וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור סוויפט בשלה ומתוחכמת

19.8.2014 / 13:10

טיילור סוויפט רשמה לזכותה את אחד המראות המוצלחים ביותר באבולוציית הסטייל שלה. בזכות שמלה בעיצוב מוניק לולייה ושיער שנופח והוטה הצידה היא הצליחה להשיג מראה גלאמור בשל ומתוחכם

טיילור סוויפט לובשת מוניק לולייה בבכורת הסרט The Giver, ניו יורק, אוגוסט 2014. Dimitrios Kambouris, GettyImages
אלגנטיות בלתי מתאמצת. טיילור סוויפט בשמלת מוניק לולייה בבכורת הסרט 'המעניק' בניו יורק/GettyImages, Dimitrios Kambouris

לאחר שהציגה מראה טינאייג'רי מובהק בטקס פרסי טין צ'ויס, טיילור סוויפט משנה כיוון. במקום חולצת בטן וחצאית מיני קצרצרה, היא בוחרת לבכורת "המעניק" (The Giver), סרט חדש בהשתתפותה, מראה שכולו בשלות ותחכום. לאירוע הנוצץ שנערך בתיאטרון זיגפילד בניו יורק הגיעו גם שותפיה לסרט, מריל סטריפ, ג'ף ברידג'ס וקייטי הולמס, ובין כל השמות הגדולים הללו, סוויפט שידרה הרבה בטחון, ללא ספק בזכות מראה שטיח אדום סוחף.

בשמלת סאטן בשני גוונים, לכאורה מנוגדים, היא רשמה לזכותה את אחד המראות המוצלחים ביותר באבולוציית הסטייל שלה. השמלה בעיצוב מוניק לולייה מתוך קולקציית ריזורט 2015 של המעצבת, עשויה חלק עליון צמוד חושף כתפיים וחלק תחתון שמתרחב לגזרת חצאית A באורך לא אחיד. השמלה הצטיינה בגזרה גיאומטרית יפהפייה ומחמיאה. סוויפט, באופן יוצא דופן, נראתה על השטיח האדום לא פחות טוב מהדוגמנית שהציגה את השמלה בלוק-בוק של המעצבת. אחרי הכל, בת ה-24 ניחנה בגזרת דוגמנית בעצמה.

מוניק לולייה (42), מעצבת ממוצא צרפתי-פיליפיני ובוגרת ה- FIDM (המכון לאופנה ועיצוב) בלוס אנג'לס, החלה את דרכה באופנה כמעצבת שמלות כלה, כיוון שהחליטה ללכת עליו לאחר שלא הצליחה למצוא לעצמה שמלת כלה ונאלצה להתפשר על שמלה מסורתית מדי. קולקציית שמלות כלה ראשונה בעיצובה אשר הוצגה ב- 1996 זכתה להצלחה מסחרית ולביקורות אוהדות והובילה להתרחבות לשמלות קוקטייל וערב. ב-2001 היא פתחה חנות דגל במלרוז פלייס בעיר המלאכים ומאז היא מציגה בקביעות קולקציות יוקרתיות בסגנון חסר גיל, נשי, רומנטי, זוהר ובלתי מתאמץ. חנות נוספת שלה נפתחה ב- 2012 באפר איסט סייד בניו יורק. היום המותג הפרטי שלה המנוהל על ידי בעלה כולל גם ביגוד ready-to-wear והוא נמכר גם בבוטיקים ברחבי העולם. מבין לקוחותיה הקבועות, קריסטן סטיוארט, גווינת פאלטרו, סקרלט ג'והנסון, ריס וויתרספון, ג'ניפר לופז, קייטי פרי, ועוד. טיילור סוויפט גם היא לקוחה קבועה והיא נראתה בשמלות המעצבת פעמים רבות בעבר.

שפתון אדום תות שדה הותאם לחלקה העליון של השמלה ועקבי ורוד-פודרה מזמש של מותג נעלי היוקרה האיטלקי קסאדיי, לחלקה התחתון. האיפור באופן בסיסי היה מעודן-בובתי; שפתי תות שדה, סומק אפרסקי, צללית ורדרדה ואייליינר-מסקרה-עיפרון בשחור שיצר עיניים חתוליות שהבליטו את פני החרסינה של הזמרת הצעירה. השיער הבלונדיני סביר שנופח וגולגל טרם הייבוש עם רולים. בשלב הסירוק הוא הוטה שמאלה והוחזק עם ספריי. התוצאה - מראה זוהר שהתכתב עם הוליווד של פעם. עגילי קליפס של 'סילבה אנד סי', מותג התכשיטים של סילבה יפרמיאן, מעצבת תכשיטים לבנונית בסגנון וינטג'-קלאסי המבוססת בלוס אנג'לס, השלים את המראה.

טיילור סוויפט לובשת מוניק לולייה בבכורת הסרט The Giver, ניו יורק, אוגוסט 2014. Dimitrios Kambouris, GettyImages
שני גוונים לכאורה לא קשורים/GettyImages, Dimitrios Kambouris
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוגמנית באותו דגם בלוק-בוק המעצבת/מערכת וואלה!, צילום מסך
טיילור סוויפט לובשת מוניק לולייה בבכורת הסרט The Giver, ניו יורק, אוגוסט 2014. Dimitrios Kambouris, GettyImages
שפתי תות-שדה ולחיי אפרסק/GettyImages, Dimitrios Kambouris
טיילור סוויפט לובשת מוניק לולייה בבכורת הסרט ~The Giver, ניו יורק, אוגוסט 2014. GettyImages
שיער מוטה שמאלה ועיניים חתוליות/GettyImages
טיילור סוויפט לובשת מוניק לולייה בבכורת הסרט ~The Giver, ניו יורק, אוגוסט 2014. רויטרס
טוטאל לוק מושלם/רויטרס

צפו בסרטון ההדרכה להשגת המראה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully