וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כי זה רק ספורט: הקולקציה של אלכסנדר וונג ל-H&M

גבי רון

20.10.2014 / 13:27

שיתוף הפעולה בין מעצב-העל לענקית האופנה השבדית הוליד קולקציית בגדי ספורט שלהגדרתו של וונג ניתן לדלג איתה מחדר הכושר הישר לבילוי לילי במועדון. הדוגמניות הידסו על מסלול ריצה ששימש כקאט-ווק באירוע שצעק חשיבה מחוץ לקופסה. דיווח מהתצוגה הכי מדוברת בניו יורק

הקולקציה של אלכסנדר וונג ל-אייץ' אנד אם  H&M. הנס מוריץ,
תצוגת האופנה של וונג ו-H&M בניו יורק/הנס מוריץ

כבר עשר שנים פאשניסטות מרחבי העולם מחכים ומחכות בציפייה דרוכה להודעה השנתית הדרמטית של H&M בדבר שיתופי פעולה עם מעצבי-על. זכורים לטובה הפרויקט הראשון עם קרל לגרפלד ב-2004, הקולקציה של סטלה מקרטני שנחטפה תוך שעות ספורות והשאירה את המוכרים בחנויות מבולבלים והמומים, שיתופי הפעולה המפתיעים והמשמחים עם קום דה גרסון וקולקציות הבסט אוף של מיסון מרטין מרג'יאלה שהבהירו לכולם שהרשת השוודית משחקת בליגה של הגדולים.
לאורך השנים שיתופי הפעולה של החברה השתבחו, התורים לרכישת הפריטים התארכו והמחירים באי.ביי של קולקציות שת"פ משנים עברו התייקרו הרבה מעל למצופה.

בחודש אפריל האחרון, כאשר הושק השת"פ עם אלכסנדר וונג במסיבת הפתעה סודית בזמן פסטיבל קואצ'לה האמריקאי, האורחים קיבלו הזמנה לשתי מסיבות שונות - האחת של H&M והשניה של אלכסנדר וונג. רק כאשר הגיעו לאחד מהאירועים גילו להפתעתם שמדובר באותה המסיבה תחת שני שמות שונים.

את הקריירה של אלכסנדר וונג ניתן להגדיר כעליה מטאורית של כוכב אופנה לפי הספר. בגיל 20, בזמן שרוב מעצבי האופנה עדיין מזיעים בין הגשות לביקורות בבתי ספר, וונג כבר פתח את חברת האופנה שלו ביחד עם אחיו וגיסתו. באותה השנה וונג התבקש על ידי אצולת האופנה דיאן פון פירסטנברג לעצב קו סריגים עבור הקולקציה שלה. וונג סירב (ולפי השמועות לא ממש בנימוס) - מה שלא מנע מהגברת להמשיך לעקוב אחרי הקריירה של וונג ולאחר מכן להיות המנטור שלו כחלק מזכייתו בטקס פרסי מועצת האופנה של אמריקה. כיום וונג חולש על אימפריה שכוללת קווי אופנה של נשים וגברים, קו אופנה קטן ונחשק של חולצות טי-שירט אייקוניות, ולאחרונה הוא גם מונה להיות מעצב הבית של חברת האופנה היוקרתית בלנסיאגה. אין פלא שענקית האופנה השבדית בחרה בו להיות המעצב האמריקאי הראשון שאיתו היא משתפים פעולה.

הקולקציה של אלכסנדר וונג ל-אייץ' אנד אם  H&M. הנס מוריץ,
הקולקציה של אלכסנדר וונג ל-אייץ' אנד אם H&M/הנס מוריץ

וונג בתגובה יצר קולקציית בגדי ספורט ייחודית שכוללת 38 פריטי לבוש ו-18 אביזרים לנשים, 23 פריטי לבוש ו-11 אביזרים לגברים, ובנוסף 8 אביזרי לייפסטייל הכוללים מזרן יוגה, מגבות וכפפות אגרוף. בניגוד לשיתופי פעולה קודמים, הקולקציה עוצבה במיוחד עבור הפרויקט ולא כללה וריאציות על דגמים ישנים של המעצב.

במסיבת העיתונאים אמר וונג שמהרגע הראשון שהוצע לו ליצור קולקציה עבור H&M הוא ידע שברצונו להביא רעיון שאיתו הוא לא התנסה בעבר ולעבוד עם חדשנות בבדים. התוצאה לפי וונג היא קולקציית בגדי ספורט שניתן לעבור איתה ללא מאמץ מאימון בחדר כושר הישר לבלוי לילי במועדון (כיאה לאיש חיי לילה מדופלם, הוא העיד במסיבת העיתונאים שהוא שונא ספורט וממעיט להתאמן). מה שמשך את וונג לכיוון בגדי האימון היה השימוש בטכנולגיות של פיתוח בדים. ואכן הקולקציה כוללת מבחר גדול של בדים עמידי מים שפותחו ויובאו מאיטליה.

עבור כל בחורה שלא חובבת אימוני ספורט או מועדוני לילה, הקולקציה עלולה להיות די מאכזבת. הדוגמניות על המסלול הציגו ריבוי מעייף של חזיות ספורט הדוקות ומחניקות, מכנסי טייטס חונטי רגליים ושמלות צמודות בסגנון בודי-קון. גם ריבוי הלוגואים על הפרטים נראה לא אלגנטי ומתאמץ למדי. בסך הכל הקולקציה נראתה כמו מחלקת ספורט רגילה ולעתים משמימה.

התצוגה המפונפנת ורבת הסיקור התקיימה בשבוע שעבר באצטדיון ספורט נוצץ וחדש ליד שכונת הארלם בניו יורק, וגררה אליה אושיות אופנה נוסח דקוטה פאנינג, סולנאג' נואלס, קייט מארה ומיסי אליוט שגם הופיעה באירוע. בניגוד לקולקציה עצמה, תצוגת האופנה הייתה מאוד מרשימה והראתה את יכולות החדשנות והחשיבה מחוץ לקופסה של וונג. התצוגה נפתחה עם אמני פארקור שנחתו מהתקרה ופיזזו על קירות התפאורה המוקפדת של התצוגה. לאחר מכן זרמו להם במהירות ובנחישות על מסלול הריצה - שהיה בעצם הקאט-ווק של הערב - דוגמניות ודוגמנים חסונים לבושים בדגמים היותר אוונגרדים של הקולקציה. הסטיילינג היה עמוס איבזור בצורה מדויקת ששדרגה את הנראות של הפריטים. בין האביזרים בלטו קסדות צמודות ראש, כפפות אגרוף מעור שחור שנתלו על צוואר הדוגמנים, משקפי מגן במראה תעשייתי/עתידני וחגורות מחוך שנקשרות בשרוכים. בתום התצוגה עבר לו בריצה קלילה וונג על המסלול עם חיוך מרוצה של ילד פלא. מיד עם כיבוי האורות התנפל הקהל על דלתות חנות הפופ-אפ שבמתחם. עד סוף הערב כל הפריטים נחטפו על ידי אושיות אופנה ניו-יורקריות שלא השאירו מקום לספק: בעולם האופנה, השיווק העצמי פחות לא חשוב מהמוצר הסופי, ובזה וונג הוא לא פחות מגאון.

הקולקציה תגיע לסניף עזריאלי בתל אביב ב-6 בנובמבר.

טווח מחירים:

נשים :
חולצות וטופים– 179-1,199 ¤
שמלות וחצאיות- 299-699 ¤
מכנסיים – 299-1,199 ¤
נעליים- 399-999 ¤
מעילים וז'קטים- 799-1,499 ¤
אקססוריז ופריטי לייף סטייל- 99.9-799 ¤

גברים:
חולצות – 179-1,499 ¤
מכנסיים -249-599 ¤
נעליים – 399-999 ¤
מעילים וז'קטים- 799-1,799 ¤
אקססוריז ופריטי לייף סטייל - 79.9-599 ¤

מוצרי לייף סטייל ואקססוריז יוניסקס לגברים ונשים: 49.9-899 ¤

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
הקולקציה של אלכסנדר וונג ל-אייץ' אנד אם  H&M. הנס מוריץ,
הקולקציה של אלכסנדר וונג ל-אייץ' אנד אם H&M/הנס מוריץ
הקולקציה של אלכסנדר וונג ל-אייץ' אנד אם  H&M. הנס מוריץ,
הקולקציה של אלכסנדר וונג ל-אייץ' אנד אם H&M/הנס מוריץ
הקולקציה של אלכסנדר וונג ל-אייץ' אנד אם  H&M. הנס מוריץ,
וונג. חיוך מרוצה של ילד פלא/הנס מוריץ

צפו בתצוגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully