וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייפ-הופ: בתוך הארון ומחוץ לו

20.10.2014 / 12:47

קארה דלווין מעודדת צעירים להיות גאים במי שהם, ג'יזל מצליחה לגרוף כ-2.5 מיליון צפיות בקמפיין הווידיאו של שאנל 5, גימיק הנטורל ללא איפור הופך לטרנד והזמרת הלוהטת ליקה לי מעצבת קולקציה שיקית ואפלולית. כל הדברים החמים שקרו השבוע בתעשיית האופנה

הדיבור: אלכסנדר וונג כובש את ניו יורק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגדי המלך החדשים. השקת הקולקציה של אלכסנדר וונג ל-H&M בניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית הקפסולה המדוברת של אלכסנדר וונג לענקית האופנה השוודית H&M טרם הגיעה לחנויות ברחבי העולם, אבל לפי מדד הבאזז שהיא מעוררת נדמה כאילו היא הייתה כאן מאז ומתמיד. בסוף השבוע האחרון הושקה הקולקציה באיוונט נוצץ בלב שכונת הארלם המחוספסת בניו יורק, מה שגרם לכל תעשיית האופנה להיעמד על הרגליים האחוריות ולהתחיל לרייר כמו להקת כלבי פאבלוב מיומנים. הרשתות החברתיות, המגזינים ובלוגי האופנה ברחבי העולם, נמלאו כולם פה אחד בעלפון חושים בלתי ניתן לערעור. למרבה הצער המדור לא נפל מהבשורה האופנתית, אלא להפך - אבל זה כבר שמור להזדמנות אחרת. אך כל מי שחשקה נפשו בלהפוך למודעת אופנה ממותגת בשר ודם, מוזמן להמתין עד ה-6 בנובמבר.

הסטילס: קארה דלווין קוראת לכם לצאת מהארון

קארה דלווין קוראת לצאת מהארון באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
חולים על מי שאת. קארה דלווין נרתמת/צילום מסך, אינסטגרם

בפינה השבועית ע"ש קארה דלווין, מנצלת הפעם הסופרמודל הרותחת את חשבון האינסטוש הפרטי לטובת קידום נושא הגאווה. בתור אחת שיודעת ואוהבת את שני המינים, גם אם לא באופן מוצהר, דלווין התגייסה לסייע לארגון "Self Evident Truths" הפועל למען "כל מי שאינו 100% סטרייט" להגדרתו. דוגמנית העל העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה מתוקה שבה היא מאובזרת בשתי צמות ולבושה בטי-שירט עם הכיתוב "We Are You", והוסיפה כמה מילים: "זה לא משנה מי אתם או במה אתם מאמינים, כולנו אחד. לכו להשיג לעצמכם חולצה כזאת עכשיו. אני מאחרת ליום היציאה מהארון הלאומי, אבל עדיף מאוחר מאף פעם. אל תפחדו להיות מי שאתם". מסר לאומה או מסר לעצמה? כך או כך, התרגשנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הוידיאו: ג'יזל עושה גריז

הבילד-אפ וההייפ האינסטגרמי השתלמו. קמפיין הווידיאו החדש של "שאנל 5" בכיכובה של ג'יזל נחת בשלום והותיר אחריו שדות חרוכים של המוני לייקים. הסרטון הקצר העונה לשם "The One That I Want" הושק רשמית לקראת הוויקנד האחרון, הספיק לגרוף כבר כ-2.5 מיליון צפיות. את הסרטון ביים באז לורמן, מה שניכר היטב לפי אסתטיקת ה"מולאן רוז'" ו"גטסבי הגדול" הנוצצת העוטפת אותו. ג'יזל מגלמת האשה המודרנית החדשה על פי שאנל, כזו שמשלבת בין אמהות, קריירה וגלישת גלים, כמובן. בין לבין רודפת הסופרמודל המצליחה בעולם אחרי אהוב לבה ששר ברקע את אותו להיט נוסטלגי מסרט הקאלט "גריז". אין ספק שרק אצל שאנל קומפוזיציה כזו יכולה לעבוד.

הטרנד: להשאיר את המייק-אפ בבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להיות בלי, להרגיש בלי. קרי וושינגטון נטורל על שער מגזין allure/מערכת וואלה!, צילום מסך

מארק ג'ייקובס הפתיע את כולם במהלך שבוע האופנה בניו יורק, ולא בשל עיצוביו הנחשקים. מעצב העל החליט להעלות על מסלול התצוגה המיליטנטית שלו צי של דוגמניות כאשר כולן ללא יוצא מהכלל - חפות מאיפור לחלוטין. מה שהסתמן אז יותר כאקט נועז או גימיק שרק דוגמניות יכולות להרשות לעצמן להתהדר בו, התברר השבוע כתחילתה של מגמה מופלאה. במגזין האופנה allure אימצו את האקט הנועז, והחליטו לצלם את השחקנית קרי וושינגטון לשער כשהיא כמעט ולא מאופרת בכלל. לתשומת לבן של חברות הקוסמטיקה באשר הן.

הנערה: ליקה לי מנהלת רומן משולש עם האינדי והמיינסטרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתי כבר תגיעו לארץ? זמרת האינדי-פופ השוודית ליקה לי מעצבת ל- Other Stories &/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליקה לי, הייצוא המוזיקלי הלוהט שיש לשוודיה להציע בשנים האחרונות, מתחילה לצאת מגבולות השוליים אל עבר זרועותיה הגדולות של סצנת המיינסטרים. לקראת פתיחת חנות הדגל של רשת Other Stories & בברודוויי בניו יורק, התבקשה זמרת האינדי-פופ הסקנדינבית לעצב קולקציית קפסולה עבור האחות החדשה והשיקית של H&M. לי לא אכזבה ויצקה את הסטייל האפלולי שלה אל נעלי עור גבריות בציפוי לכה, תכשיטי זהב מחוספסים, מכנסוני עור שחורים, מכנסי סיגר עשויים משי, מעילי צמר בגזרת אוברסייז, ועוד פנינים נוספות ברוח סגנונה האישי. לאור המאורע האופנתי ניאותה נסיכת האינדי להתראיין למגזין האופנה יקיר המערכת Dazed & Confused, ולספר בהרחבה על קולקציית הביכורים, האסתטיקה הסקנדינבית המינימליסטית, ועל מערכת היחסים בין מוזיקה לאופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully