וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בושם הוא ביטחון בבקבוק": גוצ'י משיק בושם חדש

18.8.2014 / 14:45

גוצ'י מציגה את Gucci Première Eau de Toilette - גרסה קלילה, מאופקת ועדינה יותר של ניחוח החותמת הבלתי נשכח, Eau de Parfum. בלייק לייבלי, ששימשה כפנים של הבושם המקורי, ממשיכה, ובצדק, לשמש כפרזנטורית

יח"צ - חד פעמי

צפו בראיון עם בלייק לייבלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוצ'י מציגה את Gucci Première Eau de Toilette - גרסה קלילה, מאופקת ועדינה יותר של ניחוח החותמת הבלתי נשכח, Eau de Parfum. בלייק לייבלי, ששימשה כפנים של הבושם המקורי, היא הפנים של האו דה טואלט הרך יותר – כי פרזנטורית מנצחת לא מחליפים. הבחורה שהזוהר עבורה אינו שמור לאירועים מיוחדים סיפרה על סט צילומי הקמפיין: "בשבילי בושם הוא ביטחון בבקבוק. זו הדרך להרגיש מחוזקת. כל ריח ניחן בחושניות משלו וביכולת השפעה על אנשים אחרים. הניחוח החדש מעביר תחושה חזקה של חוסן פנימי ושל שביעות רצון. זה מדבר אליי מאוד, כי תמיד שאפתי להיות כזו". גם אנחנו שאפנו להיות כמוך, בלייק.

הבקבוק והאריזה משלבים רבים מהעיטורים ומהמוטיבים העיצוביים של האו דה פרפיום: קמע מדליה כרוך סביב צוואר הבקבוק האלגנטי שעליו שזור רסן הסוס האיקוני של בית האופנה, פקק עם חותם ההיכר הייחודי, קופסה בדוגמת היהלום הנחשק של המותג בגרסה מוזהבת וכן חתימת ידו של המייסד.

לייבלי, האיט-גירל הכי אופנתית באפר-איסט סייד, הפכה לנסיכת סטייל כמעט בין לילה, ברזומה שכולל אינספור שערים למגזיני אופנה הכי נחשבים נוסח ווג, הארפר'ס בזאר, מארי קלייר, אל, ניילון, גלאמור, אלור, קוסמפוליטן ונוספים. לייבלי הפכה ליקירת מעצבי העל זכתה גם לקמפיינים יוקרתיים דוגמת לוריאל פריז, שאנל וכאמור - גוצ'י.

מחירים: 475 שקלים ל-50 מ"ל
645 שקלים ל-75 מ"ל

להשיג ברשתות סופר פארם, אפריל, המשביר לצרכן, ניו פארם ובפרפומריות מובחרות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לייבלי. "תחושה חזקה של חוסן פנימי"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully