וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: שאיפות גדולות

שירלי אכסלרוד

24.7.2014 / 8:34

בשיאו של קיץ מהביל ועמוס טסטוסטרון, לקחנו את הבשמים החדשים לגברים ובדקנו אותם על קהל היעד המפולח, הממוקד והרלוונטי ביותר – נשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Chemistry של קליניק, ומומלץ למי שמתגעגעים לריח הבסיסי והלא מתחכם של פעם/מערכת וואלה!, צילום מסך

האג'נדה הרשמית של Chemistry, זורם שכמותו, היא "להתאים את עצמו לכימיית הגוף של הגבר המשתמש בו" – והיא מעוררת סימני שאלה מדאיגים לגבי מי שכימיית הגוף שלו משתבשת בימים לחים. ובעברית: מה יהיה עם המסריחים, מה. אבל הבה נהנה מהספק - בעולם של ריחות גבריים מתובלנים ושטופי הורמונים, טוב שיש גם קולות מתונים. א' טוענת שהחדש של קליניק הוא לא מהסוג שיגרום לה להתנפל בתשוקה על בחור מזדמן במעלית עמוסה, אבל הוא בהחלט עושה את העבודה בצורה היעילה ביותר - נקי, נעים, סולידי ומומלץ למי שמתגעגעים לריח בסיסי ולא מתחכם של פעם.
Chemistry קליניק, מחיר: 100 מ"ל ב-129 שקלים במקום 395, עד סוף אוגוסט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Pour Homme Assoluto של פנדי, מלאכותי על גבול המיגרנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובינתיים, בצד השני של העיר, במקום שבו עומדים גברים עם חזה שעיר וחשוף וסכין קומנדו בין השיניים ומתיזים על עצמם ריחות בלתי מתפשרים, נמצא החדש של פנדי. בבקבוק הכהה, בתבנית העיצוב הקבועה של בשמי המותג, שוכן ניחוח עצי מעושן ומתובל בעזות, שמתאים בדיוק למי שרוצים לעטות על עצמם ארומת הרגע התמרחתי בפחמים ועשיתי כיבוי צופי למדורה ביער. "רועש להחריד וחזק להפליא", התלוננה מ'. "מלאכותי על גבול המיגרנה, ומוגזם מכל בחינה".
Fan di FENDI Pour Homme Assoluto, מחיר: 100 מ"ל ב- 350 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Light Blue Discover Vulcano של דולצ'ה וגבאנה, תערובת של קישואים שהופכת אחרי שעתיים לניחוח לימוני סביר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב', שאוהבת להפעיל את הדמיון שלה באמצעות הודעות לעיתונות שמלוות בשמים, התמוגגה מזו של הדולצ'ה&גבאנה החדש. הידעתם שההשראה למהדורה הקיצית של הלייט בלו מגיעה מהאיים האאוליים, שהם פיסות גן עדן קטנות הפזורות לפני סיציליה ושמם יצא למרחקים בגלל הנוף הוולקני המחוספס אך מסביר פנים? ידה ידה ידה, רק שאחרי ההתזה, כל מה שב' יכולה היתה לחשוב עליו הוא שבאיים האאוליים חם נורא: הריח הזכיר לה תערובת של קישואים וחמצמצות קיץ מיוזעת ועצבנית, תוצאה של מינונים מוגזמים של לימון, ברוש ולבנדר – לא משהו שאת רוצה לרחרח על עצמך, על הגבר שלידך או על כל אדם אחר באזור. איפוק ואורך רוח הוכיחו שוב שהם תכונות ראויות: בחלוף שעתיים הפכה החמצמצות המטרידה לניחוח לימוני, נקי וסביר, מהסוג היוניסקסי הרב תכליתי. למאופקים ולמאופקות בלבד.
דולצ'ה גבאנה, Light Blue Discover Vulcano, מחיר: 125 מ"ל ב- 299 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
או דה טואלט ארז ותפוז של ל'אוקסיטן, ניחוח הפושטי קיבל טוויסט מתוחכם וחתיכי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד אחד שהוכיח שהסבלנות משתלמת הוא הניחוח החדש לגברים של ל'אוקסיטן, שמורכב באופן בינלאומי מ"עצי ארז מוירג'יניה ותמצית תפוז איטלקי". רק שבניגוד לריחות הל'אוקסיטנים המתובלנים בעדינות, הפעם תקף את ח' ריח גברי עז, פשוט ומסוקס כמו חוטב עצים מצויד בגרזן. כלומר – קצת יותר מדי מהכל. ח' התאפקה שלא לעשות לעצמה מקלחת מגבונים, והמתנה של שעה-שעתיים הסתברה כהשקעה מוצלחת: הניחוח הפושטי התעדן, וקיבל טוויסט מתוחכם, חתיכי ומעניין במיוחד.
ל'אוקסיטן, או דה טואלט ארז ותפוז, מחיר: 75 מ"ל ב-269 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
MONTBLANC LEGEND, בושם שכל אישה תשמח לאמץ מדי פעם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד הסרת שיער גוף, צלוליטיס, הריון ולידה - צרה נשית נוספת שגברים אינם צריכים להתמודד איתה היא בשמים מתוקים מדי בניחוח ספרנית. ועדיין - גם בגזרת הבשמים הגבריים לא תמיד קל ליפול בטווח הריחות הנכון. ל' מצאה במונבלאן שילוב נהדר של ריח טוב וגם רענן, לא מטריד מדי, אם כי טיפה מתוקי - ולכן מיועד לחובבי הז'אנר - בהחלט בושם שכל אישה תשמח לאמץ מדי פעם.
MONTBLANC LEGEND, מחיר: 100 מ"ל ב- 249 שקלים במקום 416 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully