וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מוס של המילניום ה-3: קארה דלווין לקמפיין טופשופ

26.6.2014 / 13:06

קארה דלווין ממשיכה בנחישות לבסס את מעמדה כקייט מוס החדשה: דוגמנית-העל תהיה הפנים החדשות של רשת טופשופ הבריטית בקמפיין הבינלאומי לסתיו/חורף 2014, שככל הנראה ילווה גם בקולקציית קפסולה בעיצובה

ארה דלווין בבכורת הסרט The Search בפסטיבל קאן, 21 מאי 2014. Michael Buckner, GettyImages
מהדוגמניות הבריטיות המצליחות בעולם היום. קארה דלווין/GettyImages, Michael Buckner

קארה דלווין ממשיכה בנחישות לבסס את מעמדה כקייט מוס החדשה. לפי פרסום מאתמול בווג הבריטי, האיט גירל הבלתי מעורערת של עולם האופנה היום תשמש כפני טופשופ בקמפיין סתיו/חורף 2014. כמו מוס לפניה, דלווין תופיע בלעדית בקמפיין בינלאומי של הרשת הבריטית וככל הנראה אף תושק קולקציית קפסולה בעיצובה. מודעות פרינט ושלטי חוצות יופצו בסתיו הקרוב, כמו גם כרזות בסניפי הרשת.

קולקציית קייט מוס לטופשופ ב-2007 אשר כללה חמישים פריטי ביגוד ואקססוריז הייתה הצלחה גדולה אשר הובילה לשיתוף פעולה ממושך של דוגמנית העל עם הרשת. ביום השקתה ניצבה מוס עצמה בשמלה אדומה מן הקולקציה בחלון הראווה של סניף הדגל של הרשת ברחוב אוקספורד וגרמה למהומה. בימים הבאים השתרכו תורים ארוכים של קונים מחוץ לחנויות הרשת. מוס הרוויחה כ-5 מיליון דולר עבור עבודתה.

לא נמסר מהו שכרה של דלווין, אבל יש מקום להניח שמדובר בחוזה משתלם ביותר עבור בת ה-21, אחת הדוגמניות המבוקשות והמפורסמות בעולם היום.

קייט מוס בשמלת טופשופ בעיצובה, אפריל 2007. Stuart Wilson, GettyImages
הצלחה מסחררת. מוס בשמלת טופשופ בעיצובה ב-2007/GettyImages, Stuart Wilson

דלווין, בת למשפחה אמידה וידועה בקרב חיי החברה הגבוהה הבריטית, החלה את דרכה בדוגמנות בגיל 17. היא נודעה בזכות יופי טבעי, אטיטיוד קייט מוסית קרירה ובעיקר בזכות גבות כהות ועבותות. היא חלק ממה שמכונה בתעשייה "קליקת הגבות", קבוצה קטנה של דוגמניות עם גבות דומיננטיות. מבין עבודות הדוגמנות שלה עד כה, בולטים קמפיינים לברברי ומולברי. הקמפיין לטופשופ מסמן שיתוף פעולה ראשון שלה עם מותג רשת המוני.

סטייל ID - תעודת הזהות האופנתית של קארה דלווין
דוגמנית השבוע: אינגליש רוז במעיל גשם
קארה דלווין קוראת לך: שיתוף פעולה עם DKNY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully