וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחי על משכבך בסטייל, ג'ואן ריברס

22.9.2014 / 16:10

האישה עם הפה הכי גדול בהוליווד מתה הערב בגיל 81, לאחר שהעניקה לתעשיית האופנה כמה רגעים בלתי נשכחים והוכיחה שישנם אנשים שאין להם תחליף

ג'ואן ריברס בת 80. GettyImages
ריברס/GettyImages

ג'ואן ריברס היתה שחקנית, מנחת טלוויזיה זוכת אמי, סופרת, תסריטאית, במאית ובעיקר קומיקאית בחסד. מי שהחלה את דרכה בתעשיית הבידור האמריקאית בסוף שנות ה-50, תיזכר בזכות תרומתה העצומה לתרבות הפופולרית, אך בעיקר בתור כוהנת הניתוחים הפלסטיים ובתור האישה עם הפה הכי גדול בהוליווד.

ריברס היתה אישה יחידה במינה שמעולם לא עצרה לחשוב פעמיים לפני כל השתלחות חסרת רחמים בידועניות הוליוודיות ולא חסכה בביקורת סטייל ארסית ונוקבת. במסגרת תפקידה כמנחה ומבקרת האופנה בתוכנית "משטרת האופנה" של ערוץ E, שם כיכבה החל מסתיו 2010, היא סיפקה תכנים שייזכרו לדורות. לצד "את נראית כמו זונת רחוב", "השמנת" או "הסטייליסט שלך בחופש" המקובלים והנעימים, היא העניקה רגעים בלתי נשכחים. בשנה שעברה, למשל, היא עוררה מהומה עם אמירה שנויה במחלוקת על שמלה חושפנית של דוגמנית-העל הגרמניה היידי קלום: "בפעם האחרונה שגרמנים היו חמים כל כך, זה היה כשהם דחפו יהודים לתנורים". כשהליגה נגד השמצה דרשה התנצלות, ריברס ענתה: "Shut the fuck up!".

במסגרת סיקור החתונה המלכותית של ויליאם וקייט בבריטניה היא טרחה לציין שהכובע של הנסיכה ביאטריס נראה כמו התקן תוך רחמי. על שמלה שלבשה ריהאנה היא הדגישה כי אפילו וינונה ריידר לא היתה גונבת אותה. אספנו עבורכם כמה מרגעיה הגדולים ביותר - צפייה מהנה!

"פריס הילטון על סטרואידים" - על כריסטינה אגילרה

"יש לה התקן תוך רחמי על הראש" - על כובע הנסיכה ביאטריס בחתונת ויליאם וקייט

"היא גורמת לך להיראות שמנה" - על אמה סטון

"אפילו וינונה ריידר לא הייתה גונבת את השמלה הזאת" - על שמלת ריהאנה וג'דה פינקט סמית

"סנוקי, הפוסי שלך מותש" - על סנוקי

"שמלה שאפילו הלנה בונהם קרטר לא היתה לובשת" - על ג'נוארי ג'ונס

"בפעם האחרונה כשגרמנים היו חמים כל כך, זה היה כשהם דחפו יהודים לתנורים" - על המחשוף של היידי קלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully