וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיחזור זה כל הסיפור: שמלות גמר "האח הגדול"

איילת שבח

31.8.2014 / 11:38

עם כל הכבוד למנצחת, אצלנו הדירוג הוא שונה לגמרי. במקום הראשון זכתה נופר מור בזכות שמלת מקסי לבנה ומחמיאה של יוסף

גמר האח הגדול עונה 6 2014. נועם מושקוביץ
נופר. בכיף אפשר להיכנס לחופה/נועם מושקוביץ

כמדי עונה נאלצים הפיינליסטים ב"האח הגדול" להתמודד עם הסוגיה החשובה: האם לשמור את הבגד הכי יפה לאירוע הגמר או שאפשר לשרוף את ההופעה מתישהו במהלך 109 הימים הנוראים בבית, בהנחה שאיש לא הבטיח לך כרטיס כניסה לחמישייה הנוצצת.

נופר מור, בחורה שחוותה אתמול את אירוע הגמר בפעם השניה, קיבלה מראש החלטה להיכנס ולצאת עם אותה השמלה - מקסי לבנה מעלפת של יוסף, שמלת גמר קלאסית שאפשר בכיף להיכנס איתה גם לחופה. אמנם היא הגיעה למקום החמישי, אבל מבחינת הלבוש זכתה במקום הראשון. טוב נו, אין לה שם יותר מדי מתחרים.

לאלדד, אין מה להגיד, יש טעם מאוד מסוים שראינו לאורך כל העונה. יש הטוענים שהוא מתלבש כמו היפסטר, אז זהו שלא! היפסטר ממוצע צריך ללמוד ממנו איך להתלבש. בדומה לנופר, גם אלדד הבין שאאוטפיט מנצח לא מחליפים, ויצא מנווה אילן באותם בגדים איתם נכנס.

לינור בהחלט עמדה בציפיות ההשקעה שחזיתי עבורה ויצאה לבושה בשמלה שלא ראינו עליה בעבר. לייק על הצבע, ההדפס, וכל החלק העליון שנראה טוב. הייתי מורידה טון אחד בנפיחות של החלק התחתון אבל לפחות כולם נהנו מהרגליים שלה.

מדנית ציפיתי שתפתיע עם שמלה הורסת. היו לה כמה שמלות העונה שהייתי בכיף מצרפת לארון שלי. חשבתי שתיתן פייט רציני לנופר - אם לא במלחמה על אליאב אז לפחות בסטייל. אולי זה בגלל שהיא לא הספיקה לארוז או לא מצאה את שמלת הגמר שלה או כבחורה עם בעיית ביטחון עצמי לא חשבה שתגיע לגמר, אבל ההבדל היחיד בין הכניסה והיציאה שלה הוא השיער, וגם הוא סתמי כמו השמלה האדומה שלבשה.

טל היחידה שלא הפתיעה אותי, ידעתי שהיא תלבש שוב את השמלה השחורה משדרת המסר. אמנם יש כאן הצהרה חזקה שכתובה לבן על גבי שחור, אבל עדיין זאת שמלה שחורה פשוטה שלא מחמיאה לה. עצה קטנה שלי לטל, לקראת תכנית בוקר בנושא טבעונות שבטח תגיש בקרוב - פשוט תפזרי את השיער ואל תמשכי אותו אחורה, זה הרבה יותר יפה לך. נתראה בעונה הבאה.

גמר האח הגדול עונה 6 2014. נועם מושקוביץ
אלדד היפסטר ממוצע צריך ללמוד ממנו איך להתלבש/נועם מושקוביץ
גמר האח הגדול עונה 6 2014. נועם מושקוביץ
לינור. עמדה בציפיות ההשקעה שחזינו/נועם מושקוביץ
גמר האח הגדול עונה 6 2014. נועם מושקוביץ
דנית. היתה אמורה לתת פייט לנופר - אם לא במלחמה על אליאב אז לפחות בסטייל/נועם מושקוביץ
טל גלבוע. נועם מושקוביץ
טל. העיקר המסר/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully