וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ הופ: הרומן הסודי בין הקוטור והטראש

6.10.2014 / 7:40

קים קרדשיאן מפרסמת תמונה רטובה ורותחת עם קארה דלווין ומביאה לקריסת האינטרנט כשהיא מרמזת על פרויקט סודי משותף; גם ג'סטין ביבר חש עצמו פאשניסט, משוויץ בסלפי עם קרל לגרפלד ומבטיח שת"פ עתידי; אפל מאתרת את הפנים החדשות שלה, ועוד. כל הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: הטיזינג של ג'סטין ביבר וקרל לגרפלד

ג'סטין ביבר וקרל לגרפלד באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
נו, באמת/צילום מסך, אינסטגרם

עד שהצלחנו להשלים בקושי עם האבולוציה האופנתית של מיילי סיירוס, פופ-סטאר נוסף מאיים להפוך מילד מעיק ומעייף למפלצת אופנה. כאחרונת הפאשניסטות, לא היסס ג'סטין ביבר לנפנף באינסטגרם עם הסלפי שלו ושל קרל לגרפלד משבוע האופנה בפריז כתעודת כשרות אופנתית. אליל הנערות המתבגרות הוסיף את ההערה המרימה להנחתה: "Big Things Coming With My Friend", כולל השגיאה התחבירית והתיוג של לגרפלד. אז מה הסיפור? ככל הנראה צילומים כאלה או אחרים בניצוחו של הקיסר. בניגוד לשת"פ המסקרן הנמצא פסקה אחת למטה, התקשורת לא ייחסה יותר מדי חשיבות לזו הנוכחית. ובצדק.

הסטילס: הפרויקט הסודי של קארה וקים

הפרויקט הסודי של קארה דלווין וקים קרדשיאן מתוך האינסטגרם של קים. אינסטגרם, אתר רשמי
קארה, קים והרמזים הרטובים. פרס לפותרים נכונה/אתר רשמי, אינסטגרם

רשת האינטרנט כמעט ובאמת הגיעה לסף קריסה בימים האחרונים. הסיבה: תמונה תמימה לכאורה ששחררה קים קרדשיאן אל אוויר העולם, כלומר לאינסטגרם - כשלצדה ניצבת לא אחרת מאשר קארה דלווין. בימים כתיקונם כל אחת מהן יכולה לייצר בנפרד מספיק הייפ בשביל תעשייה שלמה, לכן אין פלא שהכיתוב הנלווה "Secret Project" לצילום המסתורי של נסיכת הטראש ונסיכת המסלול כמעט ויצר חור שחור בשמי הרשת החברתית. המגזינים ואתרי האינטרנט כבר התחילו להפריח ים של ספקולציות לפחות כאילו קנדי נרצח מחדש. לאור העובדה כי קרדשיאן תייגה בתמונה את עורכת מגזין LOVE קייטי אלינור גרנד, ולאור כך שהשתיים מצולמות בבגדי ים ושיער רטוב אפשר רק לנסות לנחש מהו הסוד האניגמטי שמסתתר מאחורי הפרויקט.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הוידיאו: גירלז רק רוצות לעשות פאן, בסטייל

נסיכות האינדי-פופ התורניות אלקטרה ומירנדה קילביי הן כבר מזמן לא סוד שמור בקרב מתי מעט. האחיות השוודיות/אוסטרליות המרכיבות את הצמד מלא השיק "Say Lou Lou", כבר הספיקו להפוך לאושיות סטייל מהשורה הראשונה, כמו שהיה ניתן לראות בשבוע האופנה בפריז אותו הן פקדו ללא הרף. בקליפ החדש שלהן "Games For Girls", הן מציגות את הגרסה המוזיקלית-אופנתית לתוכנית המתיחות "פאנק'ד" מבית היוצר של אשטון קוצ'ר, ועושות שיגועים ברחבי סאני לוס אנג'לס כשהן מגובות בחבורת אמנים מסוקסת, גמישות יוצאת דופן, יכולת בריחה מהירה למדי ממשטרת אל.איי ואסתטיקה שכולה מרגישה כמו הפקת אופנה חלומית משנות השבעים.

הטרנד: מנעול תעלול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנעול מעולם לא היה לוהט יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה היה רק עניין של זמן אבל מהרגע הראשון בו החליט קרל לגרפלד לכרוך שרשראות מנעולים סביב צווארן הענוג של קארה דלווין ויתר חברותיו הדוגמניות, לא היה שום צל של ספק כי מדובר בתחילתו של טרנד לוהט. התופעה נצפתה לראשונה בתצוגת הסופרמרקט המפורסמת של שאנל בשנה החולפת ולא פסחה כמובן גם על קמפיין החורף הקשוח בכיכובה של דלווין. כעת כשניצני המאס-פרודקשן מתחילים ללבלב, כבר אפשר להתחיל להריח למרחקים את ניחוחות המתכת. בקרוב ברשתות האופנה המסחריות הקרובות לביתכם.

הנערה: ליו וון, הפנים החדשות של אפל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לתפוח הגדול? ליו וון בקמפיין קיץ 2014 של קלווין קליין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד שחברי הכת הטכנולוגית לא מצליחים להירגע מההייפ סביב צאתו של השעון החדש של אפל, תעשיית האופנה מגלה יותר עניין דווקא במי שתהפוך לפנים שלו. נכון לעכשיו החשודה העיקרית במשחק השמועות היא הדוגמנית ליו וון. בין האושיות הנוצצות שהוזמנו להשקת השעון המדובר בשבוע האופנה בפריז, נוסח אנה וינטור וקרל לגרפלד, נצפתה גם הדוגמנית הסינית היפהפיה כשהיא עושה היכרות מקרוב עם מוצר הדגל החדש של ענקית הטכנולוגיה שכעת פוזלת גם אל עבר תעשיית האופנה. מאחורי הדוגמנית בת ה-26 משתרך קילומטראז' ארוך רווי בתצוגות אופנה יוקרתיות, צילומי מגזין נחשבים וקמפיינים נחשקים, כאשר בשנה שעברה היא אף דורגה שלישית ברשימת 50 הדוגמניות המצליחות בעולם לפי models.com. עם זאת נראה כי בחברת אפל זיהו בוון יתרונות נוספים, כמו העובדה כי היא נחשבת לאחת הדוגמניות המובילות במהפכה הדיגיטלית. וון שפופולארית במיוחד בקרב רשת האינסטגרם והרשת החברתית הסינית Sina Weibo, הוכתרה בגיליון אפריל האחרון של מגזין ווג האמריקאי לדוגמנית האוחזת בקהל הגדול ביותר בקרב המדיה החברתית. בקיצור, עושה רושם שליו וון בדרך לתפוח הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully