וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעור איתן כצוק: טיפוח נגד סטרס שגרת האזעקות

17.7.2014 / 14:32

הגוף והנפש עובדים מספיק קשה גם ככה, אז לכי תפילי עליהם התמודדות עם מתקפת טילים. ולצערנו, העור הוא הראשון לשלם את המחיר. חברות הטיפוח מציעות מענה קוסמטי בגרסת רפידות, סרומים, מסכות ושמנים

רפידות לחות לעיניים של אסתי לאודר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלוורה ומלפפונים לנפש טרודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיניים, כידוע, הן ראי הנפש. ונפש טרודה משתקפת בעיניים. רפידות סרום של אסתי לאודר המגיעות בזוגות וכוללות אלוורה ומלפפונים, נועדו להשבת לחות וחיוניות לאזור העיניים, כמו גם לטשטוש סימני עייפות. יש להניח מתחת לעיניים למשך 10 דקות ולהספיג את הסרום בעזרת קצות האצבעות.

240 שקלים

סדרת תכשירי טיפוח הפנים של שאנל - ליום, ללילה ולסופ"ש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין כמו מותג יוקרה להשבת הצבע לעור הפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדרה בת שלושה תכשירים לטיפוח עור הפנים בימי חול קדחתניים גדושי לחצים (le jour), לילות של חוסר שינה (le nuit) וסוף שבוע לא תמיד רגוע (la weekend), למניעת צרות כמו תחושת ג'ט לג, חוסר שקט וחוסר ארגון ביולוגי. הגוף והנפש עובדים קשה והופכים לתשושים, וכך גם העור. למעשה העור, ובמיוחד עור הפנים, הוא הראשון לשלם את המחיר. זהו קצב החיים המודרני. מטחי טילים בלתי פוסקים, הופכים הכל לחמור יותר. מובטח כי מאפייני עור פנים בריא אשר זוהו על ידי שאנל - בהירות, לחות, חלקות ואחידות - וחסרים כל כך בימי אי שקט, ישובו להיות איתכן כאילו מעולם לא נטשו.
le jour, מכיל תמצית יסמין וחומצה סליצילית; le nuit, מכיל תמצית פראנקנייז, נגזרת של שרף מעץ הבוסוולייה סרטה; la weekend מכיל קומפלקס עדין מכיל חומצה גליקולית.

לה ז'ור: 650 שקלים
לה נווי: 650 שקלים
לה וויקנד: 800 שקלים

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

סרום פנים של כריסטינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אצות ים טבעיות לבנייה מחודשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

שילוב במינון מיוחד של פפטידים (שרשראות קצרות של חומצות אמינו) וחומרים ביו טכנולוגים אחרים לצד חומרים קוסמטיים קלאסיים שיעילותם ידועה, הופך את סדרת 'אנסטרס' (Unstress) של כריסטינה ליעילה בבנייה מחודשת של מנגנון לחות פגוע עקב חוסר רוגע. 'טוטאל סריניטי סרום' (Total serenity serum) המכיל אצות ים טבעיות, נוגדי חמצון וחומצה היאלורונית, חודר לעומק העור, משיב לחות ומעניק זוהר.

254 שקלים

להשיג אצל קוסמטיקאיות נבחרות ברחבי הארץ. לבירור נקודת המכירה הקרובה 03-7524488 ובאתר הרשמי.

סרום פנים של לנקסטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האנזימים הנכונים לטשטוש קמטוטים והשבת מוצקות/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרום 'סלולאר אליקסיר אינטנס 365' (365 Cellular Elixir Intense) אשר הוצג לראשונה על ידי לנקסטר ב- 2011 היה להצלחת בזק. שילוב בלעדי של אנזימים (Photolyase, Glycosylase ו- Endonuclease, בין היתר) המגיבים למספר סוגים של נזקים (קרני UV, שעון ביולוגי, זיהום אוויר ומתחים), הפך אותו לתקדימי בתעשיית הקוסמטיקה המשקמת. לאחר 28 ימי שימוש, בוקר וערב, מובטחים טשטוש קמטוטים והשבת מוצקות וגמישות.

640 שקלים

לק נגד כסיסת ציפורניים של תפוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כימיקל מריר וממורמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כסיסת ציפורני הידיים או הרגליים במצבי עצבנות ומתח נפשי או רגשי, יכולה להתבצע גם באופן לא מודע. התופעה נפוצה יותר בקרב בנים צעירים. הטיפול הנפוץ והזול ביותר בכסיסת ציפורניים הוא מריחת לק המכיל כימיקל מריר המעורר דחייה בעת המגע עם הפה. הפורמולה היחודית של תפוח גם מחזקת את הציפורן, מה שהופך את הכסיסה לקשה יותר. עם זאת, השיטה אינה מועילה לכוססים כרוניים המונעים מדחף פנימי ומתרגלים במהרה לטעם המריר והוא לא יהוה עבורם גורם מרתיע.

36 שקלים

ברשתות הפארם ואצל קומסטיקאיות נבחרות.

קרם עיניים של שיסיידו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להתאים את הטיפוח לשגרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורח חייהן המהיר, הדינמי והאנרגטי של נשים היום, גורם למתח המשפיע על עור הפנים שנוטה להיראות מחוספס, אפרורי וחסר חיוניות. לא תמיד ניתן לשנות שגרת חיים, אבל כפי שמאמינים בשיסיידו, ניתן להתאים את טיפוח העור לשגרה לא קלה. סדרת Ibuki מבקשת לשפר את עמידות העור כנגד מתחים חיצוניים ופנימיים והיא מיועדת לנשים בגילאי 25-34. תכשירי הסדרה בונים עבור העור הגנה מפני קרני UV, יובש ומתח יומיומי על ידי לחות מתמשכת (בדומה לתהליך של קבלת אינפוזיה). תהליך זה מוביל לעור במראה מלא ובריא. קרם העיניים בסדרה, 'איי קורקטיב קרים' (Eye Corrective Cream) מטפל בעיגולים כהים, נפיחות וקמטוטים עדינים ומשפר את יכולת ההגנה ועמידות העור כנגד מתחים חיצוניים ופנימיים.

390 שקלים

מסכת פנים של גינו פריז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קומביניציה של חמש חומצות למלחמה בתאים המתים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתחים, עישון, חוסר שינה, תזונה לא מאוזנת והתבגרות טבעית, גורמים למראה עור עייף וחסר חיים אשר תאיו מתפקדים באופן לקוי; חילוף החומרים איטי, סיבי הקלוגן והאלסטין אינם אלסטיים, חמצן אינו זורם כראוי וקמטוטים נוצרים כתוצאה מחוסר לחות. מסכת 'מסק דינאמיסנט אנטי פטיג' (Masque Dynamisant Anti Fatigue) מסייעת בטיפול בעור במצבים אלו. במסכה קומבינציה של 5 חומצות: ציטרית, מליט, גליקולית, לקטית וטרטרית, המסירות תאים מתים, יחד עם שמן אקליפטוס ומנטה קר שממריצים את פעילות התאים החדשים, תמצית הידרה ליפט המופקת מדגן דורה ויוצקת קרום מיצוק על פני שטח העור (אפקט מיני ליפט), קומפלקס ביוטכנולוגי ליפטו-ליפט שהינו פולימאר בעל השפעה מכנית ממצקת. ולבסוף, הידרוקטיב קומפלקס שנוצר במעבדות גינו פריז ומעשיר את העור בלחות באופן מיידי ולאורך זמן. למרוח למשך 3 עד 10 דקות ולשטוף במים.

278 שקלים

להשיג במרכזי אסתטיקה ואתרי ספא מורשים. לבירור נקודת מכירה קרובה: 03-9258880.

ג'ל פנים קליל של לנקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחות במרקם הכי קליק שאפשר/מערכת וואלה!, צילום מסך

'הידרה זן נוירוקאלם ג'ל אסנס' (Hydra Zen Neurocalm Gel Essence) של חברת הטיפוח הצרפתית לנקום העוסקת דרך קבע בחיפוש אחר מענה קוסמטי להשפעות מתחים נפשיים על עור הפנים, עשוי להיות פתרון מצוין עבור מי שנוטה להעדיף לחות במרקם הכי קליל שאפשר. הג'ל הקריר מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש, ומבוסס על נוסחה מרוכזת המכילה כמות מוגברת של מיקרו קפסולות של חומרים ליפידיים (המולקולות הטבעיות המסיסות בשמן) ונתרן היאלורוני (לאספקת לחות מיידית) ונוירוקאלם (קומפלקס צמחים להפגת מתחים הכולל ורד צרפתי, צמח האדמונית ומורינגה). בדיקה בעזרת מכשיר CORNEOMETER – מכשיר הבודק לחות בעור, מצאה שהידרה זן נוירוקאלם ג'ל אסנס מלחח את העור באופן משמעותי, כבר בשעה הראשונה לאחר השימוש, והשפעת הליחוח נמשכת עד 24 שעות.

413 שקלים

שמן עיסוי ואמבט של דרמלוג'יקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג הדרמו-קוסמטיקה דרמלוג'יקה, השכיח במכוני יופי וספא, מציע את 'סטרס רליף טריטמנט אויל' (stress relief treatment oil), שמן טיפולי ארומתרפי לגוף להרגעה ולהפחתת סטרס, לטיפול בשרירים תפוסים. השמן מתאים גם לעיסוי הגוף והקרקפת. הוא מכיל תערובת שמנים ארומטיים: אלמוג, לוונדר, מרווה, פטצ'ולי, ילנג ילנג, ותמצית פרי הדר לימוני. שמנים אלו מרגיעים ומחליקים את העור. ניתן להשתמש בשמן לבד או כתוספת מעשירה לקרם גוף או למי אמבטיה על ידי טפטוף כמה טיפות. השמן נארז ללא מגע אדם בבבקוק מתכתי כסוף כשומר מפני חמצון השמנים.

159 שקלים

להשיג בנקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה במכוני יופי וספא. לבירור נקודת מכירה קרובה: 073-2102030 או באתר הרשמי.

שמן, ג'ל ומיסט של ל'אוקסיטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרכובת שמני לבנדר, גרניום ועץ התה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת הטיפוח הצרפתית ל'אוקסטין מציעה קוסמטיקה המבוססת על צמחי פרובנס. מבין כל מוצריה ניתן למצוא שלושה העשויים להיות מזור בניחוח בר לימים גדושי מתחים: שמן אמבט ועיסוי מרגיע להרגעה מושלמת של הגוף והנפש ושמן זרעי ענבים, משמש, ובוראז' להזנת העור; מיסט כרית לשינה רגועה המשלב 100% שמנים אתריים טהורים (לבנדר, גרניום ועץ התה) להרגעה כתוצאה ממתחים ולשינה שלווה ורציפה; ג'ל אמבט מרגיע ממקור טבעי להקצפת מי אמבטיה העשיר בשמנים אתריים המשמשים להרגעה (לבנדר, עץ התה וגרניום). כל שלושת המוצרים מבוססים על תרכובת שמני לבנדר, גרניום ועץ התה.

שמן אמבט ועיסוי: 97 שקלים
מיסט כרית לשינה רגועה: 101 שקלים
ג'ל אמבט: 102 שקלים

בושם וקרם גוף של קלרינס

קרם גוף או-רסורסנט של קלרינס: 315 שקלים; בושם או-רסורסנט של קלרינס: 237 שקלים. דיויד מוריס,
קרם גוף או-רסורסנט של קלרינס: 315 שקלים; בושם או-רסורסנט של קלרינס: 237 שקלים/דיויד מוריס

תכשירי סדרת 'או-רסורסנט' (Eau Ressourcante) של קלרינס פותחו כפתרון אפשרי למתחים באמצעות שמנים ארומטיים ואתריים שמקורם בבזיליקום, איריס, ארז בנזואין, שורש קיסוסית ותמצית רובינה. הסדרה כוללת בושם ללא אלכוהול (שבקלרינס ממליצים להתיזו על כפות הידיים, לחמם טיפה ולהניח בעדינות על הפנים) וקרם גוף עשיר (המשמש גם במרכזי הספא של קלרינס).

בושם: 237 שקלים
קרם גוף: 315 שקלים


להשיג בסופרפארם

מי פנים של נוטרג'ינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי פנים המועשרים בתה ירוק ומלפפונים לפעולה משולשת נגד כתמים הנוצאים כתוצאה מסטרס: ניקוי עמוק של נקבוביות עור הפנים ומניעת זיהומים, החדרת חומצה סליצילית לעומק הנקבוביות בשיטת הפטנט 'מיקרוקליר' המסלקת שומנים ולכלוך והמסת עודפי שומן המפחיתים ברק ופצעונים.

90.80 שקלים

להשיג ברשתות הפארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully