וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאדריאנה ועד קנדל: מגזין LOVE מציג אהבה על ארבע

23.7.2014 / 15:00

המגזין הבריטי LOVE לא מסתפק בנערת שער אחת ומוציא את גיליון אוגוסט בשער מרובע עם ארבע נשים לוהטות שונות: כוכבת הריאליטי והדוגמנית קנדל ג'נר, הסופרמודל הברזילאית אדריאנה לימה, השחקנית איימי אדמס ודוגמנית העבר היפהפייה כריסטי טרלינגטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קנדל ג'נר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין האופנה האהוב Love נודע ככזה שאוהב להתהדר בכמה גרסאות שונות לשעריו החודשיים, מה שמסביר את השער המרובע של גיליון אוגוסט שיראה אור בקרוב. במגזין האופנה הבריטי והבועט החליטו לתת ריספקט לשמות החמים בתחומי האופנה, הקולנוע והריאליטי מבלי להיות החלטיים לחלוטין.

כך, במקום לבחור בנערת שער אחת, נבחרו ארבע נשים לוהטות שונות - כוכבת הריאליטי והדוגמנית הלוהטת בהתהוות קנדל ג'נר, הסופרמודל הברזילאית אדריאנה לימה, השחקנית המוערכת איימי אדמס ודוגמנית העבר היפיפייה כריסטי טרלינגטון בת ה-45.

עבור השער המרובע הסכימה קנדל ג'נר להצטלם כשלגופה אך ורק קפוצ'ון פרווה מבית פנדי. ג'נר שמתחילה לאיים על תפקידה של קים קרדשיאן כנציגה המפורסמת ביותר לשושלת, מוסיפה את השער האופנתי לרזומה הכולל כבר קמפיין יוקרתי של ז'יבנשי, וטיפוף על מסלול התצוגה של שאנל; כריסטי טרלינגטון החליקה לספוט הטבעי שלה, מול עדשת המצלמה, כשהיא עוטה פאה מאפירה ושמלת חלוק נוסח מארי אנטואנט; אדריאנה לימה עטתה על עצמה שמלת קוטור בעלת אפיל גותי-רומנטי מבית אוסקר דה לה רנטה; ואיימי אדמס הצטלמה בתנוחה עם אפיל פתייני כשהיא לבושה בשמלת ערב ירוקה של דונה קארן.

כריסטי טרלינגטון על שער מגזין אוגוסט 2014 של מגזין לאב. כריסטי טרלינגטון,
כריסטי טרלינגטון/כריסטי טרלינגטון
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדריאנה לימה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איימי אדמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully