וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניות ברשת: הגיע הזמן להתקפל

הילית וולברג

27.7.2014 / 10:11

אמנות הקיפולים חוזרת העונה ונעה בין הכפלים הצרים של חצאיות הפליסה הקלאסיות לבין קפלים מוקפדים ונוקשים יותר. הנה כמה הצעות הגשה לוהטות בטווחי מחירים שונים

בימים אלה מוצגת במוזיאון העיצוב בחולון תערוכת "קיפולים", שבין העבודות המוצגות בה נמצאת גם הקולקציה החדשה של איסי מיאקה. המעצב היפני, ששואב השראתו מתרבות קיפולי הנייר העתיקה, חוקר במשך שנים כל טכניקה שמאפשרת לתמרן את הבד. הניסויים שלו בשנות ה-90 הולידו טכניקת פליסה חדשה שעושה את הקאמבק שלה, ולא בפעם הראשונה, ברשימת הטרנדים לקיץ 2014.

בסיבוב הנוכחי אפשר למצוא השראות קיפולים בכל פינה וזו גוזרת את עצמה בעיקר ממראה החצאיות של תלמידות בית הספר עם התלבושת האחידה. הקיפולים המטאליים של פרואנזה סקולר; ההדפסים המקופלים של נינה ריצ'י, שילובי הקיפולים במרקמים שונים אצל ולנטינו; המראה הרומנטי של דיור. כל אחד מבתי האופנה לקח את אמנות הקיפולים שלו למקום אחר ונע בין הכפלים הצרים של חצאיות הפליסה הקלאסיות לבין קפלים מוקפדים נוקשים יותר.

החוק העיקרי לקיפולים מתייחס לפרופורציות האישיות של כל רוכשת. פליסה נוטה לייצר מראה מעוגל לבגד ולכן אם מדובר בחצאית למשל, חשוב להקפיד על מיקום אסטרטגי נכון של הקיפולים, לאזן עם חלק עליון צמוד יותר או לחילופין כזה שעולה על החצאית באזור הבטן ומשטיח אותה, או להקפיד לרכוש חצאית עם מבנה מוקפד במותן שלא תתקפל ותייצר אשליה רחבה יותר. אם האגן שלכן רחב או הבטן היא האזור שתעדיפו להסתיר, אפשר תמיד ללכת על קיפולים בחולצה או באביזרים. הנה כמה הצעות הגשה בטווחי מחירים שונים למי שמעוניינת להתקפל העונה.

עד 100: גופיה אוורירית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגזרה המתרחבת מתחת לקו החזה היא גזרת קיץ אולטימטיבית שמרחיקה את הבד מהגוף ומאפשרת צינון קל. החולצה של אסוס פלרטטנית וצנועה יותר מקדימה וחושפנית וסקסית מעט יותר מאחורה עם רצועה קטנה ותוחמת שחושפת גב ומקבעת את כל מה שצריך במקום.
חולצת קיפולים לבנה עם אמרה שחורה, אסוס, 54 שקלים

עד 150: חצאית מוקפדת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג הבית של מוד קלות' לוקח את הקיפולים למקום המוקפד יותר במראה המזכירה-מהבית-השכן-הכל-אמריקאי-בסיקסטיז, בגזרת פעמון רטרואית ובקפלים רחבים יותר שמייצרים אלגנטיות נפלאה. החצאית הזאת תהלום את שעות המשרד ביום ותיקח אתכן על עקבים גם לשעות הלילה בלי בעיה.
חצאית קיפולים עד הברך, מוד קלות', 125 שקלים

עד 200: מכנסיים-חצאית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקונספט של מכנסיים שמתנפנפים ברוח כחצאית מבלי הסיכון להחצין את ההלבשה התחתונה הוא גאוני. המכנסיים המתרחבים של נאסטי גאל נעים בקז'ואלית חופשית ומרגישים כמו הפריט הכי כיפי לימות הקיץ, והגזרה הגבוהה שלהם מאפשרת מרחב תמרון רחב למדי של חולצות משלימות - מצמודות וארוכות ועד קצרצרות ורחבות.
מכנסיים מתרחבים, נאסטי גאל, 199 שקלים

עד 300: חצאית פיקניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שילוב של הדפסים וקיפולים הוא בעל פוטנציאל מיוחד ליצירת עניין ותלת-ממדיות בפריט פשוט, והחצאית הזאת של ריבר איילנד היא דוגמא מושלמת לעבודה טובה ופשוטה שמייצרת עניין בפשטות.
חצאית פיקניק, אסוס, 238 שקלים

עד 500: שמלת קיץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשופבופ מציעים שילוב מסוג אחר בין גזרת הספורט חושפת הכתפיים לבין הפליסה הרומנטי לאורכה של השמלה של ליין אנד דוט, מותג חמוד שמתהדר בקריצה אירופאית. הגרסה הקצרצרה גם זמינה באתר אבל דווקא בזכות הצווארון הספורטיבי, האורך הנכון הוא עד הקרסוליים.
שמלת פליסה, שופבופ, 430 שקלים

ללא גבולות: שמלת קוקטייל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ייסון וו מציג תאווה לעיניים ולקצות האצבעות בשמלת קוקטייל מוזהבת שמשלבת בין מרקמי ג'אקארד ומשי עם קיפולי הצצה בשחור וזהב שמתכתבים עם המרקם של הפאנל בגב. מקרוב מדובר ביצירת מופת ומרחוק אפילו עוד יותר בזכות אשליה של אפקט אומברה שחרחר.
שמלת קוקטייל של ג'ייסון וו, דה אאוטנט, 4600 שקלים

  • עוד באותו נושא:
  • פליסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully