וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם התחילו": צוק איתן על פי ג'ואן ריברס

26.7.2014 / 20:00

מפקדת משטרת האופנה נחתה בלוס אנג'לס לאחר חופשה באירופה ואמרה כל מה שהיא חושבת על עימות ישראל-חמאס. הקומיקאית היהודייה גילתה שליטה בפרטים ופסקה: "לישראל זכות להגן על עצמה". ויש לה גם דיעה על סלינה גומז שביקשה באינסטגרם "להתפלל למען עזה"

ג?ואן ריברס בסרטון אתר TMZ מדברת על מבצע צוק איתן, יולי 2014. TMZ, צילום מסך
ג?ואן ריברס בסרטון אתר TMZ מדברת על מבצע צוק איתן, יולי 2014/צילום מסך, TMZ

טיסה מאירופה ללוס אנג'לס עלולה להיות עסק מפרך למדי. אבל לא עבור ג'ואן ריברס. לבת ה-81 אשר שבה מחופשה באיטליה עם נכדה קופר וחברו (Grandma Week#) לא הייתה כל בעיה להתייצב מול מצלמת אתר TMZ ולהסביר נמרצות כיצד היא רואה את עימות ישראל-חמאס הנוכחי.

"תן לי לומר לך, אם ניו ג'רזי היו יורים טילים על ניו יורק, היינו מחסלים אותם. אם היינו שומעים שניו ג'רזי היו חופרים מנהרות אל תוך ניו יורק, היינו נפטרים מהם", הסבירה בדרכה המקורית מפקדת משטרת האופנה. עוד הוסיפה היהודייה הגאה, הפליסטינאים לא יכולים לירות טילים ולצפות שאנשים לא יגנו על עצמם".

לשאלה לאן אזרחים אמורים ללכת? היא ענתה: "לא אכפת לי. הם התחילו! כולכם משוגעים. הם התחילו!....הישראלים לא ירו עליהם. היייתי שם, בגלל זה אני יודעת. והייתי רוצה שכל העולם יידע. הבי בי סי צריכים להתבייש, סי אן אן צריכים להתבייש. וכולם תפסיקו כבר".

אחר-כך, למרות מצב רוח קרבי, היא התפנתה לחתום למעריצים וללחוץ ידיים.

על פוסט האינסטגרם של סלינה גומז בו ביקשה השחקנית והזמרת "להתפלל למען עזה",אמרה הקומיקאית הוותיקה: "או סלינה גומז, בוגרת הקולג' הזאת.אם סלינה אמרה את זה. נראה אותה מאייתת פליסטינאים".

אגב, כמה שעות לאחר פוסט "התפללו למען עזה" שלה, סלינה גומז העלתה פוסט נוסף בו ביקשה להבהיר כי איננה מצדדת בשום צד. "אני מתפללת למען שלום ואנושיות לכולם", כתבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התפללו למען עזה". פוסט סלינה גומז באינסטגרם שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סלינה גומז במסיבה שאחרי האוסקר. Larry Busacca, GettyImages
"נראה אותה מאייתת פליסטינאים". ריברס על סלינה גומז/GettyImages, Larry Busacca

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully