וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביזר משלים

22.7.2014 / 8:02

לרגל יום הולדתו של יורש העצר השמנמנן ג'ורג' לואיס אלכסנדר, האקססורי הכי לוהט של קייט מידלטון, ליקטנו את רגעי האופנה הגדולים של השניים

קצת יותר משלוש שנים חלפו מאז נישאה קייט מידלטון, ברונטית גבעולית ממוצא בלתי אריסטוקרטי, לנסיך וויליאם. היום הדוכסית בת ה-32 היא אם לנסיך ג'ורג', מספר שלוש לכתר הבריטי. למרות חוסר ניסיון בחיים ציבוריים וחטטנות בלתי פוסקת של התקשורת הבריטית, היא מצליחה להתמודד באופן מרשים עם חובותיה כמלכת בריטניה לעתיד. ובדומה לנסיכה דיאנה המנוחה, היא הפכה להיות אייקון אופנה משפיע. בחירות האופנה שלה הופכות להיות השראה עבור נשים בכל העולם. פריטי ביגוד ואקססוריז ששימשו אותה נחטפים מיידית ממדפי החנויות ומאתרי מכירות מקוונים. בשנה האחרונה היא נראית מדי פעם עם תוספת חדשה יקרה מפז, למעשה יקרה מכל אקססורי שיהיה לה אי פעם ואיש לא יוכל לרכוש - הנסיך גורג', או בשמו המלא ג'ורג' לואיס אלכסנדר.

התינוק ורוד הלחיים, מספר שלוש לכתר הבריטי לאחר סבו צ'ארלס ואביו וויליאם, חוגג היום (ג') יום הולדת ראשון. מאז לידתו, קייט והיורש תועדו יחד במספר הזדמנויות. הזכורות ביותר התקיימו יום לאחר לידתו עם הצגתו בפני התקשורת, בעת הטבלתו החגיגית-פרטית שלושה חודשים אחר-כך ובמהלך ביקור מלכותי רשמי בניו-זילנד ובאוסטרליה באפריל השנה. בכל הזדמנות כזאת, קייט נראתה אלגנטית כתמיד. האקססורי השמנמן שלה משלים תמיד מראה מחושב. במקרים רבים הדוכסית ותינוקה מתואמים מבחינת הצבע והיא אוחזת בו כשגבו אליה - שיטה שאומצה בבית המלוכה למניעת הכתמה מביכה של הביגוד המוקפד שלה. הגזרה שלה דקיקה כשם שהייתה לפני הלידה והיא ממשיכה להציג אופנה צעירה ומחמיאה מבלי להפר קודי לבוש מקובלים. יום הולדת שמח ג'ורג'!

GettyImages, John Phillips

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully