וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלגונה הכתומה: ברוק שילדס משתפת פעולה עם מאק

29.9.2014 / 9:27

בגיל 49 משיקה השחקנית ודוגמנית-העבר קולקציית איפור המבוססת על גוונים ומרקמים שבחרה בעצמה בהשראת המראות המועדפים עליה. האריזות עוצבו בהשראת פרויקט הדקורציה החדש בביתה, ואפילו הכלב המשפחתי זכה בצללית על שמו. גבות או לא להיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האריזות האפורות-כתומות של המוצרים עוצבו בהשראת עיצוב הפנים החדש של ביתה בניו יורק. ברוק שילדס בקמפיין קולקציית האיפור המשותפת שלה עם מאק/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא החלה את דרכה בעולם הבידור בגיל צעיר מאוד ובמשך תקופה ארוכה נחשבה לילדה הכי יפה בעולם. שמה נודע לא רק בזכות יופיה וקריירת הדוגמנות והקולנוע שלה, אלא גם בשל מחלוקות שהתעוררו עקב הטון האירוטי בכמה מהופעותיה בפרסומות ובסרטים, כמו גם גילוי הלב שלה על חייה הפרטיים, מיניותה ונושא הבתולין שהעסיקו אותה. זכורים במיוחד פרסומת לקלווין קליין מ-1980 בה היא נראתה לבושה בג'ינס צמוד ושואלת "רוצים לדעת מה מפריד ביני לבין הקלווינס שלי? כלום", והסרטים "ילדה יפה| (78'), "הלגונה הכחולה" (80') ו"אהבת בוסר" (81'). לאחר פסק זמן לצורך לימודים בקולג', היא שבה לטלוויזיה למספר שנים עם הסיטקום "סוף סוף סוזן" ולעוד מספר תפקידים בסרטים נשכחים. למעשה, ברוק שילדס מעולם לא ממש ידעה הצלחה אמיתית בקריירת המשחק שלה.

בדוגמנות הסיפור היה אחר לגמרי. היא צולמה על ידי מיטב צלמי האופנה לשערי מאות מגזינים. הגבות העבות שלה והעיניים הכחולות המודגשות בצלליות פסטל היו חלק מרכזי במראה החתימה שלה. היום, כשהיא נשואה ואם לשתיים ומופיעה בסרטים רק לעתים רחוקות, דוגמנית העבר בת ה-49 עדיין נהנית מפרסום ופופולריות ומשיקה כעת קולקציית איפור במהדורה מוגבלת בשיתוף עם חברת מאק. הקולקציה מבוססת על גוונים ומרקמים שהיא בחרה בעצמה בהשראת המראות המועדפים עליה ליום ולערב.

"יש בית קפה אחד שאני הולכת אליו אחרי שאני לוקחת את בנותיי לבית הספר או אחרי שיעור יוגה", סיפרה שילדס על נסיבות ההתקשרות עם מאק. "שם אני מקווה שאף אחד לא יראה אותי בלי איפור. אבל דווקא שם נתקלתי בג'יימס גאגר (סגן נשיא מאק ומנהל קרייטיבי. נ.ס). הוא ניגש אליי ושאל אם אני מעוניינת לשתף פעולה באייקון-ליין חדש. חשבתי שהוא צוחק עלי". בהמשך, לאחר שהוסבר לה כי בחברה ממש לא צוחקים, היא החליטה לקחת חלק בפיתוח הליין. היא בחנה את תיק האיפור שלה, הבינה מה אהוב עליה ומשמש אותה רבות, ועל בסיס הבחירות שלה נוצרה הקולקציה.

לדבריה היא הייתה מעורבת בכל התהליך. "הרבה פעמים אני מתבקשת 'ליצור' משהו, אבל בסופו של דבר נעשה שימוש רק בצילומי הפנים שלי . הפעם אני מעורבת בכל פרט. הטעם האישי שלי נמצא פה".

כמחווה לגבות המפורסמות של שילדס, הקולקציה כוללת גם עיפרון וג'ל גבות. הגוון - ברונט כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האריזות האפורות עם הכיתוב הכתום עוצבו באופן מעניין בהשראת פרויקט הדקורציה החדש בבית הכוכבת בווסט וילג' של ניו יורק. בעוד שהיא החליטה לוותר על הענקת שמות בנותיה (רואן, 11, גריר, 8), למוצרים, הכלב המשפחתי "פפר" (Pepper) זכה בצללית על שמו, בגוון פחם כהה.

הקולקציה כוללת פודרה בגוון שיזוף טבעי (159 שקלים), פלטת 15 צלליות בגווני כסף ועד פחם (769 שקלים), ארבעה סטים של חמש צלליות משלימות המונחות ומיטשטשות האחת ליד השניה בגווני ניוד, ורוד ואפרסק (254 שקלים לסט), עיפרון גבות בגוון ברונט (110 שקלים), ג'ל גבות שקוף בגוון ברונט-אפור (100 שקלים), מסקרה שחורה (102 שקלים), שני שפתונים בגוון בורדו ואדום-כתום (124 שקלים), ליפגלוס במגוון צבעים (124 שקלים), סומק דואו קרמי בשני גוונים: ורוד-קורל ובורדו (154 שקלים), לק בשני גוונים: קורל ובורדו (75 שקלים).

להשיג ברשת חנויות מאק החל מ-5 באוקטובר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקולקציה כוללת פריטי מחווה לגבות המפורסמות. ברוק שילדס בת ה-15 על שער ווג ארה"ב, פברואר 1980/מערכת וואלה!, צילום מסך

קריירת הדוגמנות שלה שגשגה הרבה יותר מהקולנועית. ברוק שילדס בפרסומת לג'ינס של קלווין קליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully