וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא ממשיכה לעוף על אלון ליבנה

29.7.2014 / 15:52

הסנסציה לובשת כחול-לבן: בחודש האחרון נצפתה ליידי גאגא בשלוש שמלות שונות בעיצובו של אלון ליבנה, כשאת האחרונה - שמלת קימונו עשויה משי - הוא עיצב במיוחד עבורה

האישה והגרדרובות לובשת כחול-לבן: בתוך פחות מחודש נצפתה ליידי גאגא בשלושה אאוטפיטים שונים של מעצב האופנה הישראלי אלון ליבנה. את השמלה הראשונה לבשה בעת ביקורו האחרון של ליבנה בניו יורק. ביומיים האחרונים, כשהיא בעיצומו של מיני סיבוב הופעות עם אגדת הג'ז טוני בנט, הספיקה הסנסציה לעטות על עצמה שתי שמלות נוספות מקולקציית הקיץ של המעצב - האחת עשויה זהב רקום ומשי, עם תכשיט ראש של מעצבת התכשיטים אפרת קסוטו. לא עברה יממה והגאגא לבשה בגד שנתפר לה במיוחד על ידי ליבנה, ושלא הוצג עד כה בשבוע האופנה בניו יורק - שמלת קימונו ממשי בעלת פיתוחים מחרוזי כסף באזור המחשוף והחגורה.

ומה יש לחתן השמחה להגיד? "לפני הכל גילוי נאות. אם היו שואלים אותי לפני כשנה את מי אני חולם להלביש - הייתי אומר ללא ספק ליידי גאגא. היא מסמלת עבורי כל כך הרבה דברים, כישרון גדול. ליידי היא גם כותבת וגם מנגנת, מבצעת ומופיעה מחוננת, דבר שהוא די נדיר בימינו. אך מעבר לכל היא מסמלת את החופש, חופש הביטוי, חופש היצירה והכי חשוב - תהיה מי שאתה כי ככה אלוהים עשה אותך (ציטוט מתוך השיר שלה).
לפני קצת פחות משנה התחיל הקשר איתה, דרך הסטייליסט שלה שאנחנו מיודדים והוא מאוד אוהב ומעריך את העבודה שלי. נפגשנו לפגישת קריאייטיב והוא ביקש ממני לעצב בגד לקליפ שלה "אפלוז" - שבסופו של דבר נחתך בעריכה, דבר שמאוד אכזב אותי. אך כיום, כעבור שנה, ליידי גאגא לובשת כמעט באופן קבוע שמלות שלי".

ליידי גאגא לובשת שמלה של אלון ליבנה. GettyImages
טוני בנט ולצדו גאגא בשמלת קימונו של ליבנה/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אאוטפיט מס' 2/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתחילת החודש בניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully