וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: יוסי קצב מתחיל לעצב לנשים

23.10.2014 / 6:15

מעצב האופנה ובעל מותג הגברים SKETCH מגייס לצדו שתי בוגרות שנקר טריות ומתחיל לייצר קו חדש לנשים שייראה אור באוגוסט 2015. "הבנתי שיש לא מעט נשים שלא מחפשות טרנדים אלא פריטים קלאסיים ברמת תמחור סבירה", מסביר קצב את ההחלטה. יש למה לחכות

מתוך חנות הגברים Sketch. נמרוד סונדרס
הגיע הזמן לפנות כמה קולבים. חנויות SKETCH במתכונת הנוכחית/נמרוד סונדרס

חדשות משמחות בסצנת האופנה המקומית: מעצב האופנה ובעל מותג הגברים SKETCH יחל לייצר בקרוב קו חדש ובלעדי לנשים. הקו יראה אור לראשונה באוגוסט 2015, אז ישיק המעצב את קולקציית סתיו-חורף 2015-16 בחנויות SKETCH.

לדבריו של קצב, קו הנשים יהיה מצומצם יותר ביחס לקו הגברים, אך הוא יפעל במהלך כל עונות השנה לצד הקולקציות הגבריות. הקו יכלול שמלות, חצאיות, מכנסיים, חולצות מכופתרות, טי-שירטס, קרדיגנים, ז'קטים ופריטי עור, וכל הפריטים יוצרו בפורטוגל כפי שנהג המעצב עד כה.

"אני מאוד מאמין בזה כי בסופו של יום מדובר בשוק שניזון בעיקר מנשים. אפילו ארמני ורלף לורן שהתחילו מלעצב לגברים עברו בסוף גם לצד השני", מנמק קצב את הצעד המפתיע שנוצר לדבריו לאחר שנחשף בעצמו לביקוש הגובר בשטח.

"יש לנו קהל לקוחות רחב של גברים, ורובם מגיעים בדרך כלל לחנויות עם בנות הזוג. הרבה פעמים יצא ששמעתי למה אין את הקרדיגן הזה או את חולצת הפשתן הזאת גם לנשים. ממש שמעתי את זה שוב ושוב, עד שהבנתי שיש לא מעט נשים שלא מחפשות טרנדים אלא פריטים קלאסיים ברמת תמחור סבירה שהיא ואליו פור מאני".

פרויקט יום העצמאות באופנה. נמרוד סונדרס
"בסופו של יום זה שוק שמוזן מנשים". יוסי קצב/נמרוד סונדרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רישום מתוך קולקציית הביכורים לנשים של SKETCH/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצב (42) חנך את המותג SKETCH בקיץ 2010, והפריח את נישת הגברים המנומנמת באמצעות אופנה איכותית ומוקפדת במחירים נגישים, מה שנתן מענה לקהל הגברים השבוי בתוך ההיצע הדו-קוטבי שבין אופנת הרשתות המסחריות למותגי היוקרה הזרים והכבדים.

את דרכו החל קצב בשנקר, כאשר לאחר מכן השתלב בחברת האופנה "קסטרו" בה עבד שמונה שנים. במהלך תקופתו ברשת הקים קצב את מחלקת הגברים "קסטרו מן", אותה עזה לאחר ארבע שנים לטובת משרה נחשקת במחלקת הגברים של DKNY. ב-2005 שב המעצב לארץ והשתלב בקו הגברים של רשת "פוקס" על תקן המעצב הראשי.

כעת סוגר קצב מעגל בצעד מפתיע נוסף, ומגייס לצדו את אורית שטיין ועדי גרין, שתי בוגרות טריות של שנקר מחזור 2014, אותן הנחה בעצמו במהלך שנת הלימודים האחרונה בתואר.

"זה היה הכי טבעי שהן ימשיכו איתי", מסביר קצב את הבחירה האמיצה במעצבות צעירות ונטולות נסיון. "אחרי כל כך הרבה שנים בתחום בתור מעצב, אני חייב לידי דם חדש".

קולקציית סתיו-חורף 2014-15 SKETCH. רון קדמי
בקרוב גם לנשים. קולקציית הגברים של SKETCH, סתיו-חורף 2014-15/רון קדמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully