וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מים זכים בעינייך: המראה הפסטלי לחורף הקרוב

23.7.2014 / 13:28

אדוארדו פריירה, ראש חטיבת ההדרכה במותג האיפור הבינלאומי "בובי בראון", הגיע לביקור בישראל ועיצב במיוחד עבור וואלה! אופנה מראות איפור לעונת החורף הקרובה. והפעם: מראה פסטלי המשלב צבעים חיים באיפור טבעי. כתבה שנייה בסדרה

יח"צ - חד פעמי

לאחר המראה השוקולדי, בובי בראון מציגים הפעם את ה"פסטל", מראה שני לסתיו הקרוב. המראה עוצב במיוחד לוואלה! אופנה על ידי אדווארדו פריירה, ראש חטיבת ההדרכה בבובי בראון, ששואב את השראתו מאווירת שלהי הקיץ שלפנינו; הימים המתקצרים, הערבים המתקררים ופכפוך מים תכולים המזכירים לנו כי הקיץ, גם אם קשה להאמין, ייגמר יום אחד וגשם יתחיל לרדת.

במראה הזה הפוקוס הוא על העיניים והן מאופרות בגוון פיסטוק. הפנים, כקנבס ריק, נשארות נקיות למדי כשהשפתיים והלחיים מאופרות ברכות ובקלילות, מה שעוד יותר מעצים את הפוקוס על העיניים. מראה זה למעשה מציע אופציה לשילוב צבעים חיים באיפור טבעי.

טשטוש כהויות תחת העיניים הם בבחינת חובה עבור בובי בראון ולכן נעשה שימוש בקורקטור ובקונסילר. אחריו הונח הבסיס - New skin foundation stick ומעליו פידור קליל עם פודרה שקופה בגוון תואם. לחימום המראה השתמש אדווארדו בברונזר בגוון Deep. כבסיס לאיפור העיניים הונחה צללית קרם עמידה בגוון טבעי Shore ומעליה צללית מסדרת Sheer brights בגוון פיסטוק Sea glass. לסיום, נגיעה של נצנוץ עדין אשר התקבל מפלטת צלליות המנטה Surf&Sand. הגבות הודגשו בגוון Mahagony. השפתיים נמשכו בשפתון מסדרת Rich lip color בגוון Uber beige. מסקרה Smoky eye חתמה את המראה עם דרמה. במראה זה אין כל שימוש בסומק, אך עם זאת עור הפנים אינו חיוור הודות לברונזר ולבסיס.

איפור: אדוארדו פריירה
עוזרת מאפר: אביגיל אלוני
צילום: שי קדם לסטודיו שי קדם
דוגמנית: נועה סרור ליולי
סטיילינג ושיער: גילי אלגבי
ביגוד: מיס גיישה
טבעת: שגית רביבו ל'סאגה'

מראה 'פסטל' לסתיו 2014/15 של בובי בראון. שי קדם,
מראה 'פסטל' לסתיו 2014/15 של בובי בראון/שי קדם
מראה 'פסטל' לסתיו 2014/15 של בובי בראון. שי קדם,
מראה 'פסטל' לסתיו 2014/15 של בובי בראון/שי קדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully