וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הלקים ESSIE משיק לק ג'ל

מותג הלקים ESSIE מיישר קו עם מתחריו הרבים ומשיק לק ג'ל במכוני היופי. על פי הנמסר מדובר בנוסחה בריאה המכילה ויטמינים מזינים וחיוניים ששומרים על הציפורניים גם לאחר הסרת הג'ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
23 גוונים לבחירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג הלקים הניו יורקי ESSIE, שנקנה על ידי קונצרן לוריאל ב- 2010, מצטרף לטרנד הבולט בעולם הטיפוח ומשיק לראשונה לק ג'ל במכוני היופי. הלק הושק בארצות הברית ובקנדה כבר לפני שנה, אך לארץ, כמו תמיד, הוא מגיע באיחור. לטענת מייסדת המותג, אסי ויינגרטן, נוסחת הג'ל של ESSIE מכבדת את בריאות הציפורן ומגינה עליה מפני שבירה. הנוסחה לדבריה מכילה חומרים מזינים וחיוניים השומרים על הציפורניים במצב חזק ובריא גם לאחר הסרת הג'ל.

המותג, שידוע בין היתר בזכות קשת הצבעים הרחבה שלו, מציע 23 גוונים שונים של לק ג'ל - מגווני ורוד שקופים, פסטלים בהירים דרך גווני אדום ועד לצבעי אפור-בז', כחול וירוק, תוך הבטחה שיישארו על גבי הציפורן למשך 14 ימים. כמו בכל לק ג'ל, גם כאן מסירים את הלק במכון היופי בעזרתה של המניקוריסטית. על פי מייסדת המותג מדובר בחומר מוכן להסרת הלק המכיל אצטון עם ויטמינים לשמירת הציפורן הטבעית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר הנסיינית

תהליך מריחת לק הג'ל נעשה כמו כל מניקור רגיל, כשהייבוש בין שכבה לשכבה נעשה על ידי מנורת לד. בסיום התהליך הציפורניים יבשות לגמרי, בניגוד ללק רגיל שצריך להמתין ארוכות עד לייבוש מלא ולהיזהר בכל תנועה של הידיים פן הלק ייפגע. הלק החזיק מעמד כשבוע וחצי על גבי הציפורניים. הנסיינית, שידועה בחוסר סבלנות, החלה לבדוק אם ניתן לגרד אותו מהציפורן בזהירות, ואכן חלקים מסוימים התרוממו בקלות. לאחר שבועיים הוסר הלק באחד המכונים בטכניקה הרשומה מעלה. למרות שבמותג טוענים שהמסיר מכיל ויטמינים, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא מכיל גם אצטון, מה שמראש הופך את החומר לפחות בריא לציפורן, על אחת כמה וכמה כשהוא נח עליה כרבע שעה עד עשרים דקות.

לסיכום: למרות ההבטחות כי מדובר בלק ובטכניקת הסרה הבריאים לציפורן, עצם "ההדבקות" לציפורן במשך כשבועיים ללא כל תזוזה מעורר חשד כי מדובר במוצר שאינו הכי בריא בשוק, ובוודאי אם מדובר בציפורניים חלשות ושבירות. אין ספק שהפיתוי להיות עם לק שלא יורד אפילו לאחר שטיפת כלים וניקיונות הבית, למשך שבועיים - הוא גדול - אך רצוי לא להתמכר לשימוש בלק ג'ל ולתת לציפורניים לנשום מדי פעם.


טווח המחירים לטיפול בלק ג'ל נע בין 80 שקלים ל- 150 שקלים

ניתן במכוני היופי ובסניפי HAPPY HOUR

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully