וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאות נושכת: וינונה ריידר לראג אנד בון

3.7.2014 / 12:04

השחקנית ונערת הפוסטר הלוהטת של שנות התשעים, וינונה ריידר, מתקאמבקת בגיל 42 בקמפיין החורף של המותג הניו-יורקי ראג אנד בון. רק שלא תנסה לפלח משהו על הדרך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מריח כמו רוח נעורים. וינונה ריידר לראג אנד בון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנות התשעים מסרבות לדעוך, וטוב שכך. וינונה ריידר, נסיכת האינדי השבירירת של העשור הכי מגניב בהיסטוריה, חוזרת להרטיט לבבות. השחקנית בת ה-42 נבחרה להיות הפנים של מותג האופנה הניו-יורקי ראג אנד בון לחורף הקרוב.

מי שהפכה לנערת הפוסטר של הניינטיז בעקבות תפקידים כובשים בסרטי קאלט נוסח "מציאות נושכת", "המספריים של אדוארד", "בתולות הים", "נערה בהפרעה", "נשים קטנות" ועוד רבים וטובים - הופכת כעת לנערת הפוסטר של אחד המותגים הקוליים ביותר בתעשיית האופנה.

הפעם האחרונה ששמה של ריידר נקשר לתעשיית האופנה, התרחשה בשנה הראשונה של המילניום החדש, כאשר נעצרה השחקנית בגין גניבת סחורה בשווי 5,500 דולר מבוטיק אופנה בבוורלי הילס. ריידר מזוהה עם חוש סטייל מחודד, וכיאה לכך, בין שלל הקלפטומניה שלה נמצאה גם עליונית של מארק ג'ייקובס בשווי 760 דולר. ריידר הגדילה לעשות, ובתקופת המשפט שלה היא הגיעה מדי יום לבית המשפט כשהיא לבושה מארק ג'ייקובס מכף רגל ועד ראש. שנתיים לאחר מכן ג'ייקובס בכבודו ובעצמו החליט לקחת את הפאשניסטה הקלפטומנית לככב בקמפיין שלו.

הפעם לעומת זאת, הרקע לשיתוף הפעולה הוא נקי לחלוטין. ריידר נכנסת לנעליהן של דוגמנית העל הנצחית קייט מוס והשחקנית הצרפתייה והאופנתית ליה סיידו. עד כה לא דווח על פריטי אופנה שנעלמו הסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully