וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: ניחוחות של מבצעים

שירלי אכסלרוד

23.9.2014 / 8:20

המשימה לייצר בושם ענוג, נשי ונקי שימצא חן גם בעיני האחיינית ארוכת הצוואר וגם בעיני גיסתה הבשלה שסובלת מגלי חום היא כמעט בלתי אפשרית. לכבוד המבצעים המפנקים לראש השנה, עשינו לכם סדר בבשמים החדשים ובניחוחותיהם

קלווין קליין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצד אחד קשה להבין איך מי שאחראי לסדרת הריחות היוניסקסים המיתולוגית CK יכול להיות חתום גם על פצצת המתיקות לפרצוף הזאת, שארוזה בזהב נובורישי מכף רגל עד ראש ולא מאמינה ברמזים. מצד שני, אפשר לקרוא לזה ורסטיליות, ואנשים חיוביים בטח יודעים להעריך את התכונה הזאת. כך או כך, ברוח החג, המהדורה החדשה של אופוריה מכילה טונות של דבש כאחד המרכיבים הרשמיים, ואין אלא לשמוח שהיא על תקן של מוגבלת.
Euphoria Gold של קלווין קליין, מחיר השקה: 100 מ"ל ב- 299 שקלים.

אסקדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות היסטוריה של ריחות אחים מתוקים עד כדי צורך דחוף באינסולין, ועל אף הבקבוק הוורוד בשיגעון, האסקדה החדש הפתיע במינון נכון של פרחים ופירות כמו מלון ומנדרינה מהצד הפרשי והחמצמץ, שיגרום לך להרגיש כמו גביע סורבה ענק וטעים. וגם אם לא יסובב אחריו ראשים, הוא בטח יזכה בתואר אחד החמודים של העונה.
JOYFUL של אסקדה, 50 מ"ל ב- 495 שקלים, 75 מ"ל ב- 635 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אסתי לאודר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם בחג הזה היינו צריכים לשים את כל הכסף שלנו על מניות של בושם אחד, הוא בטח היה זה: ה- Modern Muse בא מבית טוב, מגיע בבקבוק נוטף אצילות, ואת הניחוח שלו אפשר לסכם במילה אחת - יסמין. נכון, יש עוד המון ריחות דומים, כמעט ועל יד, אבל מה שלא עובד לכולם בגרסה של נרסיסו רודריגז, למשל, מקבל כאן טוויסט אוניברסלי מוצלח מאוד, ענוג, נשי ונקי שימצא חן גם בעיני האחיינית ארוכת הצוואר וגם בעיני גיסתה הבשלה שסובלת מגלי חום. נוט טו אסקדה – כך עושים נכון בקבוק ורוד.
Modern Muse של אסתי לאודר, מחיר השקה עד סוף ספטמבר: 300 שקלים ל-50 מ"ל, 400 שקלים ל-100 מ"ל

ל'אוקסיטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ל'אוקסיטן נכנסו לשדה המוקשים הקרוי ניחוח ורדים – האם ייצאו ממנו בשלום, או שמא ייכנסו להיכל התהילה המפוקפק של תואמי מטהרי אוויר לשירותים? לא נשאיר אתכן במתח: אם ריח ורדים כשלעצמו לא מרתיע אתכן, ובא לכן על בושם קטן, יומיומי, פודרתי ונקי - זה הריח שלכן. שימו לב רק שהוא מקליש במהירות, ודורש תחזוקה שוטפת.
Roses et Reines של ל'אוקסיטן, 75 מ"ל ב-209 שקלים.

lavido

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהחברה שהביאה לכם מוצרי טיפוח טבעיים ואורגניים, מגיע עכשיו בושם ארומתרפי, טבעי ואורגני. האם הוא יריח כסנדל בירקנשטוק? בושם ההדרים של Lavido, בניחוח חמצמץ, נקי ולא מתחכם – בקטע טוב, סומן כהצלחה לא רק אצל מנביטות אלפלפא וחובצות שיבולת שועל, אלא גם אצל נסיינית שפשוט מאסה בשלל התרכובות הכימיקליות שמטרידות את הנחיריים ועושות לה מיגרנה. הדאון סייד – שרידות נמוכה מהרצוי. הבקבוק צנוע, קטון ונחבא אל הכלים, ומתאים גם לתיק איפור.
Lavido, בושם הדרים. מחיר חגים: 30 מ"ל ב-75 שקלים. להשיג באתר החברה ובחנויות נבחרות.

IDperfumes

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אג'נדה שלאו דווקא צריך למהר לאמץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרעיון נשמע מושלם: בעולם שבו "פרסונליזציה" היא באזז וורד שפשוט חייבים לדחוף לכל מקום, כל מי שאי פעם נתקעה עם בושם שהיה נחמד לה לרגע בסופרפארם ובבית עשה לה מיגרנה, הרהרה באפשרות שיום אחד, מישהו יקח על עצמו לרקוח ניחוח שהולם את אישיותה החד פעמית. IDperfumes הוא בר בישום בהתאמה אישית ובתהליך פשוט – עונים על שאלון חמוד עם שאלות קלות דעת כמו – 'מה מזג האוויר האהוב עליך?' או 'איזה מאכל הכי עושה לך את זה?' (אין בורקס בתשובות, אז תחשבו על משהו אחר). בוחרים עוד כמה תכונות מבוקשות מתוך הרשימה ("קריאטיבי", "חושני", "שלו" – כאלה מין), והבקבוק ובו תמצית מי שאת מגיע ארוז יפה וחתום בשעווה עד הבית. האם זה עובד? חובבת ריחות חמצוציים, קלילים ופרשיים, שנאמנה כבר 15 שנה בערך לאותו ניחוח, ענתה בדבקות על השאלות, אבל מדווחת שהבושם שנרקח לה יצא, איכשהו, מתוק, חצוף ונועז מדי לטעמה, אג'נדה שהיא לא ממהרת לאמץ כרגע.
IDperfumes, בושם בהתאמה אישית –30 מ"ל ב- 199 שקלים, 50 מ"ל ב-250 שקלים. להשיג בסטודיו בכפר ויתקין, בטלפון 054-4307205 או באתר www.iditkugel.com

טיירי מוגלר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחפשים בושם לבן הדוד התמהוני? בתואר הבקבוק המשונה ביותר של עונת החגים זוכה החדש של טיירי מוגלר, שהולבש בעטיפת גומי מחורצת על תקן גזע עץ גברי ומסוקס, עם הכוכב המוגלרי מצופה לכה נעוץ לו במרכז. הריח שבפנים דווקא שומר על טוב טעם יחסי, גם אם גנרי ולא מתוחכם במיוחד: חמים ונעים, מתובלן במידה והופך די מהר לתמצית ווניל נחמודת. הנסיין ג' תזמן 40 דקות עד להתפוגגות מוחלטת.
טיירי מוגלר, A*Men Pure Wood, מחיר: 100 מ"ל ב- 425 שקלים.

ג'יבנשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם סביר ובינוני צריך להתבשם: הג'יבנשי החדש מתאים לימים בהם אתם לא בעניין של למשוך תשומת לב יתרה. הוא איזי גוינג, עצי ולימוני במידה נעימה, יומיומית ולא מחייבת, ומבטיח שאף אחת לא תיצמד אליכם במקרה במעלית.
Gentlemen only Intense של ג'יבנשי, 150 מ"ל ב-400 שקלים.

ארמני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חמוץ-מתוק, ידידותי ומתקשר אך גם יוקרתי ושומר על פאסון" –הנסיין ד' התפייט בניגודים על עוד מהדורה מוגבלת של הארמני קוד, הפעם בשחור חגיגי. "בניגוד לבשמים אחרים שמרגישים כמו קלישאות של ריח, מדובר בניחוח מזוקק עם נוכחות. יתרון נוסף – לא עוזב אותך שעות ארוכות, ואל מול כל האחרים, זה לא מעט".
ארמני, ארמני קוד - 200 מ"ל ב- 763 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • בשמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully