וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניות ברשת: יש פרחים שעד אינסוף

הילית וולברג

29.6.2014 / 12:10

שלל האופציות והפרשנויות לוקחות את הטרנד הפרחוני הרבה מעבר למקומות הרומנטיים והקיטשיים המובנים מאליהם, כך שגם הפאשניסטה האפלה או המינימליסטית תוכל למצוא את עצמה בגינה האופנתית והשמחה הזו. הצעות הגשה לוהטות בטווחי מחיר שונים

הטרנד הפרחוני לקיץ 2014 הוא אחד המשמחים. אמנם פיצוץ פרחוני שכזה עלול לעורר פריחה לא נעימה על הגוף והבגד, אבל שלל האופציות והפרשנויות של הטרנד לוקחים את העולם הפרחוני לא רק אל המקומות הרומנטיים המובנים מאליהם או אל האזורים הכפריים הקיטשיים. גם הפאשניסטה האפלה או המינימליסטית תוכל למצוא את עצמה בגינה האופנתית הזו.

אופנת הפרחים לקיץ הנוכחי נחלקת למעשה לשתי קבוצות מוגדרות היטב: פריחה רומנטית עדינה בגוונים נשיים ובדים רכים, ולעומתה פריחה של חצות על רקעים כהים ואפלוליים יותר ובאווירה של דרמה כללית. הראשונה כוללת צבעים בוהקים ונעימים, אווירה כפרית שלווה וניתוב רוחני של ג'יין אוסטן. השנייה תכלול את האסוציאציה המיידית של קוץ של ורד אבל גם הולכת למחוזות היפניים והסיניים (בייחוד עם אופנת הקימונו הנמשכת), אל אווירת ההדפסים המופשטים והטכנואידים ואל ההתכתבות עם הניינטיז (שמלות כפתורים באווירת בלוסום).

בשתי הקבוצות מככב גם אלמנט המרקם עם אפליקציות, עיטורים ושימוש נרחב באלמנטים תלת מימדיים כפי שהציגו בתי אופנה כמו דולצ'ה וגבאנה, אלברטה פרטי ובעיקר ג'יאמבטיסטה ואלי בקולקציית אביב-קיץ נפלאה ומאופקת שמשלבת פריחות סגולות תלת מימדיות.

בכל הנוגע למגוון הפריטים הפרחוניים ברשת, השמיים הם הגבול, כל עוד תשומת הלב שלכן ממוקדת בהתאמה של ההדפס לגוף ולגזרה. עכשיו זהו זמן מושלם להיערך לקניות אונליין נוכח אחוזי ההנחה המאסיביים שכל אתר מציע לקראת סוף העונה (שאצלנו רק מתחילה). הנה כמה מקומות להתחיל בהם בטווחי מחיר שונים.

עד 50: קוקיות פרחוניות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרך חמודה להתהדר בפריחה באנדרסטייטמנט משעשע היא דרך אביזרי השיער. חשוב ללכת על גרסה פרחונית לא מתוקה מדי ולא פלסטיקית מדי ולמתן בהתאם את שאר ההופעה כדי להימנע מלהיראות בת 8.

קוקיות פרחוניות, נאסטי גאל, 29 שקלים

עד 100: ראש של שושנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לגומיית הבאן החביבה שמעל, כאן מדובר בפריט הצהרה בולט למדי שמעניק נופך רומנטי ונשי לכל תסרוקת שתבחרו. הזר השמור לימי הולדת ולשבועות חוזר בגדול השנה ומי שאמיצה מספיק יכולה להשתעשע עם אינספור פרחים וצורות.

סרט ראש שושנים, אורבן אאוטפיטרז, 85 שקלים

עד 150: פרחים בשחור-לבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במוד קלות' מגדירים את השמלה הזאת כתלבושת להופעה של סולנית אינדי חמודה עם קריצה קשוחה. יש בתיאור הזה משהו, שכן למרות החמידות של הגזרה וההדפס הפרחוני, מדובר בשמלה פשוטה בשחור-לבן שפונה למכנה משותף גדול יותר וגורלה ייקבע בהתאם לאבזור.

שמלת פרחים בשחור לבן, מוד קלות', 120 שקלים

עד 200: פרחים בתלת מימד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דוגמאות הפרחים בחיתוך לייזר המחוברות יחדיו לכדי רקמה פרחונית נצפו בגרסה מעט אחרת על קים קרדשיאן, ככה שהמילה "חשיפה" יאה לחולצה הזאת. למרות חורי ההצצה המרובים, משהו בחיות של המרקם ובתלת מימדיות של הבגד הופך אותו למרתק ויפהפה.

חולצת חיתוכי פרחים, שופבופ, 170 שקלים

עד 400: פרחים כפריים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השורטס של המותג הרענן אליס אנד אוליבייה הוא כמו ציור אימפרסיוניסטי על בד, שעושה חשק עז לנפוש בעיירה ציורית וכפרית למרגלות החוף. אם לא מתאפשר, אולי המכנסיים האלו יעשו את הטריק.

שורטס פרחים אליס ואוליבייה, אאוטנט, 360 שקלים

ללא גבולות: טריפ של פרחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השמלה הטריפית של מייסון מרטין מרג'יאלה עלולה לעורר פזילה אם בוהים בה יותר מדי זמן. מצד שני היא פרשנות נפלאה לטרנד הפרחוני ויש בה שימוש אסתטי נפלא בהדפס. אם לא הצלחתם לצאת לחופשה הזאת בעיירה הכפרית מלמעלה, אולי תחסכו כדי לרכוש את השמלה המהממת הזאת. לשיקולכן.

שמלת פרחים טריפית של מייסון מרטין מרג'יאלה, דה קורנר 3440 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully