וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עין תחת עין, קמט תחת קמט: בדקנו קרמים חדשים לעיניים

שירלי אכסלרוד

11.9.2014 / 9:39

קרם עיניים - טיפול מונע באזור שהכי מזדקן בקלות או דרך נוחה לגבות תשלום על מוצר שגורם לנו בעיקר להתקפי חרדה? בדקנו את נעימותם ואת יעילותם של כמה מהקרמים החדשים המיועדים לסנטימטרים הכי מפונקים בעור. האם הקמטים גוהצו? תחזרו אלינו עוד 20 שנה ככה

ד"ר עור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בזמן שלוקח לו להיספג, תוכלו להזדקן בנחת ולהתרשם בעצמכן מהתוצאות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעצם, המקרה של קרם העיניים החדש של ד"ר עור קצת שונה - בזמן שלוקח לו להיספג, תוכלו להזדקן בנחת ולהתרשם בעצמכן מהתוצאות. הקרם עשיר אבל לא מאוד שמנוני, מרגיע ומרווה וגם מריח נחמד, בהשראת מה שהזכיר לנסיינית את ניחוח המגה-קרם הוותיק והעתיק של ניוואה. אבל כמותו, נשתה קרם העיניים באיטיות מעיקה, ואף מותיר סימנים לבנים באזור המריחה שנשארים עד הבוקר. כך שלמרות שהוא מציע מקדם הגנה, עדיף למרוח אותו ולהתחבא בבית חשוך. המיכל הוא מהסוג שמחייב דחיפת אצבעות בלתי הגיינית בעליל, והגיע זמנו לעבור מהעולם.
ד"ר עור, קרם עיניים מסדרת רטיניו פלוס, מחיר: 170 שקלים ל-15 מ"ל. תאריך תפוגה: יש.

לה פריירי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ומגהץ את הקמטוטים בטלפתיה, תוך שהוא לוחש לך באוזן: 1120 שקלים!/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שבו תוכלי להרשות לעצמך כזה קרם, סביר להניח שקמטים יתיישרו מאליהם, ישרור שלום עולמי ובובי כלבך האהוב יקום מקברו. גם לה פריירי ארזו את הקרם שלהם בג'ארה – יוקרתית בשיגעון, כסופה וכבדה, ועדיין – מחייבת טבילת אצבע. אך טבעי הוא שכדי לחסוך את האקט הלא מלכותי הזה, צירפו למארז "שרביט קסם" (ובעברית: מקל מריחה), בו תוכל להשתמש בנוחות משרתת האיפור שלך. למרות כל הטקס, הקרם עצמו מפתיע – קל שבקלים, מיימי, מרגיע, נספג במהירות ומגהץ את הקמטוטים בטלפתיה, תוך שהוא לוחש לך באוזן: 1120 שקלים!
לה פריירי, anti-aging eye and lip contour cream, מחיר: 1120 שקלים ל-20 מ"ל. תאריך תפוגה: אין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

לנקסטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משאיר איזה ציפוי זוהר נחמד ומקבל באהבה כל קונסילר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשפופרת הגיינית מושלמת עם כדוריות מתכת עדינות (מה שמכונה, תוך הנפת האצבע הקטנה, "אפליקטור"), נארז קרם העיניים מסדרת total age correction של לנקסטר. הוא רך, קל ונעים להפליא, נספג במהירות שיא, משאיר איזה ציפוי זוהר נחמד ומקבל באהבה כל קונסילר, רק מה – אם אין לכן שעה פנויה בבוקר ועצבים מברזל, הזדרזו להחליף את השימוש באפליקטור בטפיחות אצבע, כי חוץ מלגלגל את הקרם ממקום למקום, לא תגיעו רחוק.
לנקסטר, COMPLETE ANTI AGING EYE CREAM, מחיר: 379 שקלים ל-15 מ"ל. תאריך תפוגה: אין.

קלרינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תמצית אלביציה שנלחמת בגליקציה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

משפט שנאמר באמת: "סרום העיניים כולל תגלית חדשה של קלרינס – תמצית אלביציה שנלחמת בגליקציה!". נסייע בתרגום – הקרם מבטיח להילחם בנפיחות ובעיגולים כהים, להרבות לחות וליצור אפקט הרמה. בהנחה שלתגלית הזאת קדם מחקר מעמיק, לא נותר אלא לבדוק אם היא עובדת. צ' שהשתמשה בסרום מתחילתו ועד סופו, כולל ליקוק השאריות, מדווחת שהוא סיפק רק חלקית את הסחורה בגזרת הנפיחות והעיגולים השחורים, אבל הוא נעים להפליא, ומשאיר תחושה לחה ונוחה באזור היבשושי של העין, ומבחינתה, גם הבטחה אחת מתוך ארבע זה יחס לא רע.
קלרינס, Extra- Firminig Eye Serum, מחיר: 365 שקלים ל-15 מ"ל. תאריך תפוגה: אין.

וולדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצטיין במה שאין בו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקרם של וולדה מצטיין במה שאין בו – בושם ושמנים אתריים, ועל כן נמסר לנסיינית ח', שקור המזגנים צפד את עורה הרגיש עד כדי גירוד. לשמחתה של ח', הוא הצליח להיות עשיר מספיק בשביל להתמודד עם היובש, אך במידה שלא תגרום לו להפוך לעוגתי עם היציאה ללחות. למרות שאינו מבושם, הוא ניחן בריח עדין של ורדים – לא בא טוב לכל אחת.
וולדה, Wild Rose Smoothing Eye Cream, מחיר: 150 שקלים ל-10 מ"ל. תאריך תפוגה: יש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully