסי פנסים בצבע כחול עמוק וז'קט קאמל מעל חולצה ירוקה צמודת גוף או מעיל גשם ארוך רחב וכסוף עם תיפורים בסגנון קווילט מעל לחולצה לבנה מכופתרת ומכנסי פנסים בצבע חום כהה.

שבוע האופנה לגברים במילאנו. GettyImages
עיצובים נפלאים/GettyImages

פראדה

הגברת הראשונה של האופנה האיטלקית בקולקציה מעורבת לגברים ולנשים מגישה לנו לא רק אופנה אמיתית אלא גם חומר למחשבה. פראדה מספרת את סיפור השפעות האופנה הגברית על האופנה הנשית. במהלך עז היא מלבישה את הנשים והגברים בהופעות כביכול זהות אבל עבודה זהירה על פרטים ופרופורציות מצביעה על גבולות הדומה בין האישה לגבר.

שבוע האופנה לגברים במילאנו – פראדה. ספק: אימג'בנק, GettyImages
חומר למחשבה/GettyImages, ספק: אימג'בנק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully