וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: אוהבים אופנה, עושים אמנות

13.10.2014 / 9:26

בן הסנדקות בן ה-6 של קרל לגרפלד מככב בקמפיין החדש, ג'יזל מספקת הצצה לקמפיין הבושם האיקוני "שאנל 5", וירטואוזים מעולם האמנות והאופנה חוגגים 160 שנה ללואי ויטון, והאחות הקטנה לבית קרדשיאן-ג'נר מצטרפת לעולם העסקים והדהירות. כל הדברים החמים שקרו השבוע

הדיבור: הסנדק, הגרסה האופנתית

שאנל קמפיין קרוז 2015. קרל לגרפלד, סריקה
שאנל קמפיין קרוז 2015/סריקה, קרל לגרפלד

אחרי שגרם לכל דובאי לרייר על מסלול תצוגת הקרוז של שאנל מרוב חמידות, הדסון קרוניג בן ה-6 זוכה לקמפיין משלו. כשהוא חמוש בסופרמודל הלוהטת ג'ואן סמולס, ובנסיון מקצועי מהצילומים ל"פנדי" בהם לקח חלק כשהיה בן שלוש בלבד - נראה בן הסנדקות של קרל לגרפלד כמו דוגמן מקצועי מן השורה בקמפיין הקרוז החדש לשנת 2015. ילדות זה אוברייטד.

הסטילס: ג'יזל והגלשן של שאנל

ג'יזל מפרסמת באינסטגרם תמונה מסט הצילומים של הבושם שאנל 5. אינסטגרם, צילום מסך
ג'יזל מפרסמת באינסטגרם תמונה מסט הצילומים של הבושם שאנל 5/צילום מסך, אינסטגרם

ושוב שאנל, אך הפעם בניחוח מעט אחר. הסופרמודל המצליחה ביותר בעולם חברה שוב לבית האופנה החזק ביותר בעולם, לטובת צילומי הקמפיין החדש של הבושם האיקוני ביותר בעולם. אחרי שהפציעה באינסטגרם בבגד ים עם גלשן ממותג מסט צילומי קמפיין "שאנל 5" בשבוע שעבר, סיפקה שלשום (שבת) ג'יזל הצצה אינסטגרמית נוספת, הפעם לקמפיין הווידאו שביים באז לורמן. עשר שנים בדיוק לאחר שביים את השחקנית ניקול קידמן בסרטון הקצר שיצר עבור הבושם המפורסם, הדליק במאי "מולאן רוז'" ו"רומיאו ויוליה" את הנורות מחדש. עם קריצת מחווה מעפעפת אל עבר הקמפיין מ-2004, שחררה ג'יזל תמונת סטילס בה היא נראית מעורסלת בתוך הספרה המהבהבת 5. הטופמודל הוסיפה כי היא "מרגישה כבוד להיות הפנים של "שאנל 5", ואיזו חוויה מדהימה הייתה זו לעבוד עם באז לורמן והצוות של שאנל". בקרוב בפסקה שמתחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הוידיאו: אמנות המונוגרמה של לואי ויטון

פרויקט המונוגרמה האמנותי והמסקרן של לואי ויטון ממשיך ללבלב. לרגל חגיגות 160 שנה לבית האופנה היוקרתי, נרתמו שישה וירטואוזים מעולם האמנות והאופנה לעצב קולקציית קפסולה מיוחדת במינה. קיסר האופנה קרל לגרפלד, מעצבת האופנה האוונגרדית ריי קוואקובו, מעצב הנעליים האגדי כריסטיאן לובוטן, הצלמת והאמנית סינדי שרמן, המעצב התעשייתי הנערץ מארק ניוסון והארכיטקט המשמעותי פרנק גרי התבקשו להעניק פרשנות אישית וחדשה למונוגרמה האיקונית ויחד לרקוח קולקציית אקססוריז במהדורה מוגבלת. לפני שלושה ימים נחשפה טעימה מהאינטרפרטציה היצירתית של פרנק גרי, בסרטון וידאו קצרצר ואמנותי שנוצר בשיתוף עם מגזין האופנה "Dazed And Confused". בתיאבון.

הטרנד: אוזניים מחוספסות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

להיט חדש מתנגן לו באיזור האוזניים, וללהיט הזה קוראים Ear Cuff. העגיל המשתלשל ממעלה האפרכסת עד למורד התנוך מסתמן כאחד האקססוריז החמים של הרגע, וכראיה לדוגמא ניתן להציץ בבשער גיליון הסתיו של מגזין W עליו מתנוססת ריהאנה המאובזרת בפראות. אך לא רק בעולם המגזינים, אלא גם בעולם האמיתי גילו נסיכות הסטייל את כוחו של עגיל בודד עם אפיל רוקנרולי מחוספס. רק תשאלו את מיילי סיירוס, ג'ניפר לורנס, מישל וויליאמס, אמה ווטסון, דיאן קרוגר, ריטה אורה וקארה דלווין, שנייה לפני שהאינדי הופך למיינסטרים.

הנערה: קיילי ג'נר מסרבת להישאר מאחור

קיילי ג'נר על השטיח האדום. AP
קיילי ג'נר על השטיח האדום/AP

כשקים קרדשיאן משמשת לה כמוזה, ובמיוחד כעת כשקנדל ג'נר מאיימת להשתלט על העולם - האחות הקטנה לבית קרדשיאן-ג'נר, הלא היא קיילי ג'נר, החליטה שגם לה בא. אך במקום להדס על מסלולילהם של מעצבי-על, או לחילופין להתפלש ברפש הטראש והפלאש, מתכננת קיילי לכבוש את הכדור באמצעות קו של תוספות שיער. טרם פורסם מתי צפוי הסטארט-אפ להגיח אל אוויר העולם, אך סביר להניח כי בדומה לאלו של אחיותיה גם הנ"ל יהפוך למסחטת מזומנים משומנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully