וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתעטפות: כל הדרכים לקשור צעיף

הסתיו כבר פה, וזה הזמן לשלוף את האקססורי הכי שווה בארון. אז אסוף, מרושל או הדוק - קבלו את כל הדרכים לגרום לצעיף לשדרג את ההופעה

צילום מסך

החגים כבר כמעט מאחורינו, ועימם מגיעה גם בשורת הסתיו. וכשהקור מתפשט, אפשר סוף סוף להסתובב מכורבלים במכנסי כותנה נעימים וזוג מגפיים הורס. אבל מה אפילו טוב יותר מבגדי הסתיו? האקססוריז הנלווה, כמובן. כפפות, מטריות, כובעי צמר ואיך לא – הצעיפים. פריט הלבוש הזה עושה עבורנו שירות כפול, כשהוא מרכך כל מראה וגם מאפשר לגוון את המלתחה הבסיסית באינספור דרכים יצירתיות. כל מה שצריך ללמוד הוא איך להתאים אותו למראה, לכרוך אותו בשיק ולצאת מהבית.

מבחר הצעיפים המוצעים למכירה ברשתות השונות הוא עצום, הן מבחינת החומרים והן מבחינת הגזרות. ישנם צעיפים מאסיבים מצמר, שנועדים בעיקר לחימום, ומנגד צעיפים קלילים מבדים רכים כמו משי וכותנה שמטרתם להוסיף עוד שכבה של תחכום להופעה. גם הגזרות מגוונות ביותר וניתן למצוא את הצעיף קלאסי הצר והארוך, צעיפים רחבים במיוחד שאפשר להתעטף איתם, צעיפים בגזרה משולשת, עם פרנזים או בלי, צעיפי מטפחת ועוד.

יש כמה תכונות לצעיף שהופכות את ההתעטפות בו לכיפית במיוחד. ראשית הצבעוניות. אם פעם היו צעיפים בצבעים אחידים, היום הם שופעים בטקסטורות וגוון שיעשו טוב לכל בגד, גם את האפור ביותר.

ישנן דרכים רבות לקשירת הצעיף, דבר המאפשר משחק וגיוון אין סופיים. ואולי הכי חשוב - לא צריך להיות במשקל מסוים או למדוד אותו לפני שרוכשים. אז מפונצ'ו סטייל ועד משי ענוג, קבלו (באדיבות עורכות האופנה של "huffingtonpost") את המדריך השלם לקשירה נכונה של הצעיף החביב עליכם, כזו שהופכת כל פיסת בד שמוטה על העורף לתכשיט שמפנק את הצוואר.

קשירת הפונצ'ו

קשירת המעגל

קשירת המשי

הקשירה הקלילה

קשירת השמיכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully